Edit: Was de ongelovelijk mooiste schooldag die ik ooit heb mogen ervaren
#9
Nou toendertijd vond ik het echt heerlijk op school met een pilletje op. Zooveel mensen waar je allemaal van houdt, de saaiste schooldag is in 1 klap een heerlijke mooie geweldige dag die nooit zou mogen eindigen
#10
ach, gewoon doen joh.
#11
achja, zo'n reactie was te verwachten
#12
Toch wel ja.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.