Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk je dat je hard gaat..??

Hoe merk je dat je hard gaat..??

76 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
scratchtraxx zei:
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
Klik om te vergroten...
dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uur :flushed:
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zweef dan altijd man xD
en herhaal 1000 x tegen me vrienden dat ik van ze hou xD
en leef me helemaal uit op de dansvloer :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik te hard ga, dan denk ik dat ik neer zal gaan of ik ga kotsen of ik val op de grond.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was idd zoiezo teveel, je hebt n feestje en eet maar door op dat moment.

Nu weer ff pauze en volgende keer wat minder
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lekker =/
dan ben je ook niet vrolijk volges mij
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je kaken oncontroleerbaar klapperen,net of je t koud hebt.

als je niet meer op je benen kunt staan.

als je t gevoel hebt dat je ogen uit hun kassen gaan rollen
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je van die stekende hartpijnen krijgt na 5 minuten dansen en je tshirt moet uittrekken omdat je verzuipt in je eigen zweet

btw, @ flash kipje: hoge ambities ja? ik wil wel eens DMX z'n kop zien als je hem doet :grin: :grin: :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Champignonetje zei:
Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P
Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan.
Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo.
Klik om te vergroten...
ja heb ik ook al eens gehad dat ik dacht dat ze er echt waren.. en als ik iets zei in mijn droom zei ik het ook in het echt en werd ik ineens wakker door mijn eigen gepraat :tongueout:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nas_ zei:
lekker =/
dan ben je ook niet vrolijk volges mij
Klik om te vergroten...


Ik heb het over TE hard gaan , en niet over hard gaan...


En TE hard gaan is nooit vrolijk e!

Hard gaan wel! :beer:
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nja sommige mensen vinden het helemaal geweldig om TE hard te gaan, en die worden dan al1 helemaal wous in hun hoofd
w
waus:|Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb dat helemaal niet dak wil roken als ik hard ga, niet met xtc heel afentoe 1tje. maar mijn kaken klapperen altijd zo ziek zonder dak het door heb ook al houd k et stil, t gaat na 15 sec alleen maar harder.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien omdat je lichaam al die MDMA even niet aan kan? 2 weken na een mega dosis weer doseren is natuurlijk funest voor je brein.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
BobG zei:
Of dat je vrijwel meteen vergeet wat je zegt, dan pas weet je of je hard gaat :grin:
Klik om te vergroten...

dit heb ik altijd :flushed:
A
AnotherDimensionLid
01-01-2024, 00:00
#14
- Als je je sms'es niet meer kan lezen.
- Verderop hangtafels tussen het dans publiek zien. Terwijl als je dichterbij komt ze weg zijn.
- Als je van de trap loopt en de laatste tree niet kan vinden, omdat je al op de vloer staat.
- Als sigaretten ziekelijk vies zijn.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#15
laatste keer in discotheek...

was maar 1 pilletje die of verkeerd viel of ik ging gewoon hard:
- zuchten en puffen
- opgeblazen gevoel
- struikelen op de trap, denken "pff voorzichtig!" en dan de volgende tree weer struikelen...en de volgende...

Ik had ook echt geen zin om te dansen en praten doordat ik teveel bezig was het onder controle te blijven houden.
Ik heb van precies dezelfde pillen 2 weken daarvoor een stuk of 10 gepakt, en dat ging wel goed (hard).
Ook puffen en opgeblazen gevoel, maarja wat wil je met 10.

Ik snap drm niet zo goed hoe ik met dezelfde van 1tje hetzlefde gevoel een beetje kreeg, alleen ik vond het niet relaxt.
Was het toch hardgaan of zal ie net verkeerd zijn ingeslagen?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bal0n zei:
Misschien omdat je lichaam al die MDMA even niet aan kan? 2 weken na een mega dosis weer doseren is natuurlijk funest voor je brein.
Klik om te vergroten...

maar dan zou t effect juist minder moeten zijn,als je t zo snel weer gebruikt...toch?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jup, maar hij zegt dat hij zelf ook niet weet of hij nou verkeerd viel of dat hij heel hard ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."