Wel goed dat Q-dance zo toch een signaal afgeeft dat ze het niet eens zijn met zero-tolarence beleid.
#2
Toch maar wel he.
#3
Wat zijn 'chanseurekes' ? :P
#4
Kvind die testcentra wel chill in nederland, die geve tensminste toe dat er drugs wordt gebruikt op feestjes, en ze laten zien dat ze er nog mee inzitten ook
kan je van onze regering niet bepaald zeggen
jullie zen echt chanseurekes ze hollanders echt waar, me al die shopkes ook
#5
Ik gok op geluksvogels.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.