Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC verslavend?

XTC verslavend?

49 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik een weekend lekker op de X heb gezeten kan ik niet wachten tot de volgende keer ..... maarja ben sterk genoeg om te wachten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is dit toch?

ik heb na t gebruik van XTC echt absoluut geen zin om het heel snel weer te gebruiken , maar sommige mensen willen het steeds weer?

hoe zit het bij jou?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
In de tijd dat ik 't nog deed, had ik ab-so-luut geen zin om 't zo snel mogelijk opnieuw te gebruiken. Zelfs niet elk weekend : ik wijt dat vooral aan sociale zelfcontrole... Ik sta tijdens de week elke dag om 5u30 op om te gaan werken en dan kan je je dagelijks of wekelijks gebruik niet permitteren...
J
JetjepretjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de zomer, met die festivals en al die leuke feestjes, dan moet ik soms echt ff gas terug nemen hoor, anders ga ik gewoon door :flushed:

Maar eigenlijk onzin, want je wordt er alleen maar verrot van, en je voelt de X niet eens meer.
Nee liever eens in de zoveel tijd ff goed stappen :wink:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
als er vaak leuke feestjes,bv techno,zijn,heb ik wel vaak de neiging om weer te nemen,na 2 weken ofzo.. :flushed:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
' de neiging' wil nog niet zeggen dat ik t doe...
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
De tijd van het ieder weekend pillen rossen is voor mij wel voorbij.
Verstand komt echt met de jaren :)
Klik om te vergroten...

Idd! Heb nooit echt veel XTC gebruikt maar daarintegen wel vaak. Veel gebruiken heeft helemaal geen zin, als je bijneemt voel je er toch niks van. Kortom zonde van de XTC en al helemaal voor je lichaam.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
De tijd van het ieder weekend pillen rossen is voor mij wel voorbij.
Verstand komt echt met de jaren :)
Klik om te vergroten...
'

heb je dat lang gdaan dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja als ik t weekend heb gebruikt kan ik haast niet wachten om tvolgende weekend weer te gebruiken. Ik geef er niet aan toe omdat ik vaak wat anders gepland heb t volgende weekend en ik dan fris en fruitig te voorschijn wil komen.
Maar, hoe langer ik niet gebruik hoe meer ik er tegenop zie om t weer op te pakken. Maar das na de 1ste pil helemaal weer over.
raar maar waar
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#10
tegenwoordig: Nee , merk de dag erna wat voor schade xtc aanricht en moet je daarom dan ff een tijdje niet meer aan denken
:smoke:
toen ik xtc net had ontdekt wel elk weekend.. had er op donderdag altijd al erg veel zin in
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr. XTC zei:
als ik een weekend lekker op de X heb gezeten kan ik niet wachten tot de volgende keer ..... maarja ben sterk genoeg om te wachten
Klik om te vergroten...
ik ook .. en als ik het een tijd niet doe kan ik er ook echt naar toe leven, das ook wel zo leuk :)
en als je het elk weekend doet is het ook helemaal niet zo leuk meer dus wachten is beter :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elk weekend vind ik ook niet zo heel leuk, ik herinner me nog toen ik pas begon, 1 jaar en een stuk, bijna elke dag, op school dan nog, echt slechte tijden, me een beetje laten meeslepen door men slechte vrienden, .. jaartje mogen overdoen door drugs, mja, drugs is leuk als je het met mate doet (buiten wiet natuurlijk :tongueout: liefst zoveel mogelijk :grin:)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jah ik heb zelf een regelmatige dwang.Dus eens in de maand krijg ik trek,maar dat houdt niet in dat ik neem.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
BUMP

ik wil votes van de nieuwe members :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee , merk de dag erna wat voor schade xtc aanricht en moet je daarom dan ff een tijdje niet meer aan denken
Klik om te vergroten...

Ben na de tijd echt helemaal aan stront, ik merk 't aan m'n maag, m'n uiterlijk, en m'n gemoedstoestand dat XTC niet zomaar iets is.. Besides: 't is veel verstandiger om je aan de 2/3 maanden regel te houden, houd 't gebruik ook nog leuk.
P
Princess UkkiejLid
01-01-2024, 00:00
#16
in het begin kon ik niet wachten tot het volgende weekend, maar tegenwoordig ben ik er een beetje op uitgekeken, een keer in de 3/4 maanden is genoeg, eerder heb ik er ook geen zin in.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
in xtc heb ik nooit echt zin eigenlijk, is wel leuk maar tboeit mij niet zo
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
wat is dit toch?

ik heb na t gebruik van XTC echt absoluut geen zin om het heel snel weer te gebruiken , maar sommige mensen willen het steeds weer?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus met coke.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
spacekonijn zei:
wat is dit toch?

ik heb na t gebruik van XTC echt absoluut geen zin om het heel snel weer te gebruiken , maar sommige mensen willen het steeds weer?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik dus met coke.
Klik om te vergroten...

Ik juist niet met coke :|
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
niet ieder weekend maar wel bijna ieder weekend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."