Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC: halve of hele pil?

1ste keer XTC: halve of hele pil?

76 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
de 1ste keer is het leukste, dus doe maar een ganse..

als je echt twjfelt, dan moet je ze gewoon laten testen
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
G
GruwelijkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwa me eerste keer heb ik er 2 op
eerst 1 en naa 2 uur ofzo nog 1

maar die eerste sloeg bij mij al heel hard in maar weeg ook maar 48 kg
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
hoe zwaar ben je?

Als je een normaal gewicht hebt, begin dan maar met een halfje. Als je teveel hebt dan is het allemaal erg overdonderend en zit je passief aan de kant het te ondergaan.

Halfje en als je na 2 uur nog niks bijzonders merkt ja dan die andere er ook maar bij.

Zeker niet te veel eten vooraf. Dan kan het nog veel langer duren voor het aankomt.
Klik om te vergroten...

ik weeg 75
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een hele kan prima met 75kg.
Enjoy the ride.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
jup Heeel veel plezier toe gewenst ! :grin: :hearteyes:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#7
jah, reportje volgt wel indien de moeite waard :wink:
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook ik doe mee :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha zeker :) de eerste keer pillen is een Geweldig gevoel :openmouth:

zou ik graag nog eens beleven dat gevoel :openmouth: :cry: :flushed:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie niet!! :sunglasses:
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Update: net genomen!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha succes post over 40 tot 60 min maar nog eens Hoe goed je je voeld :wink:

en als je zin krijgt om het te vertelen Pb me maar krijg je me msn wel :wink:
hoe goed je je voelt dat had ik nm ook :grin: de eerste keer wilde het aan iedereen vertellen
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja de eerste dignen komen op
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Relaxt. Mijn eerste keer was over de avond verspreid 3 keer 'n halve... helemaal NIKS van gevoeld, leken wel placebo's -_- De keer daarna (eigenlijk dus pas de eerste keer, dat ik effecten had dan) deed ik 1 pil, en na een uur de 2de.. vlak na de 2de pil kickte 'ie in! Heerlijk, ik vergeet die avond nooit meer.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mmm, dat heb ik niet echt gehad...
Ik denk dat ik het "xtc gevoel" een klein beetje gevoeld heb.
Helaas niet lang genoeg:(
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#16
laan zei:
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
Klik om te vergroten...

Niet echt, heb een hele gepakt en gewoon helemaal niets gevoeld

het is nu 4u geleden dat ik de pil heb genomen, maar niks

zwaar teleurgesteld natuurlijk, zullen wel complete rommelpillen geweest zijn...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#17
das wel kut : (
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#18
Midway zei:
laan zei:
Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is :)
Klik om te vergroten...

Niet echt, heb een hele gepakt en gewoon helemaal niets gevoeld

het is nu 4u geleden dat ik de pil heb genomen, maar niks

zwaar teleurgesteld natuurlijk, zullen wel complete rommelpillen geweest zijn...
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat je behoorlijk genaaid bent dan
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sommige medicijnen kunnen er voor zorgen dat XTC niks doet bij je. Vooral de nieuwere anti-depressiva.

Gebruik je iets dergelijks?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
volgens mij had hij rommel pillen .

ik raad jullie mdma kristallen aan :hearteyes: gaat nooit mis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."