Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen MDMA, maar wat dan?

Geen MDMA, maar wat dan?

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ging gisteren naar mn dealer, want hij had nieuwe schijven gehaald. Het waren blauwe dubbelgedrukte, met een bacardi-teken erop. Ze waren heel dun maar juist dik. Ik vroeg of ze goed waren, en hij zei dat ze echt heftig waren maar dat er een ander stofje inzat, geen mdma, maar iets dat er op lijkt. Ik vroeg of er geen snelle bij zat, zodat ik tenminste kon slapen, volgens hem niet maar je kon heel makkelijk slapen op dit stofje.

Een uur na inname voelde we nog niet echt iets bijzonders, alleen een gevoel in je hoofd dat een beetje leek op dat van mdma, dat gevoel dat je ogen af en toe dichtvallen, maar gek genoeg ging dit gevoel niet gepaard met wazigheid, maar tegelijkertijd waren we allebei maar een heel klein beetje wazig, maar eigenlijk gewoon heel helder, een raar maar lekker gevoel. Het gevoel had niet echt een "inslag", maar kwam heel rustig op. Toen het gevoel wat heviger werd kreeg ik overal door mijn lichaam van die rillingen, ze leken op de rillingen die je krijgt van de kou, en genotsrillingen, maar dan anders, als een soort energie-rillingen door me heen, kan het niet echt goed uitleggen.

Op het begin hadden we allebei een beetje het gevoel alsof we licht-tripte, maar dat ging over eigenlijk. Toen we ze echt voelden, waren we allebei super rustig, echt heel anders dan mdma. We zaten achterover en we zeiden elkaar om de 10 sec niet in slaap te vallen, aangezien we echt moe en heel relaxt werden van deze schijven. Verder was het heel opvallend, dat ik gehallucineerd heb, terwijl ik helemaal niet wazig maar juist helder was, als je bij mdma hallucineert ben je sowieso al van de kaart, hierbij was dat helemaal niet het geval. De hallucinaties leken op die van mdma. Verder zag alles er onecht uit, maar in ons hoofd waren we nog helder en niet door elkaar. Kleuren liepen af en toe door elkaar, heel gek.

Toen ik in bed lag had ik net als bij mdma, dat ik zo wegdroomde en mezelf ergens anders waande, maar hierbij gebeurde dat heel snel in een flits steeds, en toen was het weer voorbij.

Wij dachten zelf aan een soort kalmeringsmiddel ofzo, en dat er ook iets van mdma bijzat. We nemen aan dat er een beetje mdma inzat met dus die andere stof, en niet dat de werking van die ene stof op mdma lijkt, omdat we de hele tijd tegenstrijdige gevoelens hadden, aan de ene kant waren we energievol maar aan de andere kant moe en relaxt. Verder moest ik van die stof scheiten en pissen de hele tijd. Volgens de dealer werkte de stof zon 12 uur, das wel iets overdreven maar hij werkte echt zeker wel dubbel zo lang als mdma. Pijn voelde we wel, maar je gaf er gewoon minder om. De euforie was nog lekkerder dan bij mdma, en je werd helemaal zorgeloos ervan.

Ik ga ze maandag laten testen, dit kan gewoon bij de GGD toch? Maar weet iemand misschien wat deze stof is, aan mijn beschrijving te lezen, ik ben namelijk heel nieuwsgierig.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
mss mda?
Of combo mda met zeer lichte dosis ketamine.
Onder de 30 mg ketamine ( special k ) kom je ook in een dromerige toestand terecht. Vanaf je meer neemt gaat het er erger aan toe, wel wijs :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bollie zei:
mss mda?
Of combo mda met zeer lichte dosis ketamine.
Onder de 30 mg ketamine ( special k ) kom je ook in een dromerige toestand terecht. Vanaf je meer neemt gaat het er erger aan toe, wel wijs :grin:
Klik om te vergroten...

word je daar ook zo heel rustig van? maat tegelijkertijd wel helder? ik denk geen mda of mdma, of heel weinig, want niet of nauwlijks love-gevoel, en alleen op het begin een beetje schijven-gevoel.ik laat ze maandag testen, kan gewoon bij de ggd toch?

het relaxte gevoel was helemaal niet heftig, vergeleken met mdma veel minder heftig gevoel, maar had ook het gevoek dat het wel weinig was van die stof idd. en niet echt een dromerige toestand, maar meer een beetje wazig maa toch heel helder.

ghb dan, kan at het zijn? werd namelijk wel geil ervan.

als het keta is bijvoorbeeld? lijkt dat op mdma?en als er dan keta en mdma inzit, kan ik dan ook wat meer pillen ervan nemen? dat ik een echte keta-ervaring krijg, of is mdma en keta slechte combo?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
zou idd wel eens mda kunnen zijn, werkt langer dan mdma, zorgt voor hallucinaties en als ik het goed heb is het ook minder stimulerend dan mdma...
m
mindLid
01-01-2024, 00:00
#5
ghb kan je uitsluiten, want het is sterk hygroscopisch dus niet in pillen te verwerken.
keta is duurder dan mdma, lijkt me dus ook niet. (keta met mdma werkt trouwens heel goed).

