Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDorst en Kater

Dorst en Kater

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi
heb xtc nu 2x gedaan en heb tijdens het gebruik in een disco ofzo, een verschrikkelijk droge bek. ik kan dan zoveel glazen water wegkappen als ik wil maar maar na 10 sec is mijn speeksel net poeder, en echt vaag was ik niet. ligt dit aan de pillen of is dit persoonlijk bij mij?
De dag erna ben ik super gaar. ik kan mijn bed uit lopen, laatste keer de trap af gestrompeld en de bank op geklommen en daar gaan liggen. zou het helpen na het gebruik wat dikke vette boterhammen te eten en wachten tot ze verteerd zijn en dan slapen? ik bedoel de avond is leuk maar als ik altijd zo moe en kapot wakker wor, merk ik echt dat het tering troep is, iemand id's?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is nou xtc-gebruik, beste vriend..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het ligt denk ik aan je pillen, er zit vast troep doorheen. Je hoefd niet percee een kater te hebben van pillen zeker niet als t pas 2 keer gedaan hebt....
Als je goeie zuivere pillen hebt dan zal de kater wel een stuk minder zijn.
Je zegd ook dat je niet zo super vaag van word dus dat wijst ook weer naar je pillen :P gewoon andere zoeken, laat ze anders testen dan weet je of je geen troep in huis hebt

:wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan ook aan de alcohol liggen of heb je dat niet gedronken?

wat eten voor je slaap helpt idd wel.. de dag erna iets eten zeker ook

en die droge bek, tja dat is nu eenmaal zo, iedereen heeft dat
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom eigelyk gene frisdrank? ik heb wel een paar blikjes cola gedronke tydes et speze en verder ook een soort van fristi en da was wel egt LEKKER toen :P :rolleyes:
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeller zei:
en die dorge bek, tja dat is nu eenmaal zo, iederene heeft dat
Klik om te vergroten...

ja maar tis toch schrikken, ben altijd beetje bang dat iets fout gaat, dat je dalijk uitgedroogd raakt ofzo snapje, want het lijkt alsof je kei droog bent.. hoevel zou je moeten drinken. en heb 2e er 1 biertje bij op 1x niks , water en cola..
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welcome to the world of XTC
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is niet zo dat je bij xtc per definitie de symptonen krijgt die hier beschreven worden. Een droge bek komt inderdaad voor, maar zo hard als hij het heeft is wel overdreven.

Misschien heb je inderdaad pillen waar troep doorheen zit, maar het kan ook dat jouw lichaam er extra gevoelig voor is. Je kan proberen iets zoets te drinken, maar geen frisdrank! Wat ook wel kan helpen is chocomel oid. Als je je de volgende dag niet zo verrot wil voelen is een ei eten wel een goed idee heb ik gemerkt. Boterhammen zijn weer zo lastig verteerbaar, slapen en verteren te gelijk is niet de bedoeling.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
mccp kan ik geloven, maar van die andere shit krijg ik in elk geval niet meer een 'kater' zowel als een leeg gevoel van xtc.

piperazines zuigen trouwens zwaar.
Ben ze nog nooit tegengekomen dat ze als xtc verkocht werden.
Andere mensen hier wel?
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#10
6.5 zal ik nooit gaan :wink:, engergiek is voor mij genoeg, vaag zijn is niet mn bedoeling :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cola wordt niet als water opgenomen door je lichaam, dan droog je dus nog meer uit en is het nog slechter voor je lever.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cola zit caffeini in en dat is waterafdrijvend. Net zoals alcohol trouwens.

Beste van al is aquarius of isostar
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
need^weed zei:
Het ligt denk ik aan je pillen, er zit vast troep doorheen. Je hoefd niet percee een kater te hebben van pillen zeker niet als t pas 2 keer gedaan hebt....
Als je goeie zuivere pillen hebt dan zal de kater wel een stuk minder zijn.
Je zegd ook dat je niet zo super vaag van word dus dat wijst ook weer naar je pillen :P gewoon andere zoeken, laat ze anders testen dan weet je of je geen troep in huis hebt

:wave:
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen wat ze volgens jou dan in sommige pillen stoppen waar je een ergere kater van krijgt dan van xtc?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
speed, mdme, mccp of mda bijvoorbeeld.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet eens wat het zijn.

Maar van mdme en mda had ik wel degelijk een hardere kater en sowieso ook een vervelende space.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok, naja doe t denk ik niet meer :P
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#17
aha oke, geen troep meer voor mij dan :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Cola wordt niet als water opgenomen door je lichaam, dan droog je dus nog meer uit en is het nog slechter voor je lever.
Klik om te vergroten...
ja, maar je kan toch beter cola kan drinken dan niets drinken hoor

het helpt wel niet tegen een droge bek, maar water ook niet zo lang, daarom drink ik meestal een liter of 3 op xtc
M
MarsmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
...
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
echt een troep is het wel die MCPP, alhoewel ik niet echt last had van een kater. Alles is vies, roken drinken en eten. Je kotst echt alles eruit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."