Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet "love" gevoel

het "love" gevoel

68 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Solidius zei:
Qocaïne zei:
Ik gebruik inderdaad juist XTC voor het love gevoel!
Klik om te vergroten...

Ditto :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Idem
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik neem ook nooit meer mdma op een feestje
gewoon drie uur in een zetel liggen naar muziek luisteren...
aldoende in een staat van verlichting geraken spreekt me toch meer aan dan met iedereen zitten lullen en roepen hoe goed ik me wel niet voel
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
Klik om te vergroten...

Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer eens MDA? Het love-gevoel schijnt daarmee stukken minder te zijn, en de high psychedelischer.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is een goede tip. Alleen is MDA nou niet echt makkelijk te vinden :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het ook eens gehad. En vind het zeker om aan te raden.
Kben sindsdien altijd rond aan het vragen geweest, maar nooit iets gevonden... :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb dat al eens gehad.. vond ik niet om aan te raden. Zeer zware avond gehad toen, maar wel heel vaag.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind dat persoonlijk een vervelend aspect van de XTC. De partydrang, de strakheid en de vaagheid kan ik wel om lachen. Maar dat love gevoel...Ik ga als ik goed high ben wel eens geld weggeven, mezelf totaal wegcijferen, met wildvreemden belachelijke gesprekken voeren. Ik weet op dat moment ook wel dat het dom is maar heb op de een of andere manier een drang om het toch te doen. Ik moet het doen. Ben niet van plan elke week te gaan slikken zodat het love gevoel weggaat, is er een andere manier om dat minder te hebben? Heb ontdekt dat het, als je goed dronken bent wat minder is maar dat geeft zo'n vieze high.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
skip xtc, use pep
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, maar ik wil dus niet scherp zijn.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind vooral mezelf heel tof als ik pillen op heb.
Ik kan dan vet goed dansen en oh, wat ben ik een welbespraakt iemand...
Als ik denk van een ander: "jij bent mssn wel net zo cool als ik", dan zeg ik ze dat wel even en mogen ze volgens mij blij zijn dat ik ze bij mij in de buurt laat komen.
Met vrienden ligt het anders, die zijn mijn vrienden en dus heel dope.

Mijn vriend wil niet meer mee als ik wat slik, hij vindt me egoistisch... :cry:
Gelukkig kan ie niet zo vaak... :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou juist van dat love gevoel!! Ben dan ook continu mensen aan het knuffelen en kusjes geven :hearteyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ballie15 zei:
Ik vind vooral mezelf heel tof als ik pillen op heb.
Ik kan dan vet goed dansen en oh, wat ben ik een welbespraakt iemand...
Als ik denk van een ander: "jij bent mssn wel net zo cool als ik", dan zeg ik ze dat wel even en mogen ze volgens mij blij zijn dat ik ze bij mij in de buurt laat komen.
Met vrienden ligt het anders, die zijn mijn vrienden en dus heel dope.
Klik om te vergroten...

pffffff :)
Vind je jezelf zonder onder invloed te zijn ook zo tof en cool ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Ik hou juist van dat love gevoel!! Ben dan ook continu mensen aan het knuffelen en kusjes geven :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jaaaa knuffele en kusjes :hearteyes:
N
NeanderthalerLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe daar kunnen safire en ik alles over vertellen op dat feesje van dzy laatst ben ik nog nooit zo verliefd geweest op men vriendin (niet safire) maar ik heb echt met zoveel mensen geknuffelt
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#18
matthijs zei:
Is een goede tip. Alleen is MDA nou niet echt makkelijk te vinden :)
Klik om te vergroten...
Mee eens
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
nutsss zei:
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
Klik om te vergroten...

Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.
Klik om te vergroten...
uhu dansen op xtc is wel leuk, maar na 3 uur wordt je er zo loom van :(
daarom vind ik lsd leuker voor feestjes, dansen op lsd is echt veel leuekr dan op xtc imo.
en van acid wordt je geen softie, maar psycho :smoke:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En op acid kun je 10 uur lang dansen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."