Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok ik weet dus dat het slecht is maar toch een vraag: Mijn vrouw heeft voor het eerst zaterdag 13 jan. gesnoven. Daarvoor had ze al wel wat gedronken (ongeveer 3 baco's gemengd door barpersoneel!) en ging ze helemaal los maar wel positief !! Ze voelde zich fit en kon lekker door dansen. Geen vervelende na effecten (beetje druk op het hoofd, maar minder effecten als bij XTC). Kortom ze vond het waanzinnig !! Afgelopen zaterdag ook wezen stappen.... Het idee geopperd om samen nuchter te blijven. Dus weer baco's maar bij deze uitgaans gelegenheid mag je zelf inschenken dus wat meer ba dan co.... Dit had niet het gewenste effect en dus dan maar een snuifje erachteraan. Resultaat ? Helemaal niets ! Geen WOW gevoel, niet fit, geen high maar ook geen low.... Wat is dat toch.... Kan iemand ons dit vertellen ? Het lijkt alsof elke keer als zij wat wil proberen het de tweede keer gewoon niet meer lukt ! Ok je zal nooit het effect voelen als de eerste keer maar toch... Iemand een idee ?? Bedankt voor de reacties MJP"
"El Retro: Denk je dat echt ?? Maar haar eerste keer was uit dezelfde hoeveelheid... En die ging goed. Vreemd hoor... Maar bedankt voor je reactie !! MJP"
"Hey hallo allemaal ! Ben al een tijdje niet online geweest, maar wel meegelezen op dit forum. Aangezien ik geen weegschaal heb om speed te wegen heb ik een vraagje: Ik ben begonnen om lijntjes te snuiven. Klein begonnen totdat ik op gevoel de juiste hoeveelheid had om lekker los mee te gaan. Nu heb ik een Bullit aangeschaft om er elke keer zeker van te zijn dat ik dezelfde hoeveelheid binnen krijg. Maar weet iemand hoeveel er eigenlijk ingaat ? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik hoop dat er meer Bullit gebruikers zijn en mij hiermee kunnen helpen. Groetjes Maurice."
"Bedankt voor de reacties ! Maar het reservoirtje in de Bullit is erg klein. En het lijkt me duidelijk dat de hoeveelheid die je binnenkrijgt te maken heeft met hoe fijn het gesneden is. Dat is met een lijn ook zo. Maar had gehoopt dat iemand het wel eens gewogen had wat er uiteindelijk in het reservoirtje zit. Ik wacht nog even af of er nog meer "gebruikers" zich melden . Groetjes, Maurice"
"He hallo ! Hier weer eens een kattebelletje van een senior user ha ha !! Ff serieus... Wat is dat toch met die verschillende contents van XTC... Heb ik een aantal waar ik volledig helemaal geweldig van wordt en waar je ongeveer een dag of 2 a 3 later na effect van hebt. Die ik trouwens goed onder controle heb de laatste tijd door veel fruit te eten en positief te denken op het moment dat het eventueel fout voelt. Maar dan krijg je een ander snoepje aangeboden (volledig vertrouwd adres hoor !) en dan merk je zoveel verschil !! Heb nog nooit zoveel gejankt...als een klein kind echt waar !!! Ok niet alleen negatief hoor, maar ook van geluk. Ik wist niet dat ik zoveel tranen had ha ha !! Nee niet echt leuk.... Dus die maar ff teruggegeven. En met de "oude" voorraad geen probleem !! Super gevoel en in combi met een "blauwe jonge" helemaal toppie met sex !! Men... heerlijk !! Mijn vrouwtje daarentegen heeft nu het probleem dat ze er heel loom van wordt. Ze danst heel veel op een avond, maar op het moment dat het pilletje gaat werken lukt dat niet meer en kan ze geen ritme meer houden. Moet wel zeggen dat dit in een parenclub was waardoor ze wel weer heel veel zin in sex kreeg... Nee ik klaag niet !! Nou is het zo: ze neemt meestal een halfje en ik een hele. Als die van mij begint heeft zij zoiets van: die van jou wel en die van mij niet...dus neemt ze nog een halfje en binnen een kwartier is het raak ! Is het dan beter om hem helemaal in 1 keer te nemen ? Ipv eerst een halve en dan nog een halve ? Reageert het lichaam dan anders denken jullie ? We hebben de laatste tijd veel erotische feesten gehad en binnenkort gaan we weer naar een housefeest en gaan we kijken of het aan het soort feest ligt hoe een pilletje valt.... Wat een verhaal weer he.... Ik hoop dat jullie me wat meer hierover kunnen vertellen en of jullie hetzelfde ook wel eens meegemaakt hebben. Bedankt voor jullie reacties !! Maurice."
