Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk je dat je hard gaat..??

Hoe merk je dat je hard gaat..??

76 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Als je op een brancard ligt.
Klik om te vergroten...

Wheheh :mrgreen:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joh... :grin:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriend van mij deed er dit weekend anderhalf uur over om 1 smsje te sturen:P
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha in sommige kan ik me wel herkennen.

De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!
Klik om te vergroten...

:grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen weekend; constant aan mn nuchtere vriendin (we waren met 4e waarvan 1 nuchter) vragen of ze t niet vervelend vond dat we van t pad waren, of ze het wel naar dr zin had.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt

ja dat gebeurt me tog ook wel vaak :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als m'n ogen naar alle kanten beginnen te trillen, en ik dus geen bal meer kan zien :confused:
Moest zo es thuis raken van een fuif, per brommer :openmouth: uiteindelijk die 5km te voet gedaan, heb er toen 3u 45min over gedaan... M'n ogen schoten echt constant van links naar rechts, zelfs m'n maten waren er vies van :rolleyes:
Waren rare pillen trouwens :wave:
p
party_sanniLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik hard ga op xtc hahah indd dan herken ik heel veel om de minuut in al je zakken kijken of je sleutels cigaretten aansteker kaartjes enz nog wel heb me beeld dat als een gek heen en weergaat (dat was toen ik egt hard ging ) en lkkr KLAMME handjes :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je geld tellen, vanaf het moment dat je de eerst pil gekocht hebt. Dan al je gangen na gaan om weer tot het begin bedrag te komen. Niet snappen waar dat bedrag van 11.63 is gebleven. Dus weer van vooraf aan beginnen...........
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
scratchtraxx zei:
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
Klik om te vergroten...
dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uur :flushed:
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zweef dan altijd man xD
en herhaal 1000 x tegen me vrienden dat ik van ze hou xD
en leef me helemaal uit op de dansvloer :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik te hard ga, dan denk ik dat ik neer zal gaan of ik ga kotsen of ik val op de grond.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je op een brancard ligt.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe merkt je dat je lekker HARD gaat...??

Je iedereen een knuffel geeft.

.Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij
is zooooo lief".
Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden.

Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een
boot ziet op de snelweg

Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in
werkelijkheid je
hele mond aan gort hebt gekauwt).

Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt
je pillen onder je kussen.

Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je
normaal zo autistisch als de pest bent!

Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt
niet meer weet waarom je bij een bar staat.

Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan
lezen.

De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

Je er later erachter komt dat je een paarhersencellen mist...

Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden
vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je
hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je
heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na
duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit. En
haal je de dop eraf kan je nog amper drinken knoei je weer..

Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm ik krijg toch andere gevoelens van te hard gaan.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Florian01 zei:
Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.
Klik om te vergroten...

Hier bevond ik me schuldig aan op In.Qontrol, ik deed er zeker een kwartier over om de woorden 'Bel bob' naar een maat te sturen, ik had aan een vreemde gevraagt of ik een smsje kon sturen, hij begreep wel waarom het zo lang duurde.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

heb ik echt té vaak, en terecht had laatst me portomonee laten liggen ergens waar we een stick hadden gedraait, ik helemaal in paniek waar me portomonee lach :openmouth: geen leuk gevoel is dat onder invloed van X :wave:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#19
jep ik herken het allemaal :) maar eigenlijk vind ik dat gevoel best leuk
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik herken wer wel aaridg wat van ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."