#1
Jeller zei:grappig, want onder xtc word je allesbehalve mooi
idd, en ik vind mezelf dan ook echt alles behalve mooi...
Jeller zei:grappig, want onder xtc word je allesbehalve mooi
Lana zei:Haha. Best lachen dit onderwerp.
XTC de schaamte te boven.![]()
Ik vind mezelf onder xtc de grappigste van allemaal. Maar knapper word ik er niet op, daar ben ik me wel van bewust onder een pilleke. Heb meer iets weg van een geeluitgeslagen lijk als ik dat op heb.


qinn zei:ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel
maja :P
niet egt arogantie dus...


Lana zei:GewoonVOL zei:Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
haha that´s the spirit!![]()

GewoonVOL zei:Lana zei:GewoonVOL zei:Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
haha that´s the spirit!![]()
![]()
Alleen als ik paddo's op heb ben ik toch een partij lelijk..
Maar dat dan vind ik iedereen er lelijk uitzien, dus dat stelt mij gerust.![]()

lj_bob zei:Ik zeg dan altijd dat ik een prinsesje ben![]()
*geintje*
^_^ zei:Ik ben meer met andere mensen bezig dan om die te bewonderen. Als ik in de spiegel kijk heb ik meer zoiets van wow check me ogen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."