#1
DarkScope zei:Ellesdee zei:DarkScope zei:Ellesdee zei:0,6 gram in 1 keer?![]()
kerel denk ff na...
nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...
maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
