Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTCgebruik, wanneer?

XTCgebruik, wanneer?

31 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
oja en tijdens uitgaan, nu eigenlyk alleen nog maar tijdens uitgaan
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buiten in de zon.
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, Ik het het zelf al wel eens gedaan (op een grote fuif, namelijk Reverze) en de meesten zullen deze drug ook wel op (vooral de grotere) feesten gebruiken, maar misschien zijn er hier mensen die het ook op andere moment of voor andere redenen doen? Zoals sport bv?

Ben alvast benieuwd :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon lekker thuis :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
op t strand :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker thuis, dan kun je doen en laten wat je wil. De muziek op zetten die JIJ op dat moment wil horen, lekker rommelen op je pc, beetje kletsen zonder te hoeven schreeuwen of steeds vragen; wat zeg je? Geen vreemde blikken van onbekende....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#7
bij vrienden en 1 keer op een feestje gedaan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vaak op feesjes en 2* bij vrienden gedaan.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
thuis
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal op een feest of gewoon thuis.

Soms buiten, soms binnen
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het liefst op een feest, goede sfeer, goede muziek (electro) en ruimte om te dansen, met een heerlijke ventilator op je kop :hearteyes:

Of gewoon lekker thuis in het bijzijn van leuke mensen :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#12
soms wel eens met wat vrienden bij iemand thuis om lkkr te spacen, dan meestal in combi met wiet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
moest ik het nu nog eens doen wss thuis.. is veiliger en xtc is meer chill drug hé.. voor te feesten zijn er betere drugs
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuis, om te chillen met mijn vrienden. En met uitgaan (hoewel dat eigenlijk niet echt leuk meer is).
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon lekker met vrienden, uitgaan, en vroeger deed ik het wel is op school :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn eerste keer was op school.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Mijn eerste keer was op school.
Klik om te vergroten...

Mijne ook :grin:

Edit: Was de ongelovelijk mooiste schooldag die ik ooit heb mogen ervaren :hearteyes:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach, gewoon doen joh.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
achja, zo'n reactie was te verwachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."