Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet "love" gevoel

het "love" gevoel

68 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
R
RaDaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen :P

Maar ze trakteren ook terug, dus das niet erg :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
RaDa zei:
Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen :angry:
Klik om te vergroten...

Wanneer alleen JIJ dat doet... dan is het inderdaad minder.
Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?

Geven en Nemen... Delen... Peace :grin:
R
RaDaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd :)


Daarom mijn edit :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
okies! :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
Ik niet, ik heb er nauwelijks "last" van.. ik krijg gewoon een heel lekker gevoel door me heen, muziek klinkt echt ge-wel-dig, en voel me wel wat meer aangetrokken tot andere mensen maar niet heel erg. Gebruik het ook niet vaak, maximaal 1x per maand meestal per 2 maanden. Misschien gewoon een lagere dosis nemene of duidelijk met jezelf afspreken jezelf in de hand te houden Matthijs?
Klik om te vergroten...

Ja ik zou het graag willen, maar ik móét dan echt sigaretten weggeven als men vraagt...dat soort dingen. Kan er niet tegen vechten :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Ja ik zou het graag willen, maar ik móét dan echt sigaretten weggeven als men vraagt...dat soort dingen. Kan er niet tegen vechten :P
Klik om te vergroten...

Je bent gewoon te lief voor deze wereld :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan wel ja. En daar houd ik niet zo van.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
Klik om te vergroten...

als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring
je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meestal 1x per 2 maand, maar ik heb het ook nog nooit gehad. Ook niet bij m'n eerste paar keer (heb het sowieso nog geen eens 10x gedaan)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
dallandra zei:
Dzy zei:
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
Klik om te vergroten...

als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring
je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit verschilt van persoon tot persoon.
Ik heb ook wekelijks XTC gebruikt zonder dat het love gevoel minder werd. Maar toen ik 2 maanden was gestopt was het heel anders. Het love gevoel kwam niet meer terug. Maar ik ging meer strak staan, ook heel relax.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?

Geven en Nemen... Delen... Peace :grin:
Klik om te vergroten...

In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar.
Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
needlefreak zei:
Qocaïne zei:
Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?

Geven en Nemen... Delen... Peace :grin:
Klik om te vergroten...

In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar.
Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb het echte love gevoel ook nog nooit gehad hoor.. gewoon softie zijn dat wel

daarom vind ik het ook niet zo leuk meer, ik wil geen softie zijn :grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
Ik gebruik inderdaad juist XTC voor het love gevoel!
Klik om te vergroten...

Ditto :hearteyes:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
Qocaïne zei:
Ik gebruik inderdaad juist XTC voor het love gevoel!
Klik om te vergroten...

Ditto :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Idem
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik neem ook nooit meer mdma op een feestje
gewoon drie uur in een zetel liggen naar muziek luisteren...
aldoende in een staat van verlichting geraken spreekt me toch meer aan dan met iedereen zitten lullen en roepen hoe goed ik me wel niet voel
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
Klik om te vergroten...

Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Probeer eens MDA? Het love-gevoel schijnt daarmee stukken minder te zijn, en de high psychedelischer.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is een goede tip. Alleen is MDA nou niet echt makkelijk te vinden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."