#1
Solidius zei:
Idem
Solidius zei:
nutsss zei:Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.
Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
ballie15 zei:Ik vind vooral mezelf heel tof als ik pillen op heb.
Ik kan dan vet goed dansen en oh, wat ben ik een welbespraakt iemand...
Als ik denk van een ander: "jij bent mssn wel net zo cool als ik", dan zeg ik ze dat wel even en mogen ze volgens mij blij zijn dat ik ze bij mij in de buurt laat komen.
Met vrienden ligt het anders, die zijn mijn vrienden en dus heel dope.
Safire zei:Ik hou juist van dat love gevoel!! Ben dan ook continu mensen aan het knuffelen en kusjes geven![]()
Mee eensmatthijs zei:Is een goede tip. Alleen is MDA nou niet echt makkelijk te vinden![]()
uhu dansen op xtc is wel leuk, maar na 3 uur wordt je er zo loom vanmatthijs zei:nutsss zei:Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.
Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."