Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen gemiddeld per maand?

Hoeveel pillen gemiddeld per maand?

150 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok bedankt
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb mijn xtc tijdperk maar net achter de rug, gesnapt door ouders dus moeten stoppen , ben eig wel blij want het liep uit de hand meestal vrijdag en/of zaterdag gemiddeld 4tot 8 met een uitschieter van 17 , tolerantie is tog een rot gegeven , best wel blij dat ik er mee ben gekapt
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
NexxtGen zei:
Ik zal wel lekker ongezond bezig zijn zeker met mijn 4 pillen per week (à 110 mg per stuk, maar dat geloof ik niet 100%)
Klik om te vergroten...

Merk je niet dat de werking steeds minder wordt en de lengte ook? En een dag of 3,4 na de pillen, krijg je dan ontwenningsverschijnselen? Zoals schokken in je hoofd en hele levendige dromen?
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
2-4 in de week, dus een 8-16 per maand :hearteyes: :wave:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best schrik van de aantalen die mensen hier noemen. Zelf 1x in de 3 maanden (soms twee). Ga dan meestal uit van 2 pillen (gemiddeld zo'n 200mg per avond dus)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja je hebt helemaal gelijk! Ik schrik dr ook echt van als mensen zoiezo al meer als 10 per maand nemen. Ik neem niet zoveel omdat ik weet dat het effect minder wordt naarmate je dr zo snel achter elkaar slikt. Dan vind ik het zonde van de ervaring en de hersenbeschadiging...

Maar ja iedereen zijn eigen keuze toch? Ze komen zichzelf wel eens tegen....

(ik slik dr dus 1tje per 3 maanden)
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb er eens iets van 70 in een maand genomen, eens 20 op een avond.. :flushed: ..maar das voorbij..

nu probeer ik 6 per maand vol te houden.. :)

he, nuts, wat zijn die schokken in me hoofd :confused: weet je dr meer over?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ Marklar en Psychonaut86

Klopt jongens! Helemaal gelijk!

Goed om te zien dat er nog mensen zijn die wel goed met de 3 maanden regel kunnen omgaan. Al begrijp ikzelf wel goed dat mensen moeite hebben met deze regel. Het gevoel is gewoon veel te lekker! :)

Uiteraard is het je eigen keuze en mag iedereen zelf weten wat hij/zij doet.

@ Static

zó veel kerel? Ongelofelijk!
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op het begin zo een 5 pillen per weekend, dus 20 per maand. ff later kon dat aantal al oplopen tot 20 per weekend, en dus 80 per maand. Maar da was echt niet meer fijn. Dus ben ik toen gestopt, nu pak ik er nog af en toe, maar veel voel ik er nie van..
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ongeveer een 1 of 2 pilletjes per 2/3 mnd.. Puur op feesten, dan blijft het ook bijzonder en iets speciaals hebben.. :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het blijft ook speciaal als je het 1* per week doet hoor :mrgreen: :wave:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#12
flashkop zei:
Het blijft ook speciaal als je het 1* per week doet hoor :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Haaa.. voor jou misschien wel.. :wave:
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#13
een flink stuk meer zeker in vakanties :flushed:

kerstvakantie hoefde ik niet te werke wat resulteerde in 15 in een week
maar normaal 2 / 5 op vrijdag, soms ook 3/6 op zaterdag

dus zeg maar 4 weken in een maand

(3.5 * 4) + 4.5 = 18.5 (excl hardcore party's want dan gaan er iets meer op)
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verschild een beetje, de laatste tijd echt vrij weinig, in een half jaar iets van 2X 2 Pillen geslikt, daarvoor wel meer. Vind mdma ongelofellijk lekker maar ik heb er geen drang meer naar, kvind het ook erg slecht voor de gezondheid.

Als ik een ruwe schatting maak denk ik dat ik ongeveer 75 tot 100 pillen in mn drugs tijd heb opgevroten (deze tijd dus). Ik begon eind 16 en ik ben nu bijna 20, vind et nog goed te doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
laatste tijd helemaal geen pillen meer :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoeveel pillen consumeren jullie gemiddeld per maand? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik slik er zelf gemiddeld 4 stuks per maand.
Volgens mij is dat redelijk veel vergeleken met anderen. Maar hoe zit dat bij jullie?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
op m'n xtc "piek" slikte ik gemiddeld 4-10mdma capsules van 0.125gr per maand, maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmm is nog te doen.
maar volgens de gezonde wijze 1 keer per 3 maand maximaal ofzo.
ik gebruikte zelf in mijn xtc periode 2 tot 3 per week.
dus het valt nog mee met jou.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mr.jiho zei:
maar deze periode heeft ook maar 2maand geduurd en dat vond ik echt teveel
Klik om te vergroten...
xtc tijden duren altijd te lang :openmouth:
ik heb een jaar lang die piek beleefd en ik was aan het eind echt kapot.
ben er eigelijk net weer bovenop.
je doet er bijna net zolang over om te herstellen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
in mijn ' piek ' periode gebruikte ik 5 stevige pillen per week ongeveer. tot ik er vrijwel niets meer van voelde. heeft een paar maanden geduurd om weer te herstellen en nu gebruik ik 1 hooguit soms 2 keer per maand max 2 pillen. tussendoor af en toe speed en redelijk wat jointjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."