Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen MDMA, maar wat dan?

Geen MDMA, maar wat dan?

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#1
mss mda?
Of combo mda met zeer lichte dosis ketamine.
Onder de 30 mg ketamine ( special k ) kom je ook in een dromerige toestand terecht. Vanaf je meer neemt gaat het er erger aan toe, wel wijs :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bollie zei:
mss mda?
Of combo mda met zeer lichte dosis ketamine.
Onder de 30 mg ketamine ( special k ) kom je ook in een dromerige toestand terecht. Vanaf je meer neemt gaat het er erger aan toe, wel wijs :grin:
Klik om te vergroten...

word je daar ook zo heel rustig van? maat tegelijkertijd wel helder? ik denk geen mda of mdma, of heel weinig, want niet of nauwlijks love-gevoel, en alleen op het begin een beetje schijven-gevoel.ik laat ze maandag testen, kan gewoon bij de ggd toch?

het relaxte gevoel was helemaal niet heftig, vergeleken met mdma veel minder heftig gevoel, maar had ook het gevoek dat het wel weinig was van die stof idd. en niet echt een dromerige toestand, maar meer een beetje wazig maa toch heel helder.

ghb dan, kan at het zijn? werd namelijk wel geil ervan.

als het keta is bijvoorbeeld? lijkt dat op mdma?en als er dan keta en mdma inzit, kan ik dan ook wat meer pillen ervan nemen? dat ik een echte keta-ervaring krijg, of is mdma en keta slechte combo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."