meer common is (meth-)amphetamine erbij, en tegenwoordig zijn er ook mcpp pillen op de markt (haaitjes, regenboogjes).
maar je weet het alleen zeker als je het test.
post results ook even @ pillreports.com pls.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, een gast dacht zelf MDEA, maar daarvan krijg je toch juist meer energie dan MDMA? van deze veel minder. Wel was het gevoel eigenlijk helemaal niet zo heftig, en terwijl ik zo ab was als na 2 mdma pillen ( maar een beetje dus ), had ik wel al best hallucinaties, terwijl je die bij mdma pas echt krijgt als je echt van de kaart bent. MDA is t dan misschien?

het gevoel leek op mdma maar toch ook weer anders, iemand ervaring met MDA? is het gevoel toch iets anders dan mdma?
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#7
pma? word je daar ook niet loom en stuikerig van?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
pma en mccp, t kan dus best een van die zijn als je loom wordt? let wel, je ging er niet bad van maar de euforie was nog groter dan op mdma. kan iemand een beschrijving geven van een ervaring met mccp of pma?
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb een ervaring hier staan. Hopelijk kan je er wat mee

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
tnx, denk niet dat ik mccp had. heb niet moeten kotsen of iets dergelijks, ook gewoon zin in peuken eigenlijk.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
was waarschijnlijk gewoon mda, komt af en toe wel eens voor in pillen die verkocht worden als xtc...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon laten testen dus.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd, maar ik zou ook mda zeggen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
nope geen mda denk ik.krijg over een weekje de uitslag dan test ik em hier. Ik denk een pijnstiller/opiaat in combinatie met speed. Het voelt namelijk als een opiaat ( heel rustig, evenwichtsverlies een beetje, raar gevoel in het hoofd ), maar dan niet het droomachtige ervan, dat misschien de speed opheft. zodra het rustige gevoel weg is, voelde ik alleen een speed-gevoel nog.

Trouwens, ook heel gek. Bijdoseren maakt niets uit. Bij de tweede pil wordt het gevoel nog maar een beetje heftiger maar vanaf de derde voel je al geen verschil meer, das toch weird of niet?
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien kun je hier wat tussen vinden, heb idd ook zoiets gelezen.Ik zou ze zowiezo laten testen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ecstacy
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet wel bijna zeker dat het mCPP is. Je ervaringen komen overeen met die van mensen die ik ken die het gebruikt hebben. Je hoeft er ook niet altijd van te kotsen, dat verschilt per persoon. Ook is mCPP nog steeds in ontwikkeling en wordt het steeds aangepast, mensen gaan er tegenwoordig helemaal niet meer van kotsen en trippen m de pan uit!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Disco_D zei:
Ik weet wel bijna zeker dat het mCPP is. Je ervaringen komen overeen met die van mensen die ik ken die het gebruikt hebben. Je hoeft er ook niet altijd van te kotsen, dat verschilt per persoon. Ook is mCPP nog steeds in ontwikkeling en wordt het steeds aangepast, mensen gaan er tegenwoordig helemaal niet meer van kotsen en trippen m de pan uit!
Klik om te vergroten...

je bleef juist helder hervan maar super rustig, mccp, en is dat gevaarijk?
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan ook, op iedereen heeft t min of meer een andere uitwerking dacht ik.
Verder is mCPP niet neurotoxisch (giftig voor de hersenen) in tegenstelling tot MDMA, maar trekt mCCP wel sneller je serotonine leeg waardoor je als je veel pakt (of in combi met MDMA) een probleem met je serotonine kunt krijgen. Dit heb ik alleen nog nooit gehoord van mensen, maar pas er wel mee op!
k
knoestLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon laten testen, het blijft anders toch maar gissen :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Disco_D zei:
Kan ook, op iedereen heeft t min of meer een andere uitwerking dacht ik.
Verder is mCPP niet neurotoxisch (giftig voor de hersenen) in tegenstelling tot MDMA, maar trekt mCCP wel sneller je serotonine leeg waardoor je als je veel pakt (of in combi met MDMA) een probleem met je serotonine kunt krijgen. Dit heb ik alleen nog nooit gehoord van mensen, maar pas er wel mee op!
Klik om te vergroten...

uhm, je zult dus ook love-gevoel krijgen? wat jij zegt he, kan best kloppen. Heb namelijk een week na die pilletjes gewone mdma-pillen gehad die super kort werkten en helemaal niet zo heftig als normaal.

maar ik dacht dat je juis wappie werd van mCCP?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."