Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArrogantie tijdens XTC :P

Arrogantie tijdens XTC :P

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
grappig, want onder xtc word je allesbehalve mooi
Klik om te vergroten...

idd, en ik vind mezelf dan ook echt alles behalve mooi...
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#2
ECHT TOTAAL NIET :P

als ik xtc opheb worden mijn pupillen zo groot als een dikke knikker en ik kijk heel wazig uit mijn ogen, ik vind mezelf er te belachelijk uit zien voor woorden dan. En met paddo's is dat nog erger :P Maar normalitair vind ik mezelf er best goed uitzien, maar zeker niet onder drugs.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel :grin:

maja :P

niet egt arogantie dus...
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kvind mezelf zowieso niet mooi... Met of zonder pilletje. Kijk ook niet graag in de spiegel of op foto's. Men wat een kijkers zeg. Om angstig van te worden. Ik heb altijd in het begin als ie erin komt dat vrouwen onwijs lekker zijn en begeerlijk. Ik kijk heel veel naar details en geniet daar intens van. Mijn vrouwtje ook, maar die neemt gewoon initiatief en gaat erop af ha ha !! En daarna ben ik zeer knuffelig en waarschuw de mensen die ik ken om me heen dat als het TE wordt dat ze ingrijpen. Is nog nooit gebeurd gelukkig omdat je toch je medeknuffelaars opzoekt ! En geil....botergeil, maar denk je nou dat hij daar beneden meewerkt ? EG NIE !! De sukkel ha ha !! Men dan gaan echt alle remmen los. Hebben vrouwen weer geen last van he. Maar klaarkomen is er bij beide niet bij hoor ! Raar spul is het eigenlijk.... Hebben binnenkort een kinkyfeest en twijfel of ik een snoepje met een kamagra ga combineren. Daar mag je wel los gaan en dat wil ik wel HAHAHA :mrgreen:

Greetz

MJP
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lana zei:
Haha. Best lachen dit onderwerp.
XTC de schaamte te boven. :smoke:
Ik vind mezelf onder xtc de grappigste van allemaal. Maar knapper word ik er niet op, daar ben ik me wel van bewust onder een pilleke. Heb meer iets weg van een geeluitgeslagen lijk als ik dat op heb.
Klik om te vergroten...


Heb ik ook wel eens last van , als het feest bijna is afgelopen heb ik zo´n gele-schijn rond de ogen....... :rolleyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen arrogantie.. maar ik vind mezelf ook altijd erg mooi als ik in de spiegel kijk! onder invloed van mdma wel te verstaan! :P

maar of je dat arrogantie moet noemen? :rolleyes:
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#7
qinn zei:
ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel :grin:

maja :P

niet egt arogantie dus...
Klik om te vergroten...

haha ik zie het helemaal voor me :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk het eigenlijk altijd, maar zeg het nooit :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
GewoonVOL zei:
Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
Klik om te vergroten...

haha that´s the spirit! :grin:
Klik om te vergroten...


:mrgreen:



Alleen als ik paddo's op heb ben ik toch een partij lelijk.. :confused:
Maar dat dan vind ik iedereen er lelijk uitzien, dus dat stelt mij gerust. :smoke:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
GewoonVOL zei:
Lana zei:
GewoonVOL zei:
Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
Klik om te vergroten...

haha that´s the spirit! :grin:
Klik om te vergroten...


:mrgreen:



Alleen als ik paddo's op heb ben ik toch een partij lelijk.. :confused:
Maar dat dan vind ik iedereen er lelijk uitzien, dus dat stelt mij gerust. :smoke:
Klik om te vergroten...

precies.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan me meestan niet conentreere tijdens paddo's.
als ik dan naar andere kijk vervorme hun gezichten in vreemde vormen die ik nog nooit gezien heb.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben een prinsesje! :wink: :hearteyes: :wave:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
En ik een schaap die geslagt moet worde voor shoarma :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neen niet echt nee :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
grappig, want onder xtc word je allesbehalve mooi
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zeg dan altijd dat ik een prinsesje ben :wink:

*geintje*
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lj_bob zei:
Ik zeg dan altijd dat ik een prinsesje ben :wink:

*geintje*
Klik om te vergroten...

Ben jij geen man?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben meer met andere mensen bezig dan om die te bewonderen. Als ik in de spiegel kijk heb ik meer zoiets van wow check me ogen.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
^_^ zei:
Ik ben meer met andere mensen bezig dan om die te bewonderen. Als ik in de spiegel kijk heb ik meer zoiets van wow check me ogen.
Klik om te vergroten...

whahaha, heb ik ook indd.. Meestal durf ik niet eens in de spiegel te kijken vanwege m'n ogen :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm ik herken jou 'acties' dan niet, maar vooral in het begin voelde ik mij super, personen om mij heen blijven dingen zeggen zoals : Jij bent keihard!

Bijvoorbeeld : Je loopt op straat en komt iemand tegen, en dan zeggen HEE jij bent goed man.. of je staat in de kroeg , je komt iemand tegen bij de wc.. kom je deze later tegen in de kroeg, OMHELS je hem/haar omdat je hem kent van het pissen.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."