Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC: halve of hele pil?

1ste keer XTC: halve of hele pil?

76 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
de 1ste keer is het leukste, dus doe maar een ganse..

als je echt twjfelt, dan moet je ze gewoon laten testen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij mijn 1e keer nam ik eerst een halve, en toen ik die een klein beetje voelde gelijk de andere helft erachteraan (half uurtje later ongeveer..) en dat beviel erg goed.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#3
die had ik gisteren, zijn hele goede, lekker spacen

kunt best wel met een hele beginnen lijkt me, en zorg ook dat je een bodempje hebt, best iets vettig, frituur ofzo, anders kan het nogal hard aankomen (denk ik)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond ga ik voor de 1ste keer XTC pakken

Ik heb heel wat tegenstrijdige dingen gehoord over hoe je het de 1ste x aanpakt: sommigen zeggen pak beter gewoon een halve pil, maar anderen zeggen dan dat je niks zult voelen en je dus beter een hele pakt.

ik denk dat het deze zijn: (het zijn witte pillen met een jodenster op zonder breeklijn)

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5693

zo te zien aan de comments zal ik dus best een halve pakken denk ik, hopelijk voel ik het

nog een vraagje: is het best dat je veel eet of weinig eet voor je xtc pakt?

groeten
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
het zijn vanavond frieten :beer:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de eerste keer een hele gepakt en had totaal geen last van misselijkheid ofzo, dus ik denk wel dat je het aankan, zeker als het frieten zijn :grin:
Maar als je echt op veilig wil spelen, moet je misschien met een halfje beginnen.

Veel plezier in elk geval!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn eerste keer was 0,5gram mdma kristallen ...

ik ging echt geweldig ...

maar je moet dan wel hard willen gaan wil je het echt goed voelen de magie van de pil neem dan een hele

( Laat ze wel testen en ga dan tot 200 ~ 300 mg mdma )

( ik ging hallucineren en ik denk niet dat je dat zoekt :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe zwaar ben je?

Als je een normaal gewicht hebt, begin dan maar met een halfje. Als je teveel hebt dan is het allemaal erg overdonderend en zit je passief aan de kant het te ondergaan.

Halfje en als je na 2 uur nog niks bijzonders merkt ja dan die andere er ook maar bij.

Zeker niet te veel eten vooraf. Dan kan het nog veel langer duren voor het aankomt.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
mijn eerste keer was 0,5gram mdma kristallen ...

ik ging echt geweldig ...
Klik om te vergroten...

500mg mdma kistallen? en dan de eerste keer?

Als het een beetje goede kristallen waren kan het woord 'geweldig' niet van toepassing zijn. Dat is gewoon absurd veel. Misschien was de kwaliteit minder maar het is heel onverstandig om zoveel te nemen. Ook al is het niet je eerste keer dan nog.

100-150mg is normaal.
A
AlissaBLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nouja, afgelopen nacht zeg maar rond een uurtje of 2.

Haha, dus dan niet doen als je de volgende dag moet werken.


Mare, we hadden allemaal een halve genomen en volgens mij is ie bij toch wel het hardst gegaan want ik liep echt hele domme gesprekken te voeren (hoe plant men een geldboom?)
Terwijl de rest wel wat rustiger was.

Ohw ja, om het gevoel van de eerste keer te behouden is het verstandig om beter 1 maandje of langer te wachten om het nog een keer toe doen?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beter is om er 3 maanden tussen te houden. Maar 1 keer per maand kan opzich ook nog wel... zolang je het leuk houdt:)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan heb jij dus een leuke eerste keer gehad :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb nog ni echt gezocht, had eergistere van veel mense wel kunne kope op dissonant maja

1 dezer dagen nog eens zoeken :)
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#14
witte davidsterren waren ook mijn eerste pil :tongueout:
ik heb toen toch goed staan geven ^^
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#15
verdorie :tongueout:

ach, ooit zal het wel eens lukken zeker :)
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#16
nja idd :)
voor mij even geen pillen meer, de laatste keer dat ik er nam zag ik plots olifantenbeeldjes op me afkomen O.o
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#17
op Dissonant waren er idd goede in omloop :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#18
kzal wel is naar antwerpe komen :tongueout:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#19
de place to be :wink:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#20
st an zei:
op Dissonant waren er idd goede in omloop :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hebt ge er daar nog gekocht? :openmouth: Of bedoelt ge uzelf?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."