Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - "huiskamergebruik"

XTC - "huiskamergebruik"

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
als de mdma kristal thuis kan, kan xtc ook thuis :beer:
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC / MDMA kan ook thuis.
Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven).
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
op een feestje is enorm leuk maar dat gaat zo rap voorbij
als je het thuis doet, goeie muziek uitkiest, en gewoon allemaal in een zetel ligt, ogen dicht en niets zeggen kan je echt een piekervaring krijgen, op deze manier ben ik al in de hoogste staat van bewustzijn geweest en ik moet zeggen... ja ja

zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
Klik om te vergroten...

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het thuis gedaan dus heb niet echt recht van spreken, maar ik vond het hartstikke chill om gewoon te zitten met vrienden beetje praten.. had ook geen behoefte aan muziek oid..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
Klik om te vergroten...

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Klik om te vergroten...
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindcontroller zei:
XTC / MDMA kan ook thuis.
Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven).
Klik om te vergroten...

OMG wat een kenner... bedoel je MDMA?

Sietse: Ballenbak! Space: JWT
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Supervlieg zei:
tomz0r zei:
htweeoo zei:
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
Klik om te vergroten...

Ik niet, ik vind het op X altijd super om te horen dat iemand zich heerlijk voelt.
Klik om te vergroten...
Precies, heerlijk om iemand te zien genieten van zn eerste keer. Zijn of haar plezier is mijn plezier :)
Klik om te vergroten...

maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan zeg je er gewoon wat van..? Ik weet niet hoe jou relatie ligt met je vrienden maar als ik vind dat een maat van me lomp doet dan zeg ik dat gewoon en dan doet ie het niet meer. Niks mis mee....
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
maandag nog thuis gebruikt..wel alleen..en alleen is erg saai:tongueout:

Morgen bij vrienden thuis,zal wel leuker worden:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
Klik om te vergroten...
Haha ja volgens mij iedereen wel :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
99% thuis.. is zeker het vetste, helemaal met een leuke groep!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
Klik om te vergroten...

wie niet?...kan het nogwel irritant zijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
htweeoo zei:
Ik heb al getript op elk aantal. Ooiit had ik er 35 binnen maar dat was gewoon onvolwassen.
Klik om te vergroten...

ja, staat ie al na 1 te trippen en heeft ie de hele snoeppot thuis leeggegeten en hallucineert ie dat t zn pillen zijn...whahaa :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja thuis of in een discotheek aan de pillen gaan is natuurlijk een groot verschil.in een discotheek staat de muziek redelijk luid,je hebt de lasers en visuele eigenschappen en dat maakt de roes totaal anders of thuis.
ik persoonlijk vond de gekste momenten altijd in de auto dat was zalig.lekker een potje liggen razen tegen elkaar en beginnen doorslaan op je vrienden :grin: dat was flippen hoor.en dan thuis in de zetel zweefmuziekje opzetten,lekker in de zetel en dan vertrekken waar de wereld toch zo mooi kan zijn :openmouth:
of op een festival in de openlucht dat kan ook heftig zijn:zon zien ondergaan,de lichten,temperatuurverschil en dan smorgens hetzelvde liedje.een paar duizend mensen die de zon zien opkomen en er nog volledig voor gaan, zich geen zak aantrekken hoe je eruit ziet.de zon op je gezicht voelen héérlijk is dat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
de enkele keren dat ik xtc gebruik is toch altijd op een feestje in discotheek of bij iemand thuis maar in me eigen huis gebruik ik eigelijk geen xtc woon ook nog thuis dus niet erg handig :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss J zei:
Lauu zei:
maarja als die persoon elke 10min breed uitlegt hoe & waarom het wel niet zo vet is...wordt het irritant
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij precies hetzelfde deed in het begin....
Klik om te vergroten...

Of je zorgt gewoon dat je die persoon al in verschillende toestanden hebt gezien en dat je beste vrienden bent. Zo was mijn 1e keer, gewoon mensen die ik volledig vertrouw en samen een avond genieten, elkaar niet scheef aankijken als wat de andere zegt raar klinkt of gewoon raar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."