Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQ-dance en Xtc

Q-dance en Xtc

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Q-dance gaat elke week pillen testen,en daarvan de ervaringen en uitstlagen op het net zetten.
Wat vinden jullie hier nou van?

Zie hier de link...

http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=user;ACTION=single;USERID=20413
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me goed. Een onafhankelijke test. Pillreports is ook niet alles.
ook interessant om te vergelijken met pillreports.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Het is toch verboden om het mee te nemen enzo?
Waarom gaat Q-dance dan pillen testen?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Play_bunny zei:
Ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Het is toch verboden om het mee te nemen enzo?
Waarom gaat Q-dance dan pillen testen?
Klik om te vergroten...

je mag er geloof ik max 2 meenemen naar zo'n feest :wink:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Play_bunny zei:
Ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Het is toch verboden om het mee te nemen enzo?
Waarom gaat Q-dance dan pillen testen?
Klik om te vergroten...


Officieel is Q-dance tegen druggebruik op feesten.
Officieus is Q-dance voor druggebruik op feesten.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilo zei:
Play_bunny zei:
Ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Het is toch verboden om het mee te nemen enzo?
Waarom gaat Q-dance dan pillen testen?
Klik om te vergroten...


Officieel is Q-dance tegen druggebruik op feesten.
Officieus is Q-dance voor druggebruik op feesten.
Klik om te vergroten...

Nu snap ik er helemaal niets meer van :confused:
Waarom zijn ze er onofficieel voor dan?
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wou zeggen, alsof Q-Dance het erg vind dat er drugs word gebruikt op feesten. En een xtc-test (die me op deze manier redelijk betrouwbaar lijkt) is alleen maar een goed idee, indirect scheelt dit dan ook weer ehbo'ers.. :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Nu snap ik er helemaal niets meer van :confused:
Waarom zijn ze er onofficieel voor dan?
Klik om te vergroten...

Zoals de meeste feesten, ze zien de menigte graag helemaal los gaan. Als ze echt zouden willen dat er geen drugs binnen kwam dan zouden ze wel wat strenger controleren. En met strenger bedoel ik, volwaardige drugshonden inzetten, beter fouilleren, de trucs van t smokkel kennen en grondig nazoeken. Ze willen natuurlijk wel graag HET rete gaafste feest van t jaar zijn dat zich helemaal uitverkoopt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Q-Dance bepaalt toch niet wat wel en niet mag?

Als het aan hun had gelegen kon je daar pillen kopen. Scheelt ehbo-ers en levert extra centen op..

Ik vind het wel een goed idee van ze.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat als er geen drugs op feesten gebruikt mocht worden,en daar ook op gecontroleerd word voor de volle 100%,dat er dat misschien 20% ernaartoe gaat,van wat er normaal naartoe gaat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Q zou juist wél willen dat er wordt gebruikt op een feest.
Als Q écht een verbod op drugs wilt, zou iedereen veel beter gefouilleerd worden.. bijvoorbeeld met drugshonden.

Wanneer mensen geen gebruikershoeveelheid meer mee naar binnen mogen nemen zal iedereen alles al innemen vóórdat ze binnenkomen.

Gevolg.. véél inname om er zeker van te zijn dat ze ook aan het eind van de avond kunnen genieten.

Gevolg.. opgefokte mensen in de rij... te hoge dosissen... klote sfeer.


Drugs en Feesten horen nou eenmaal bij elkaar. Zonder drugs zouden organisaties als Q veel minder omzet draaien.

En Playbunny.. er is niets tegenstrijdigs aan... Q weet dat er wordt gebruikt.. en wil dit natuurlijk verantwoord en veilig. Q heeft niks aan slechte publiciteit.. "13 zwaargewonden door drogerende middelen."

Ik vind goed dat Q het doet! punt. :grin:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Sorry.. moest nog ff mijn zegje doen ^:)
Klik om te vergroten...

Wel goed gedaan iig :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry.. moest nog ff mijn zegje doen ^:)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed van Q! :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeQ zei:
Qocaïne zei:
Sorry.. moest nog ff mijn zegje doen ^:)
Klik om te vergroten...

Wel goed gedaan iig :grin:
Klik om te vergroten...

danku :beer:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou wel graag bij zo'n testcentra werken :rolleyes:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahah daar willen ze geen junks :P
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aanpassing Dark Side

De rubriek Dark Side is tijdelijk veranderd. Dat heeft te maken met het nieuwe zero tolerance beleid van politie en justitie. Op steeds meer evenementen wordt nu zeer hard opgetreden tegen drugsgebruik en drugsbezit, ook bij kleine hoeveelheden. Als evenementenorganisatie willen wij geen olie op dit vuur gooien: we willen dat onze bezoekers zich vrij kunnen voelen op onze feesten, zonder de constante dreiging van een plotselinge politie-inval.
Vandaar dat we het even zonder de consumenten-pillentest doen op onze site. Dat is vooral bedoeld als gebaar van goede wil: we willen niet dat het klimaat verder verslechtert doordat politie en justitie zich mogelijk ergeren aan onze vorm van drugsvoorlichting. We staan nog steeds vierkant achter alle informatie die we op onze site geven, maar we willen onze bezoekers óók alle vrijheid gunnen die hen toekomt.
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel goed dat Q-dance zo toch een signaal afgeeft dat ze het niet eens zijn met zero-tolarence beleid.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toch maar wel he. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."