Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe van XTC

Moe van XTC

32 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
De enkele keren dat ik MDMA nam op een feest waren een fiasco.
Ik ga NOOIT dansen....

lekker hangen, ouwehoeren en een smile op je face......

Die keren waren de toegangskaartjes van enkele tientallen euro's niet waard.....kon ik net zo goed thuisblijven :wink:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het in het begin wel gehad .. dansen tot ik er bij neerviel zeg maar maar de laatste tijd ga ik wel als die begint te werken ff lekker dansen .. gewoon relaxed maar dan slaat het al snel om ... ik voel me eigenlijk steeds heel erg in mezelf gekeerd.. heb het zeker weten naar mn zin en voel me ook lekker maar al die mensen om me heen .. het zal wel allemaal.. en een uur later ga ik ergens zitten.. zit ik wel heerlijk maar dan slaat ter plekke de vermoeidheid toe en wil ik eigenlijk wel naar huis toe.. daar aangekomen word ik wel weer wakker :wink:

maar van dat in mezelf gekeerd zijn baal ik eigenlijk wel heel erg .. ben ook wel vaak moe als ik uit ga na een hele dag werken ben je gewoon al beetje moe als je van huis gaat .. zak misschien daar wel door komen.. maar goed als ik dan naar mijn man kijk die is net zo een springkaan en die lult echt zonder einde tegen iedereen die die ziet en danst wat af.. vreemd dat het zo verschilt per persoon

Grz Nicole
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal het je nog sterker vertellen..

Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat als ik helemaal strak en wakker ben van de speed, en ik neem een pilletje, dat ik dan -spacend en wel- als een blok in slaap kan vallen en ook onafgebroken een uur of 10 heerlijk kan slapen.

Ik denk dat als je eigenlijk uitgeput bent maar dat maskeert met de speed dat dan de MDMA je geest en lichaam weer ontspant en voor een diepe, 'gezonde' slaap zorgt.

Maar ik weet te weinig van de verschillende processen in je lichaam die er gaande zijn om dit te kunnen onderbouwen. Daar hebben we dan weer Zommes voor. Of één van de laboratorium studenten hier. Of we zullen het nooit weten. erg he?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
erg he?
Klik om te vergroten...

Hehehe :mrgreen:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
nicole1973 zei:
Ik heb het in het begin wel gehad .. dansen tot ik er bij neerviel zeg maar maar de laatste tijd ga ik wel als die begint te werken ff lekker dansen .. gewoon relaxed maar dan slaat het al snel om ... ik voel me eigenlijk steeds heel erg in mezelf gekeerd.. heb het zeker weten naar mn zin en voel me ook lekker maar al die mensen om me heen .. het zal wel allemaal.. en een uur later ga ik ergens zitten.. zit ik wel heerlijk maar dan slaat ter plekke de vermoeidheid toe en wil ik eigenlijk wel naar huis toe.. daar aangekomen word ik wel weer wakker :wink:

maar van dat in mezelf gekeerd zijn baal ik eigenlijk wel heel erg .. ben ook wel vaak moe als ik uit ga na een hele dag werken ben je gewoon al beetje moe als je van huis gaat .. zak misschien daar wel door komen.. maar goed als ik dan naar mijn man kijk die is net zo een springkaan en die lult echt zonder einde tegen iedereen die die ziet en danst wat af.. vreemd dat het zo verschilt per persoon

Grz Nicole
Klik om te vergroten...


Dat heb ik dus ook precies zo!!!!!!!!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ik ook al gehad, maar toen het uitkwam, zat er heroïne in mn pillen.. :rolleyes:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Heb ik ook al gehad, maar toen het uitkwam, zat er heroïne in mn pillen.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hero in pillen zijn fabeltjes.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, of je gaat zo hard denken dat het erin zit dat je het ook nog gaat voelen :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
mja dat hadden me ze toch verteld :confused:
Klik om te vergroten...
je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.
:wink:
Klik om te vergroten...

Ik ben nu eenmaal goedgelovig :flushed:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmm keb ook al t' één en ander gehoord over hero in de pillen hoor, maar wel een kleine dosis natuurlijk..

van xtc wordt ik eigenlijk ook vlug loom, ergens zitten is gewoon zo leuk dat je er wel de hele tijd zou kunnen blijven zitten..

eigenlijk is alcohol nog een betere feestdrug, behalve dat je minder lang kunt wakker blijven
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt er een beetje aan wat ik aan het doen ben. Als ik al dansend een pilletje pak blijf ik wel dansen, meestal als ik ga zitten kan het wel eens zijn dat ik ff inkak. Laatst op ML moet ik zeggen dat de MDMA van Dallandra toch behoorlijk oppeppend deed werken bij me, mja de schijven die ik had waren ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ze deden het wel, maar echt heel mild. Wel rare gezichten getrokken btw :tongueout:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ML= Major League?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mysteryland

Major League trouwens ook vet feestje, ben ik 3 jr geleden nog eens geweest.
Nummertje 4 was het toen :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."