#1
Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen :P
Maar ze trakteren ook terug, dus das niet erg![:)]()
Maar ze trakteren ook terug, dus das niet erg
RaDa zei:Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen![]()

Dzy zei:Ik niet, ik heb er nauwelijks "last" van.. ik krijg gewoon een heel lekker gevoel door me heen, muziek klinkt echt ge-wel-dig, en voel me wel wat meer aangetrokken tot andere mensen maar niet heel erg. Gebruik het ook niet vaak, maximaal 1x per maand meestal per 2 maanden. Misschien gewoon een lagere dosis nemene of duidelijk met jezelf afspreken jezelf in de hand te houden Matthijs?
matthijs zei:Ja ik zou het graag willen, maar ik móét dan echt sigaretten weggeven als men vraagt...dat soort dingen. Kan er niet tegen vechten :P
Dzy zei:Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
dallandra zei:Dzy zei:Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.
als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring
je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten
Qocaïne zei:Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?
Geven en Nemen... Delen... Peace![]()
needlefreak zei:Qocaïne zei:Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?
Geven en Nemen... Delen... Peace![]()
In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar.
Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren.
Solidius zei:
nutsss zei:Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.
Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."