Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC verslavend?

XTC verslavend?

49 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Ik heb als ik gebruikt heb, het weekend daarop weer zin. (echt zin!) Na een paar weken niks gebruiken heb ik ik tegenzin om het te nemen. Tot dat ik de 1ste weer heb geslikt dan is het weer fun/fijn. En dan begint t weer opnieuw...
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar dit :flushed:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peels zei:
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
Klik om te vergroten...

iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
Peels zei:
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
Klik om te vergroten...

iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
Klik om te vergroten...

Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
nicole1973 zei:
DarkScope zei:
Peels zei:
Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
Klik om te vergroten...

iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
Klik om te vergroten...

Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...
Klik om te vergroten...

het verschilt per persoon, ikzelf heb nooit echt een hele erge afdraaier en heb dat bij x ook nooit heel erg. Pas toen ik al 2 maanden elke week zon 2 keer xtc deed, kreeg ik echt afdraaiers van 5 dagen, en constant down voelen en moe en je gewoon letterlijk afgedraaid voelen, ook de 5 dagen dat ik niet gebruikte. Maar daarvoor kon ik elke week 2 keer doen, zonder de andere 5 dagen last ervan te hebben ( dag erna en héél miss 2 maar ligt ook aan je dosis )
(
( . Y . ) TettenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik slik nu elk weekend een paar pillen en soms de woensdag.ik ben zo anderhalf maand bezig :(
kheb nog geen neven effecten maar ik stop er nu toch effe mee voor de schade te beperken hoewel ik dit weekend waarschijndelijk weer ga slikken :rolleyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
3 a 4 weken is meestal mijn termijn. Dan heb ik 0 vervelende na effecten op wat moeheid na en maandag weer fris op werk. Liefst zou ik wel iedere week xtc nemen. Alleen laatste keer had ik dus 8 dagen ervoor al xtc gedaan en toen ging ik weer nemen. Maar was die 2 nachten daarvoor al 40 uur wakker gebleven op pep. 5 uur slapen en toen weer pep en xtc.

Verrotheid maximaal tot donderdag. Verliefdheidsgevoel was trouwens ook minder.

Dusja nu doe ik meestal 1x in de maand xtc.
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik hou het op 1x in de maand, en myn volgende keer is in de kerstvakantie, en als de vakantie begint, is het 2 maande gelede (maandje overgeslage), heb nu opzich wel zin er in, maar ik kan me makkelyk in bedwang houde :) ben wel benieuwd of ik nu meer love-gevoel kryg of niet, maarja, dat zien we dan wel weer ^^
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
vroeger pakte ik ieder weekend mdma, nu sinds eind augustus maar 1x mdma genomen(1capsule)
en ben er trots op :)
van de vakantie wel nog is goe van nemen :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah op die manier, dan moet ik je gelijk geven. Ik dacht ookk een gelzen te hebben dat het niet verslavend is maar meer een gewoonte "ding".
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is dit toch?

ik heb na t gebruik van XTC echt absoluut geen zin om het heel snel weer te gebruiken , maar sommige mensen willen het steeds weer?

hoe zit het bij jou?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#12
In de tijd dat ik 't nog deed, had ik ab-so-luut geen zin om 't zo snel mogelijk opnieuw te gebruiken. Zelfs niet elk weekend : ik wijt dat vooral aan sociale zelfcontrole... Ik sta tijdens de week elke dag om 5u30 op om te gaan werken en dan kan je je dagelijks of wekelijks gebruik niet permitteren...
J
JetjepretjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de zomer, met die festivals en al die leuke feestjes, dan moet ik soms echt ff gas terug nemen hoor, anders ga ik gewoon door :flushed:

Maar eigenlijk onzin, want je wordt er alleen maar verrot van, en je voelt de X niet eens meer.
Nee liever eens in de zoveel tijd ff goed stappen :wink:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
als er vaak leuke feestjes,bv techno,zijn,heb ik wel vaak de neiging om weer te nemen,na 2 weken ofzo.. :flushed:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
' de neiging' wil nog niet zeggen dat ik t doe...
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mac... zei:
De tijd van het ieder weekend pillen rossen is voor mij wel voorbij.
Verstand komt echt met de jaren :)
Klik om te vergroten...

Idd! Heb nooit echt veel XTC gebruikt maar daarintegen wel vaak. Veel gebruiken heeft helemaal geen zin, als je bijneemt voel je er toch niks van. Kortom zonde van de XTC en al helemaal voor je lichaam.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mac... zei:
De tijd van het ieder weekend pillen rossen is voor mij wel voorbij.
Verstand komt echt met de jaren :)
Klik om te vergroten...
'

heb je dat lang gdaan dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja als ik t weekend heb gebruikt kan ik haast niet wachten om tvolgende weekend weer te gebruiken. Ik geef er niet aan toe omdat ik vaak wat anders gepland heb t volgende weekend en ik dan fris en fruitig te voorschijn wil komen.
Maar, hoe langer ik niet gebruik hoe meer ik er tegenop zie om t weer op te pakken. Maar das na de 1ste pil helemaal weer over.
raar maar waar
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#19
tegenwoordig: Nee , merk de dag erna wat voor schade xtc aanricht en moet je daarom dan ff een tijdje niet meer aan denken
:smoke:
toen ik xtc net had ontdekt wel elk weekend.. had er op donderdag altijd al erg veel zin in
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr. XTC zei:
als ik een weekend lekker op de X heb gezeten kan ik niet wachten tot de volgende keer ..... maarja ben sterk genoeg om te wachten
Klik om te vergroten...
ik ook .. en als ik het een tijd niet doe kan ik er ook echt naar toe leven, das ook wel zo leuk :)
en als je het elk weekend doet is het ook helemaal niet zo leuk meer dus wachten is beter :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."