Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lj_bob zei: Is er dan tegenwoordig niemand meer die van alleen een goede pil kan genieten??? dat soort mensen doen mij pijn... altijd maar dat gecombineer van die spullen. Prima met andere drugs, maar mdma???? Daar is mdma echt te leuk voor! Klik om te vergroten... Jawel hooor.. ik combineer pillen met niks anders . het gevoel daarvan vind ik al chill genoeg."
"ballie15 zei: Ik combineer ook niet. Is bij mij nergens voor nodig. Daarbij ben ik een schijterd, je kan het ook verstandig noemen. Klik om te vergroten... ja idd noem het maar verstandig :P"
"Xtc"
"alcohol, xtc"
"Liefde is pijnlijk"
"azgaza zei: Liefde is mooi. Zolang het goed gaat. Klik om te vergroten... Ja dat bedoel ik, meestal word het vanzelf wel weer pijnlijk."
"Ik was ook de hele week ziek maar gelukkig zaterdag weer beter zodat ik tog nog kon gaaan."
"Ben ook daar geweest. Het was egt een super vet feest heb me heel goed vermaakt en dat nuchter :P .De tijd ging egt super snel vond het jammer dat het 7 uur was en het dus was afgelopen had nog wel ff door kunnen feesten. Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol."
"Marklar zei: hakkebarbie zei: Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol. Klik om te vergroten... http://events.q-dance.nl/2007-03_24-maa ... w/line-up/ Maar eerst even zaterdag naar TE Klik om te vergroten... Ja ik weet het. Wou ook graag naar promo maar moet een beetje chill doen met mijn geld uitgeven:P. Die feestjes kosten allemaal veel geld en ga dit jaar ook nog eens 2 x op vakantie haha."
"Eerste keer heb ik het thuis gedaan, en zijn we gwoon naar buiten gegaan enzo was wel lache. maar ik word egt hyper en kan niet stil zitten. En heb het nu ook op een feestje gedaan en dat was egt helemaal SUPER ."