Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk je dat je hard gaat..??

Hoe merk je dat je hard gaat..??

76 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

heb ik echt té vaak, en terecht had laatst me portomonee laten liggen ergens waar we een stick hadden gedraait, ik helemaal in paniek waar me portomonee lach :openmouth: geen leuk gevoel is dat onder invloed van X :wave:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#2
jep ik herken het allemaal :) maar eigenlijk vind ik dat gevoel best leuk
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik herken wer wel aaridg wat van ja
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je merkt dat je te hard gaat als je denkt dat je in de sahara zit...

you know... als t ergens superwarm is dan zie je van die golven in de lucht en dan trilt t helemaal...

zo is mijn visie dan ook :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
spliffsnatcher zei:
jep ik herken het allemaal :) maar eigenlijk vind ik dat gevoel best leuk
Klik om te vergroten...

Ik vind t dus ook leuk, je bent iets aan het doen en als je ermee klaar bent denk je; verhip das ook altijd hetzelfde met me. Om vervolgens erom te lachen, filesoferen hahaha.

Ik ben een controlfreak; vaste plaatsen voor dingetjes, op de klok kijken en dan uitrekenen hoe laat de 1ste pil is genomen om precies 3u daarna de volgende te nemen (wat niet altijd lukt, zin=zin) Voor je man, bezoek mn benen uit mn lijf lopen om t ze maar zo goed mogelik naar t zin te maken enzzzzzz
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ging toen ik pep op had een laptop opnieuw instaleren
je hoefde er maar 2 keer een cdtje in te doen en op enter drukken toch deed ik er ruim een uur over :P:P normaal ben ik toch aardig wat handiger met pcs
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat van aan het rondkijken en dat je vrienden vragen wat er is en je zegt: nix, ik zocht jullie heb ik heel vaak
:grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja of da ge uwe maat van ver ziet lopen ge gaat er naar toe, maar eigenlijk ist uwe maat nie ma iemand anders die er beetje op lijkt :d
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#9
ook meegemaakt.

lollies meegenomen naar een feestje, is altijd beter als kauwgom. Krijg ik verdorie die verpakking er niet af. Doodleuk aan men vriendin kun je mjn lollie uitpakken :). die dacht ook ff van huh meent ge dat nu :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatst een kwartier met me foon in me hand gestaan om een vriendin van me te smsen...
Na elke 20 seconden dacht ik wat was ik ook al weer aan het doen?
Na eindelijk de sms verstuurd te hebben voel ik een hand op me schouder.....Ik sta naast je. :openmouth:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je merkt dat je hard gaat als je geen enkele zin kan afmaken omdat je zo gigantisch zit te trippen. Dit had een maat van me. En ik schrok er wel een beetje van. Zelf heb ik nooit van die extreme happenings
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als mensen vragen of het nog wel goed gaat.

Als je ineens een pick-up truck ziet staan.

Het bizarre fenomeen ''de bril''
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
spliffsnatcher zei:
ook meegemaakt.

lollies meegenomen naar een feestje, is altijd beter als kauwgom. Krijg ik verdorie die verpakking er niet af. Doodleuk aan men vriendin kun je mjn lollie uitpakken :). die dacht ook ff van huh meent ge dat nu :)
Klik om te vergroten...
moehahaha
da heb ik ook al gehad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Het bizarre fenomeen ''de bril''
Klik om te vergroten...
de brillekes kan ik ook al zien als ik niet zo hard ga ze :sunglasses:
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P
Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan.
Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#16
laan zei:
Je merkt dat je hard gaat als je geen enkele zin kan afmaken omdat je zo gigantisch zit te trippen. Dit had een maat van me. En ik schrok er wel een beetje van.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook weleens, dan heb ik ineens vet moeite met praten (stottere enzo), schrik je wel van idd.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of dat je vrijwel meteen vergeet wat je zegt, dan pas weet je of je hard gaat :grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat je je heel druk maakt of die "medetripper" het ook wel naar z'n zin heeft dat je het zo snel achter elkaar blijft vragen dat diegene bijna geen tijd krijgt om te zeggen dat het bij hem/haar nog niet zo hard werkt :tearsofjoy:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Of dat je vrijwel meteen vergeet wat je zegt, dan pas weet je of je hard gaat :grin:
Klik om te vergroten...
da heb ik regelmatig aan de hand
dan ben ik iets aan het vertellen en terwijl ik het nog aan het vertellen ben weet ik soms al niet meer over wa ik bezig was.
da heb ik meestal na heel lang wakker zijn en nog blijven bijpakken
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een vriend van me wilde vorige week zn sigaret met zn neus aanmaken..
Ik heb een keer een lollie aan willen steken :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."