Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om amfetamine te maken zijn minstens 100 methoden, zo niet 1000 voor. Men kan zelfs polystyreen als precusor gebruiken. Bij GBL is dit ook het geval. Mijn labrat kan zo 5 methodes opnoemen om tot GBL te komen en als hi zijn chemische literatuur er op naslaat nog wel 10. Niet allemaal even easy maar wel te doen."
"Swim gebruikt altijd zeer zuivere kwaliteit voor z'n brouwsel. Een lab heb ik ook wel tot mijn beschikking, hoewel Swim de kruidvat NaOH al eens heeft getest met een titratie met EDTA-blauw kwam deze negatief uit (het is en blijft toch een momentopname) de bus, waar zouden de zware metalen tijdens het productieproces weg moeten komen omdat het enkel wordt gemaakt d.m.v. electrolyse van NaCl(keukenzout). Voor de zekerheid gebruikt Swim toch P.A. (Pro Analyse) kwaliteit. Voor de prijs hoeft het niet gelaten te worden (36 euro per Kg). Het is en blijft toch je lichaam (en wellicht die van anderen) waar je mee aan het fucken bent."
"Ik ben nu ca. 3 jaar GHB verslaafd, waarvan ik er 1,5 jaar 24/7 gebruikt heb, de resterende 1,5 jaar af en aan. Ik herken heel veer verhalen van julie zoals doordeweeks beginnen en dan op een maandagochtend, daarna niet meer slapen kunnen en ja hoor, de 24/7 cirkel is bereikt, eerst is de dosering nog 1x per 4 uur een dosis en een paar maanden later om de 2 uur en dan ook nog eens 2ml bovenop de dosis waarmee je begon, en daarna begin je pas te denken hoever je eigenlijk al in de problemen zit. Omdat je al die tijd in een roes geleefd hebt, heb je al die tijd niet beseft hoever je er eigenlijk al in zit, maar tja, dan moet je er weer uit en dan begint de ellende. De verschijnselen hoef ik niet te noemen want die staan hier genoeg. De laatste tijd gaat het vrij goed, ben nu weer een paar weken nuchter, af en toe nog een potje maar de trek blijft, zo gauw je 's ochtens wakker wordt denk je aan GHB. Careless zei: I Maar nogmaals EERST info opzoeken DAN PAS gebruiken...en als je de verhalen over afkicken zo eng vond...waarom besluit je dan nog 2 weken lang het te gebruiken Klik om te vergroten... Dat is ook wat ik altijd gedaan heb maar voor een paar jaren geleden werd het gebruik alleen maar aangemoedigd, dat het niet schadelijk was, niet verslavend, goedkoop, stelt geen ruk voor om die zooi te maken (zowieso voor mij niet, heb scheikunde gestudeerd), gronstoffen zijn veelal van goede kwaliteit en makkelijk te krijgen, ook het makkelijke combineren met school, werk etc. GHB is een bitch zodra zij eenmaal rondspookt in de bovenkamer..."
"shihuandgi zei: wel,ik ben nooit bezopen geweest en ben dat ook niet van plan maar is ghb dodelijk of schadelijk? Klik om te vergroten... Alles is dodelijk natuurlijk, alleen de dosis maakt verschil. Alleenj is ghb pas dodelijk bij 1 gram/per kilo lichaamsgewicht ongeveer, zoveel kun je niet op omdat je dan wel gaat kotsen. Een sigaret roken of een flesje bier drinken is slechter dan een ghb'tje drinken."
"Teveel ghb is wel slecht voor de nieren omdat er natrium aan verbonden is. Beter is om dit af te wisselen met kalium-ghb maar omdat dit zeldzaam is zal dat wel moelijk worden."
"SWIM maakt ook wel eens ghb maar is nog nooit KOH tegen gekomen, althans niet food-grade. Ik durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij is Ka-ghb net zo hygroscopisch."
"Ben het nog nooit tegengekomen, ook niet bij online suplliers. Maar het kan ook zijn dat ik niet goed gekeken heb natuurlijk. Wat je wel kunt doen is bij de winkel Kcl een zoutvervanger, dit kun je omzetten naar KOH dmv elektrolyse. Mar is erg omslachtig allemaal. SWIM houdt het gewoon bij NaOH."
"Het aandeel Natrium in NaOH is op 63gram NaOH 32,2 gram natrium. 63 gram NaOH is voor 125ml gbl, om redelijk sterke ghb te krijgen maak je van 125ml gbl ca 200ml ghb. 32.2 / 200 = 0.161 gram natrium per ml ghb x 5 = 0.805 gram natrium per buisje. Toch nog een redelijke hoeveelheid IMO. Als je weet dat je ghb gaat gebruiken zou ik gewoon wat matig zijn met zout zodat je wat meer ghb kunt nemen."
"wausie zei: alleen alcohol behoorlijk wat erbij (10+ bier) kan g samen met alcohol een kater geven?? mchien dat de combinatie een andere kater geeft als alleen alcohol? maar ik kan absoluut niet slapen enzo wel met 1 buisje op een avond dan wel. maar met 2+ niet als ik vanavond niet zou doen heb ik denk ik weer levensechte dromen. ik twijfel dan soms of ik wel of niet sliep en je weet soms dat je slaapt maar het lijkt vet egt, soms ben ik gewoon bang ook als ik een tijdje wakker ben , egt raar Klik om te vergroten... Misschien begint er verslaving op te treden, lees de topics over verslaving hier maar eens door, staat goede informatie in. Een tip: stop voordat het te laat is. Even over de andere reacties hier; jammer dat jullie zo kortzichtig doen. De topicstarter heeft dan wel niet zoveel kennis over dit onderwerp maar hij/zij heeft wel recht op een goed antwoord."
"GBL is eigenlijk een ester van GHB, een cyclische want het ene eind van het GHB molecuul (carbonzuur (COOH) verestert met zijn eigen staart omdat daar de alcoholgroep (OH) zit en dus is het vrije zuur (Gamma Hydroxy Boterzuur) als vrij zuur instabiel en krijg je een lacton (cyclisch ester) met afsplitsing van water. Door het lacton weer te hydrolyseren met NaOH voeg je het watermolecuul weer toe en omdat er een sterke base aanwezig is, vormt direct het natriumzout van GHB wat wel stabiel is."