#1
xtc kan prima thuis met een groep vrienden ![:)]()
thuis kan je lekker onderuit hangen -spaceman- zei:thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:
- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...
-
-
-
-etc.
groetjes!

\\vdk zei:MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."