Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
need^weed zei:
daarom zeg ik ook dan zal het al die tijd ongeveer wel 0,5 echte grammen zijn geweest, en daar 3/4 van is 0,375 gram.... dus zoiets zal het dan wel geweest zijn, en ik ga idd echt een weeg kopen, zodat deze misverstanden niet meer zullen voorkomen... :wink: :wave:
Klik om te vergroten...
misverstanden???
dikke ripperij ja :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kreeg dit spul van een vriend van mij en die heeft het van een dealer, maar ik heb vandaag aan die vriend gevraagd hoe dat nou precies zat. Hij zei dat het toch niet helemaal puur was maar hij weet het ook niet prcies, en de conclusie kwam er op neer, BOEIEND HET WAS TOCH RELAXDE SHIT.... En dat was wel het geval dus... :grin::grin:

Uiteindelijk zal het wel niet helemaal puur zijn geweest en wat de rest dan was wat er doorheen zat, zullen wel weer van die chemische stoffen zijn....

Mja hier komt het een beetje op neer :sunglasses: :smoke:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja inderdaad. Net alsof iedereen hier altijd een heilig boontje is geweest :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
schranziewanzie zei:
Gelegenheidsgebruiker zei:
Als iemand zegt dat ie een gram pep opheeft beginnen jullie dan ook te freaken dat het troep was?

Als je een gram pure amfetamine in je mik krijgt ben je dan nog jezelf denk je? :wave:

Freak gewoon niet zo tegen die jongen.. Jullie hebben wel een erg kort lontje! Een beetje respect is ver te zoeken af en toe..
Klik om te vergroten...
een gram pep of een gram mdma
is wel een heel verschil
zonder waarschuwing ligt die jongen volgende keer mss ergens met schuim op zijn bakkes
is dat beter dan mss
jullie moeten denk ik eens wa harder nadenken
3/4 van ne gram :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hij mag echt blij zijn da hij dan geen mdma van ons had gekocht want dan konden we naar een begrafenis gaan.
tgaat nie om respect het gaat gewoon om de feiten.
nu is die kerel tenminste gewaarschuwd en ben ik er vrij zeker van da hij de volgende keer wel een beetje oplet.
begin met weinig, bijpakken kan je altijd
Klik om te vergroten...

tottaly agree...
respect heeft hier 0.0 mee te maken imho!!!!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
da begrijp ik nie da ge u nie geript voelt
20 eur betalen voor het dan vervolgens in ene keer in te nemen
gij liever als ik
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wrm zou ik me geript voelen, ik koop het toch zelf.... het effect was goed, en ik snoep het zelf in 1 keer op.... dus het zijn me eigen beslissingen, ik had ook kunnen zeggen, Joh mij te duur ik pas.... :grin: :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
need^weed zei:
LoL gasten jullie gaan er maar op door dat ik uit moet kijken met dat spul. Maar dit spul wat ik kreeg kan je gewoon 3/4 gram nemen hoor, ik heb de benaming dan gewoon verkeerd begrepen want ik dacht dat dit puur MDMA was, maar dat is het dus kennlijk niet...... Maar dat gezeur over kijk uit dit kijk uit zo volgende keer dat blabla, dat heeft hier niks mee te maken, want ik wist dat je met dit spulletje gewoon 3/4 gram kan pakken.... En dat het dus geen echt puur MDMA heet, wist k niet..... Maar dat ik zoveel van dat spul kon nemen wist ik heus wel..... Ik weet best waar ik me mee inlaat, de benaming heb ik dan dus verkeerd begrepen :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
het gaat erom dat het dan geen ganse gram was en je dat dus ook niet zo moet noemen,noem het dan 1 1/2 capsul ofzo,maar noem het kind niet bij de naam gram :P :P :P
Klik om te vergroten...

wat u wilt... :confused:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jullie moeten LEZEN Frisko.

Hij zegt dat ie niet wist dat het puur was en dat het "veilig" was om het te nemen omdat hij wist dat al eerder mensen die hoeveelheid van hetzelfde spul hadden genomen! Begrijp je dat? Anders wil ik het wel voor je spellen...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelegenheidsgebruiker zei:
Jullie moeten LEZEN Frisko.

Hij zegt dat ie niet wist dat het puur was en dat het "veilig" was om het te nemen omdat hij wist dat al eerder mensen die hoeveelheid van hetzelfde spul hadden genomen! Begrijp je dat? Anders wil ik het wel voor je spellen...
Klik om te vergroten...
dan moet hij in het begin nie zeggen dat hij 3/4 van een gram PURE mdma had gepakt
BEGRIJPT U DAT
dus lees jij maar eens eerst
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelegenheidsgebruiker zei:
Jullie moeten LEZEN Frisko.

Hij zegt dat ie niet wist dat het puur was en dat het "veilig" was om het te nemen omdat hij wist dat al eerder mensen die hoeveelheid van hetzelfde spul hadden genomen! Begrijp je dat? Anders wil ik het wel voor je spellen...
Klik om te vergroten...
idd lees eerst het hele topîc eens aandachtig door en spel het dan eens in GROTE LETTERS :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
LoL ik heb toch al lang gezegd dat ik DE BENAMING, voor puur MDMA dan verkeerd heb begrepen.... :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat niet nee :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja vind dat dit beetje uit de hand loopt
maar toch denk toch ff na voor je zoveel mdma in 1x neemt!!
informeer je eerst!! als jullie tegen jullie vrienden zouden doorvertellen dan bijvoorbeeld 3/4de gr mdma normaal is en zij nemen dit omdat ze jullie "vertrouwen" omdat jullie zo "slim" zijn dan zouden ze makkelijk in het ziekenhuis belanden :angry: denk ni dadde zoiets op u geweten wilt hebben :angry:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
need^weed zei:
dat niet nee :wink:
Klik om te vergroten...
ok dan adviseer ik u om in het vervolg (als je nog nog met drugs wil experimenteren, wat ik je niet zou aanraden) wat meer informatie op te zoeken...
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja 3/4 is idd wel redelijk veel, zelf heb ik al vrienden 1/2 zien nemen maar kheb het ze er terug zien uitkotsen ook :)
kheb al sommige keren 1/4 genomen, ma da was smorgens nadat we al een hele nacht door zitten mdma hadden genomen, en we voelden er niet veel meer van als we iets bijnamen dermee...
maar idd 3/4 is wel veel te veel om in ene keer te nemen, maar ge weet het nu in t vervolg é :)
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#20
"Er zijn sterfgevallen na het gebruik
van één pil (niet-verontreinigde)
XTC beschreven, terwijl anderen na
meerdere pillen ongedeerd blijven"

Bron: Erasmus Medisch Centrum, Rotterdam.
E.J.Hoorn.

website:
http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007p01.pdf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."