#1
de 1ste keer is het leukste, dus doe maar een ganse..
als je echt twjfelt, dan moet je ze gewoon laten testen
als je echt twjfelt, dan moet je ze gewoon laten testen
nutsss zei:hoe zwaar ben je?
Als je een normaal gewicht hebt, begin dan maar met een halfje. Als je teveel hebt dan is het allemaal erg overdonderend en zit je passief aan de kant het te ondergaan.
Halfje en als je na 2 uur nog niks bijzonders merkt ja dan die andere er ook maar bij.
Zeker niet te veel eten vooraf. Dan kan het nog veel langer duren voor het aankomt.
laan zei:Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is![]()
Ik ben bang dat je behoorlijk genaaid bent danMidway zei:laan zei:Gewoon een hele. Weet je meteen wat het is![]()
Niet echt, heb een hele gepakt en gewoon helemaal niets gevoeld
het is nu 4u geleden dat ik de pil heb genomen, maar niks
zwaar teleurgesteld natuurlijk, zullen wel complete rommelpillen geweest zijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."