Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc/wiet

xtc/wiet

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind het echt leuk om te smoren nadat je van een goei feestje terug komt waar je lekker hebt geflasht. De pillen zijn da al wat uitgewerky en de weed zorgt er dan voor da je terug wa loom wordt. Perfect om in slaap te valle.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Weednator zei:
Als ik xtc gepakt heb en rook dan een jointje voel ik er nix van ! Je kan zo'n dikke joint rollen als je wil , je voelt hem simpelweg niet binnekome :) . Persoonlijk vind ik dan dat je je wiet wegwerpt !
Klik om te vergroten...
nope, je voelt het wiet-effect niet, maar je wordt wel vager en je hallucinaties worden beter.
Klik om te vergroten...

zo inderdaad zeg!... ten eerste is blowen 1 van de lekkerste dingen die je kunt doen onder invloed...(bij mij hier is iedereen het daar mee eens!), gewoon peuken zijn ook lekker maar het gaat vooral om die aparte smaak van wiet...HEERLIJK!

ten tweede, als je dan met 6 man er zo'n 50 euro (10 gram) doorheen hebt gerookt, zie je de gekste dingen op het einde van de avond...
laatst bijvoorbeeld: het leek alsof ik ook door een gephotoshopte bril keek: ik zag een soort van raster met heele heldere van dikte veranderende lijnen....heel apart!

groetjes!~ :smoke:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is voor mij beste combi geweest, hasj en xtc.
op schoolfeest mochten we niet indrinken dus ga je maar blowen.
had pillen voor verkoop bij me (ook al had ik zelf nog nooit gebruikt)
Dubbele lovers, 160mg normaal.
En het gevoel werdt juist het relaxde van de hasj, de energie van de xtc.
En het liefdesgevoel wat ik van beide kreeg en het was geweldig.
Later nog kwartje genomen omdat gast halfje nam en ik met andere gast nog ff een kwart.
Maar ff ontopic de blow kan de pil niet hebben overtrefd denk kutpillen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."