Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC: halve of hele pil?

1ste keer XTC: halve of hele pil?

76 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halewoe zei:
Midway zei:
ik ook :)


journalistiek
Klik om te vergroten...

No fucking way! Ik ook! :grin: Ik zit in 1 JOU C. It's a small world!
Klik om te vergroten...

haha, ik zit in 1JOUB :)
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Midway zei:
Halewoe zei:
Midway zei:
ik ook :)


journalistiek
Klik om te vergroten...

No fucking way! Ik ook! :grin: Ik zit in 1 JOU C. It's a small world!
Klik om te vergroten...

haha, ik zit in 1JOUB :)
Klik om te vergroten...

Hebben wij ooit samen les dan in de aula ofzo? Ik denk dat ik meestal met A zit, maar daar ben ik ni zeker van. Heel grappig allemaal :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halewoe zei:
Midway zei:
Halewoe zei:
Midway zei:
ik ook :)


journalistiek
Klik om te vergroten...

No fucking way! Ik ook! :grin: Ik zit in 1 JOU C. It's a small world!
Klik om te vergroten...

haha, ik zit in 1JOUB :)
Klik om te vergroten...

Hebben wij ooit samen les dan in de aula ofzo? Ik denk dat ik meestal met A zit, maar daar ben ik ni zeker van. Heel grappig allemaal :grin:
Klik om te vergroten...

jawel is da ni a, b en c da samenzit bij socio en psycho?
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sanne De Bouw of Primusz? Vanwaar kent ge haar/hem? :wink:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Midway zei:
Halewoe zei:
Midway zei:
Halewoe zei:
Midway zei:
ik ook :)


journalistiek
Klik om te vergroten...

No fucking way! Ik ook! :grin: Ik zit in 1 JOU C. It's a small world!
Klik om te vergroten...

haha, ik zit in 1JOUB :)
Klik om te vergroten...

Hebben wij ooit samen les dan in de aula ofzo? Ik denk dat ik meestal met A zit, maar daar ben ik ni zeker van. Heel grappig allemaal :grin:
Klik om te vergroten...

jawel is da ni a, b en c da samenzit bij socio en psycho?
Klik om te vergroten...

Ah da kan wel... Hebt gij morgen ook 2u socio in de namiddag? Dan zal ik is rondkijke of ik u kan spotte :P
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#6
gij zit toch met sanne in de klas he?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
1u socio en 1u psycho

maar soms ga ik niet naar die lessen :tongueout: (ik skip ze vrij veel eigenlijk)
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Can't blame you :P
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
primusz, kheb daar vorig jaar mee in de klas gezeten, toen we IMS volgden :tongueout:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mijn 1e keer nam ik eerst een halve, en toen ik die een klein beetje voelde gelijk de andere helft erachteraan (half uurtje later ongeveer..) en dat beviel erg goed.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#11
die had ik gisteren, zijn hele goede, lekker spacen

kunt best wel met een hele beginnen lijkt me, en zorg ook dat je een bodempje hebt, best iets vettig, frituur ofzo, anders kan het nogal hard aankomen (denk ik)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanavond ga ik voor de 1ste keer XTC pakken

Ik heb heel wat tegenstrijdige dingen gehoord over hoe je het de 1ste x aanpakt: sommigen zeggen pak beter gewoon een halve pil, maar anderen zeggen dan dat je niks zult voelen en je dus beter een hele pakt.

ik denk dat het deze zijn: (het zijn witte pillen met een jodenster op zonder breeklijn)

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5693

zo te zien aan de comments zal ik dus best een halve pakken denk ik, hopelijk voel ik het

nog een vraagje: is het best dat je veel eet of weinig eet voor je xtc pakt?

groeten
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
het zijn vanavond frieten :beer:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb de eerste keer een hele gepakt en had totaal geen last van misselijkheid ofzo, dus ik denk wel dat je het aankan, zeker als het frieten zijn :grin:
Maar als je echt op veilig wil spelen, moet je misschien met een halfje beginnen.

Veel plezier in elk geval!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn eerste keer was 0,5gram mdma kristallen ...

ik ging echt geweldig ...

maar je moet dan wel hard willen gaan wil je het echt goed voelen de magie van de pil neem dan een hele

( Laat ze wel testen en ga dan tot 200 ~ 300 mg mdma )

( ik ging hallucineren en ik denk niet dat je dat zoekt :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe zwaar ben je?

Als je een normaal gewicht hebt, begin dan maar met een halfje. Als je teveel hebt dan is het allemaal erg overdonderend en zit je passief aan de kant het te ondergaan.

Halfje en als je na 2 uur nog niks bijzonders merkt ja dan die andere er ook maar bij.

Zeker niet te veel eten vooraf. Dan kan het nog veel langer duren voor het aankomt.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Telefoon zei:
mijn eerste keer was 0,5gram mdma kristallen ...

ik ging echt geweldig ...
Klik om te vergroten...

500mg mdma kistallen? en dan de eerste keer?

Als het een beetje goede kristallen waren kan het woord 'geweldig' niet van toepassing zijn. Dat is gewoon absurd veel. Misschien was de kwaliteit minder maar het is heel onverstandig om zoveel te nemen. Ook al is het niet je eerste keer dan nog.

100-150mg is normaal.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik weeg 65 kilo

ik voelde me zo goed ..:grin:

ik zag alleen allemaal negers lopen met rode stropdassen en enorme rode brillen :openmouth: en een giga smile ..

me kaken 3 dagen later nog spier pijn ...

ik pak nu meestal 250mg dat is echt een perfecte dosis

en nee horo het is goede kwali :wink:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Interesting! Ja, ik zit daarmee in de klas, maar hem heb ik al een tijdje ni gezien. Hij was ook ni bij redactietechnieken vandaag.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#20
die laatste foto dat ik heb gepost in het fotoalbum-thread, die blonde kerel daar, zit ook in men klas :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."