Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
JewCookie zei:
Frisko zei:
Jeller zei:
helder op mdma :openmouth:

het dichtste wa er bij in de buurt komt is voor mij 'wakker'
Klik om te vergroten...
wakker wel ja,maar nie wakker zoals op speed...
je word er toch behoorlijk waus van als je het mij vraagt...
mits goed spul uiteraard!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

precies de reden dat ik normaal speed doe..:P (ligt wel aan gelegenheid, maar toch.. :wink: )
Klik om te vergroten...
idd ligt gewoon aan de gelegenheid
heb me voorgenomen voor nemeer teveel mdma te pakken
want voel der bijna geen hol meer van
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
Jeller zei:
helder op mdma :openmouth:

het dichtste wa er bij in de buurt komt is voor mij 'wakker'
Klik om te vergroten...
wakker wel ja,maar nie wakker zoals op speed...
je word er toch behoorlijk waus van als je het mij vraagt...
mits goed spul uiteraard!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk, maar je zal er niet van in slaap vallen hehe
je kan wel vlugger inslapen als je dat wilt.. je eet- en slaapritme blijft nog redelijk intact ivm speed
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
Frisko zei:
Jeller zei:
helder op mdma :openmouth:

het dichtste wa er bij in de buurt komt is voor mij 'wakker'
Klik om te vergroten...
wakker wel ja,maar nie wakker zoals op speed...
je word er toch behoorlijk waus van als je het mij vraagt...
mits goed spul uiteraard!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk, maar je zal er niet van in slaap vallen hehe
je kan wel vlugger inslapen als je dat wilt.. je eet- en slaapritme blijft nog redelijk intact ivm speed
Klik om te vergroten...
itt speed bedoel je...
naja voor de 1ste malen lijkt het miss zo ja,maar ik weet dat ik van mdma zeker wel evenveel keelpijn enz heb gehad als van speed...
speed eet ik ook gewoon mee hoor....daarstraks een paar lijnen gehad en heb net pizza gegeten.
en nee het is geen bucht speed :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Jeller zei:
Frisko zei:
Jeller zei:
helder op mdma :openmouth:

het dichtste wa er bij in de buurt komt is voor mij 'wakker'
Klik om te vergroten...
wakker wel ja,maar nie wakker zoals op speed...
je word er toch behoorlijk waus van als je het mij vraagt...
mits goed spul uiteraard!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk, maar je zal er niet van in slaap vallen hehe
je kan wel vlugger inslapen als je dat wilt.. je eet- en slaapritme blijft nog redelijk intact ivm speed
Klik om te vergroten...
itt speed bedoel je...
naja voor de 1ste malen lijkt het miss zo ja,maar ik weet dat ik van mdma zeker wel evenveel keelpijn enz heb gehad als van speed...
speed eet ik ook gewoon mee hoor....daarstraks een paar lijnen gehad en heb net pizza gegeten.
en nee het is geen bucht speed :)
Klik om te vergroten...
ik eet beter met speed als met mdma
T
T.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind speed echt geen goede drug...waarom weet ik niet precies. Ik vond het effect ook niet veel hebben, en de dag erna afkick...
MDMA vind ik echt dé shit!
heb vroeger ook regelmatig xtc genomen, maar t'is toch heel wat anders vind ik. Je bent met MDMA veel relaxter en chiller dan bij bepaalde pillen(hangter natuurlijk af wat er in je pil zit).
Met MD nooit problemen, geen afkick, geen eetproblemen..
nog nooit gehad en gebruik het regelmatig hoor
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
T. zei:
ik vind speed echt geen goede drug...waarom weet ik niet precies. Ik vond het effect ook niet veel hebben, en de dag erna afkick...
MDMA vind ik echt dé shit!
heb vroeger ook regelmatig xtc genomen, maar t'is toch heel wat anders vind ik. Je bent met MDMA veel relaxter en chiller dan bij bepaalde pillen(hangter natuurlijk af wat er in je pil zit).
Met MD nooit problemen, geen afkick, geen eetproblemen..
nog nooit gehad en gebruik het regelmatig hoor
Klik om te vergroten...
met mdma heb ik ook geen problemen
maar met speed kan ik gewoon rustig eten terwijl ik aan het flippen ben
en nergens geen last van eig dag derna
mja zal wel gewente zijn wss
T
T.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
leuke signature heb je daar schranz:) :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
Ja maar toch vind ik het vreemd, ergens moet gewoon een fout zitten OF het is troep wat me heel sterk lijkt, of dat van die grammen klopt niet.... ergens moet iets fout zijn, ik zou het liefst willen dat je nu hier heen komt en dezelfde doses doet die ik heb gedaan, en kijken of je het dan nog rotzooi vind, want miss moeilijk te geloven (nadat k dat had geschreven van dat eerste stukje) maar het ws egt TOP!!!! Dus ergens moet een fout gemaakt zijn dan......... k snap het zelf ook niet meer nou :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
tja als je beweert 3/4 gram te hebben genomen in een keer moet het wel slecht spul zijn geweest. Vorige week had ik nog geeneens een derde deel daarvan op en ik stond de hele avond lekker te spacen..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

goede voornemens :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
is ook voor je eigen veiligheid! :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
misverstanden???
dikke ripperij ja :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kreeg dit spul van een vriend van mij en die heeft het van een dealer, maar ik heb vandaag aan die vriend gevraagd hoe dat nou precies zat. Hij zei dat het toch niet helemaal puur was maar hij weet het ook niet prcies, en de conclusie kwam er op neer, BOEIEND HET WAS TOCH RELAXDE SHIT.... En dat was wel het geval dus... :grin::grin:

Uiteindelijk zal het wel niet helemaal puur zijn geweest en wat de rest dan was wat er doorheen zat, zullen wel weer van die chemische stoffen zijn....

Mja hier komt het een beetje op neer :sunglasses: :smoke:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja inderdaad. Net alsof iedereen hier altijd een heilig boontje is geweest :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
schranziewanzie zei:
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
Klik om te vergroten...

tottaly agree...
respect heeft hier 0.0 mee te maken imho!!!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik die verhalen zo lees ben ik blij dat ik tegenwoordig weer flink aan het stuiteren ben van het kleinste beetje, zo at ik vroeger met gemak 7 pillen weg op een avond, tegenwoordig max 3, spaart me een hoop pieken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."