#1
Het is voor mij beste combi geweest, hasj en xtc.
op schoolfeest mochten we niet indrinken dus ga je maar blowen.
had pillen voor verkoop bij me (ook al had ik zelf nog nooit gebruikt)
Dubbele lovers, 160mg normaal.
En het gevoel werdt juist het relaxde van de hasj, de energie van de xtc.
En het liefdesgevoel wat ik van beide kreeg en het was geweldig.
Later nog kwartje genomen omdat gast halfje nam en ik met andere gast nog ff een kwart.
Maar ff ontopic de blow kan de pil niet hebben overtrefd denk kutpillen...
op schoolfeest mochten we niet indrinken dus ga je maar blowen.
had pillen voor verkoop bij me (ook al had ik zelf nog nooit gebruikt)
Dubbele lovers, 160mg normaal.
En het gevoel werdt juist het relaxde van de hasj, de energie van de xtc.
En het liefdesgevoel wat ik van beide kreeg en het was geweldig.
Later nog kwartje genomen omdat gast halfje nam en ik met andere gast nog ff een kwart.
Maar ff ontopic de blow kan de pil niet hebben overtrefd denk kutpillen...

.