Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC: halve of hele pil?

1ste keer XTC: halve of hele pil?

76 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Raar he... Mijn foto staat ook op een van de laatste pagina's van het fotoalbum, dan weet ge ook hoe ik eruit zie :wink:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koop er 2, als je er na 1 genoeg hebt bewaar, verkoop of gooi je die andere weg.. Zoniet neem er 1 bij :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja en het kan toch dat die alltwee slecht zijn :tongueout:
G
GruwelijkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwa me eerste keer heb ik er 2 op
eerst 1 en naa 2 uur ofzo nog 1

maar die eerste sloeg bij mij al heel hard in maar weeg ook maar 48 kg
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Halewoe zei:
Raar he... Mijn foto staat ook op een van de laatste pagina's van het fotoalbum, dan weet ge ook hoe ik eruit zie :wink:
Klik om te vergroten...

ik veronderstel da gij een bruine trui met kap aanhad, kzat 2 rijen achter u bij communicatie :)

en ge hebt mij mss zien weggaan bij socio, khad echt geen zin meer in psycho :)
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Midway zei:
Halewoe zei:
Raar he... Mijn foto staat ook op een van de laatste pagina's van het fotoalbum, dan weet ge ook hoe ik eruit zie :wink:
Klik om te vergroten...

ik veronderstel da gij een bruine trui met kap aanhad, kzat 2 rijen achter u bij communicatie :)

en ge hebt mij mss zien weggaan bij socio, khad echt geen zin meer in psycho :)
Klik om te vergroten...

Idd, da was ik. Ik wou nog iets kome zegge, maar er was nooit echt een goe moment. Ge hebt niks gemist bij psycho zenne. Weer een uur volgezaagd over 3 blz ofzo :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
st an zei:
op Dissonant waren er idd goede in omloop :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeg dat wel :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
de 1ste keer is het leukste, dus doe maar een ganse..

als je echt twjfelt, dan moet je ze gewoon laten testen
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Update: net genomen!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha succes post over 40 tot 60 min maar nog eens Hoe goed je je voeld :wink:

en als je zin krijgt om het te vertelen Pb me maar krijg je me msn wel :wink:
hoe goed je je voelt dat had ik nm ook :grin: de eerste keer wilde het aan iedereen vertellen
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja de eerste dignen komen op
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relaxt. Mijn eerste keer was over de avond verspreid 3 keer 'n halve... helemaal NIKS van gevoeld, leken wel placebo's -_- De keer daarna (eigenlijk dus pas de eerste keer, dat ik effecten had dan) deed ik 1 pil, en na een uur de 2de.. vlak na de 2de pil kickte 'ie in! Heerlijk, ik vergeet die avond nooit meer.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mmm, dat heb ik niet echt gehad...
Ik denk dat ik het "xtc gevoel" een klein beetje gevoeld heb.
Helaas niet lang genoeg:(
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#15
laan zei:
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
Klik om te vergroten...

Niet echt, heb een hele gepakt en gewoon helemaal niets gevoeld

het is nu 4u geleden dat ik de pil heb genomen, maar niks

zwaar teleurgesteld natuurlijk, zullen wel complete rommelpillen geweest zijn...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#16
das wel kut : (
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#17
Midway zei:
laan zei:
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
Klik om te vergroten...

Niet echt, heb een hele gepakt en gewoon helemaal niets gevoeld

het is nu 4u geleden dat ik de pil heb genomen, maar niks

zwaar teleurgesteld natuurlijk, zullen wel complete rommelpillen geweest zijn...
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat je behoorlijk genaaid bent dan
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sommige medicijnen kunnen er voor zorgen dat XTC niks doet bij je. Vooral de nieuwere anti-depressiva.

Gebruik je iets dergelijks?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens mij had hij rommel pillen .

ik raad jullie mdma kristallen aan :hearteyes: gaat nooit mis
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
volgens mij had hij rommel pillen .

ik raad jullie mdma kristallen aan :hearteyes: gaat nooit mis
Klik om te vergroten...

Dat zou ik niet zo zeggen, met de kristallen kan het ook misgaan hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."