#1
De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uurscratchtraxx zei:en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
Florian01 zei:Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."