oja en tijdens uitgaan, nu eigenlyk alleen nog maar tijdens uitgaan
#2
Buiten in de zon.
#3
Hey, Ik het het zelf al wel eens gedaan (op een grote fuif, namelijk Reverze) en de meesten zullen deze drug ook wel op (vooral de grotere) feesten gebruiken, maar misschien zijn er hier mensen die het ook op andere moment of voor andere redenen doen? Zoals sport bv?
Ben alvast benieuwd
#4
Gewoon lekker thuis
#5
op t strand :P
#6
Lekker thuis, dan kun je doen en laten wat je wil. De muziek op zetten die JIJ op dat moment wil horen, lekker rommelen op je pc, beetje kletsen zonder te hoeven schreeuwen of steeds vragen; wat zeg je? Geen vreemde blikken van onbekende....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
#7
bij vrienden en 1 keer op een feestje gedaan.
#8
Vaak op feesjes en 2* bij vrienden gedaan.
#9
thuis
#10
Meestal op een feest of gewoon thuis.
Soms buiten, soms binnen
#11
Het liefst op een feest, goede sfeer, goede muziek (electro) en ruimte om te dansen, met een heerlijke ventilator op je kop
Of gewoon lekker thuis in het bijzijn van leuke mensen
#12
soms wel eens met wat vrienden bij iemand thuis om lkkr te spacen, dan meestal in combi met wiet
Edit: Was de ongelovelijk mooiste schooldag die ik ooit heb mogen ervaren
#18
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen
#19
ach, gewoon doen joh.
#20
achja, zo'n reactie was te verwachten
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.