"Yo !! Bedankt voor jullie reacties. We gaan het dinsdag uitproberen. Jullie krijgen uitvoerig te horen hoe het ging ok ?? Hele fijne dagen enneh... Niet teveel snoepen he !! Ha ha !! MJP"
"He allemaal !! Nou het ging als een speer hoor ha ha !! Inderdaad met het pilletje in 1 keer ging het FANTASTISCH !!! Heerlijk !! Wat kun je toch een lol hebben met die troep he ha ha !! Nou ik ga er maandag weer van genieten hoor. Iedereen alvast een waanzinnig oud en nieuw en een verstandig 2007 !! MJP"
"Kvind mezelf zowieso niet mooi... Met of zonder pilletje. Kijk ook niet graag in de spiegel of op foto's. Men wat een kijkers zeg. Om angstig van te worden. Ik heb altijd in het begin als ie erin komt dat vrouwen onwijs lekker zijn en begeerlijk. Ik kijk heel veel naar details en geniet daar intens van. Mijn vrouwtje ook, maar die neemt gewoon initiatief en gaat erop af ha ha !! En daarna ben ik zeer knuffelig en waarschuw de mensen die ik ken om me heen dat als het TE wordt dat ze ingrijpen. Is nog nooit gebeurd gelukkig omdat je toch je medeknuffelaars opzoekt ! En geil....botergeil, maar denk je nou dat hij daar beneden meewerkt ? EG NIE !! De sukkel ha ha !! Men dan gaan echt alle remmen los. Hebben vrouwen weer geen last van he. Maar klaarkomen is er bij beide niet bij hoor ! Raar spul is het eigenlijk.... Hebben binnenkort een kinkyfeest en twijfel of ik een snoepje met een kamagra ga combineren. Daar mag je wel los gaan en dat wil ik wel HAHAHA Greetz MJP"
"Helemaal niks met oud/nieuw !! Lekker op tijd naar bed en de volgende dag lekker los met XTC in de Happy Dayzz !! Feessie !!!!!!"
"Nou forummers.... ik heb een duidelijke woensdagdip !! Ik raakte ff in paniek vanmorgen toen mijn vrouw riep dat ze naar haar werk ging. Normaal wordt ik altijd wakker van haar en dan weet ik ongeveer wanneer ze vertrekt. Ik voelde me echt heel slecht. Ik moest mezelf gewoon moed in praten om niet te freaken !! De tranen stonden op een gegeven moment in mn ogen. Maar ik heb ff een vriend gebeld en gepraat over een en ander en dat hielp wel. Ik heb dit nog nooit gehad zo erg. Maar ik weet ook dat je het kunt overwinnen door gewoon positief te denken. Even naar het geouwehoer van Giel Beelen luisteren op de radio. En het is alweer woensdag. Op de helft dus... (voor mij niet want ik moet zaterdag ook werken, maar gevoelsmatig zit ik op de helft ha ha !!) gaan langzamerhand weer naar het weekend. Ik wordt ook vaak neurotisch. Alles controleren.... zijn de deuren dicht, is het gas uit, zijn de katten de woonkamer uit....MEN wat een stress ha ha !! Ben nu op mn werk. Gaat wel weer. Vrouwtje was ook op haar werk. Pffff gelukkig !! Bedankt voor het luisteren... MJP"