#1
geen arrogantie.. maar ik vind mezelf ook altijd erg mooi als ik in de spiegel kijk! onder invloed van mdma wel te verstaan! :P
maar of je dat arrogantie moet noemen?
maar of je dat arrogantie moet noemen?


qinn zei:ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel
maja :P
niet egt arogantie dus...


Lana zei:GewoonVOL zei:Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
haha that´s the spirit!![]()

GewoonVOL zei:Lana zei:GewoonVOL zei:Zonder XTC vind ik mezelf ook onwijs lekker. :P
haha that´s the spirit!![]()
![]()
Alleen als ik paddo's op heb ben ik toch een partij lelijk..
Maar dat dan vind ik iedereen er lelijk uitzien, dus dat stelt mij gerust.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."