Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet "love" gevoel

het "love" gevoel

68 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tjah. Dansen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dzy zei:
En op acid kun je 10 uur lang dansen.
Klik om te vergroten...
idd, ik was echt verbaasd de eerste keer hoeveel energie ik er wel niet van kreeg
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik knuffel altijd met een meisje waar ik op dat moment mee aan het praten ben, god seg ik kan lullen dan :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
El Retro zei:
Ik knuffel altijd met een meisje waar ik op dat moment mee aan het praten ben, god seg ik kan lullen dan :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ohjah en knuffelen natuurlijk :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
vroeger had ik dat love-effect nog wel heeeeeeeeeeeeel sterk
nu heb ik het nogsteeds wel degelijk maar in mindere maten, maar dat vind ik alleen maar beter want in t begin bleef ik maar knuffele etc, té irritant ik zit liever gewoon lkr te space en van t' trillende beeld te genieten en te luisteren naar muziek dan dat ik om iedereen heen hang :rolleyes:

Alhoewel had ik de laatste keer dat we een vriendin tegen kwamen die fout aan t gaan was op een cokeplofje, (kotsen en misselijk zijn) ook viel ze steeds weg en zag ze lijkbleek. Toen ik haar zag ligge op de stoep met een paar knikkers op besprong ik haar natuurlijk meteen :P Voor hulp dan hé :wink: .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
ohjah en knuffelen natuurlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat doe je normaal ook?:P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou willen dat ik die euroforie bij elk pilletje heb. Dat is toch het lekkere aan mdma? er is niks beters dan een lekker avondje klapper tanden!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
matthijs zei:
Ellesdee zei:
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
ohjah en knuffelen natuurlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat doe je normaal ook?:P
Klik om te vergroten...

yeah :grin:
ik hou van knuffelen...

maar ik bedoel meer van, dat ik niet alles loop uit te delen aan iedereen
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ipv geld weggeven enzo gewoon mensen complimenteren en knuffelen enzo, ik ken het hoor ik roep altijd naar mensen dat ze TOP zijn enzo:P
om vervolgens raar aangekeken te worden haha
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

dan moet je dat niet doen :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb onder invloed ook wel eens wiet weggeven die ik helemaal niet kon missen aan mensen die het nog niet eens verdienden. Zeer foute boel. Maar is inmiddels al weer jaren geleden, er was wel meer fout in die tijd.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar toch.

m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
matthijs zei:
Ja maar ik kan me wel leukere dingen bedenken dan dara als een sjap rond te lopen en iedereen gratis bier, wiet en peuken te geven.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

dan moet je dat niet doen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik op dat moment ook wel..maar ik moet het doen ofzo :tongueout:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Ik heb onder invloed ook wel eens wiet weggeven die ik helemaal niet kon missen aan mensen die het nog niet eens verdienden. Zeer foute boel. Maar is inmiddels al weer jaren geleden, er was wel meer fout in die tijd.
Klik om te vergroten...

nu is het dan beter ?

en ivm met da love-gevoel, ik heb dat ook zeer sterk, daarom dat ik nu aan de pep zit :) meer energie, meer controle, minder vlug volgende morge met veel minder geld, een trouwring, en barstende kop opstaan :grin:
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb roze lovertjes voor moh...ben benieuwd of ik het love gevoel ervan krijg :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Ik kan mezelf goed in de hand houden dan...
Het enigste wat ik doe is iedereen kusjes geven...
Klik om te vergroten...


kusjes :hearteyes:
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#19
tis vrij simpel, als je geen wiet, peuken of geld wilt weggeven in je love bui, dan zorg je dat je het niet bij hebt, of dat je het gewoon op tijd op maakt :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe kun je nu onder invloed van XTC zijn zonder te roken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."