Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - "huiskamergebruik"

XTC - "huiskamergebruik"

49 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc kan prima thuis met een groep vrienden :)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#2
:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind xtc heerlijk voor thuis :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de tijd dat ik nog vaak XTC gebruikte heb ik het 9 van de 10 keer thuis of bij vrienden thuis gedaan.

Lekker hangend op de bank genieten van chill muziek en goede gesprekken :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij (mijn vrouw en ik) gebruiken XTC/MDMA meer thuis dan buitenshuis. Komt ook doordat we niet vaak gaan stappen ofzo, maar dat terzijde..Daarnaast gebruiken we het ook wel eens samen met vrienden, laatst bijvoorbeeld met 4 hele goede vrienden, en dan heb je inderdaad een verschrikkelijk gezellige avond :rolleyes:

Hemi
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik persoonlijk gebruik het het liefst bij iemand thuis...
Lekker chill, jointje erbij , lekker muziekje op en hangen.
het coole is, ookal zeg je een half uur nix, je zal je geen seconde vervelen :) en wie er ook bij je is, hij is je beste vriend :grin:
l
lekkrparadoenLid
01-01-2024, 00:00
#7
naar mijn ervaring maakt het niet zoveel uit waar je het doet ik kreeg in de disco ook dikke lulkicks en thuis op lady dana ging ik helemaal los en in de auto vol erop van helmond naar zuid limburg gereden de speakers op eminem-drugballad. lekkr meezingertje is dat.
maar thuis is wel leuker omdat je wat dieper op het effect in kan gaan. en natuurlijk je hebt geen peoplefears want je hoeft de deur niet open te maken ook al ben thuis.

maar in ieder geval thuis is het vetste....
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb alleen maar binnenshuis gebruikt MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party :rolleyes: thuis kan je lekker onderuit hangen :grin:

grtz
u
urbanlatinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis gebruik XTC is gewoon heeerlijk :hearteyes:

alleen iets TE verslavend :flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou thuis dan wat minder nemen, nét even het lekkere effect, geen afleiding van andere dingen, vertrouwde veilige omgeving, vertrouwde mensen. En de vrijheid om gewoon ff te gaan liggen, rare dingen zeggen zonder enig schuldgevoel..... thuis is anders maar ook geweldig.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:

- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...

-
-
-
-etc.

groetjes!
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=63 ... en&start=0
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik al xtc gebruik, dan is dat tegenwoordig alleen nog maar thuis juist, veeeeeel fijner!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Goede diepe gesprekken, een hoop knuffels, fijne paf erbij, chille muziek, bekenden in je omgeving, lekker liggen op de bank, etc. etc. :hearteyes:

Het is welkom op al uw feesten en partijen, maar thuis is het genot misschien nog wel groter
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hope da ge der dan ni actief van wordt.
Anders moete mss hometrainer kope :mrgreen:

:wave:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmmm.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ietsje minder kan altijd, uurtje later bijnemen ook.. :wink:
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb het nog nooit buiten een feest gedaan eigenlijk

toch eens proberen in 2008, lijkt me wel chill, alleen praat ik net graag met onbekenden als ik aan md zit
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het vaak thuis gedaan. een matie dat blijft slapen.
Dan 10 pilletjes steken. Wel ik moet zeggen dat ik het erg goed vondt.
Praatkicks films bekijken tot 5u snachts en dan vielen we in slaap.

Maar echt van die gesprekken waar je later van denkt ''heb ik dat echt gezegd''.

Ook is een keerte hallucineren had ik 20 versaces op (opzettelijk) en we deden het licht uit uit. Maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik zag schaduwen en overal mensenhoofden en schimmen we dachten dat er iemand in de kamer was er viel een papiertje van koekjes ik wou het pakken het bewoog en ik had schrik.

Dus als je het thuis doet beperk het aantal.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
vdk zei:
MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party :rolleyes:
Klik om te vergroten...
\\

ik zou zeggen veel plezier dan op MOH :wink:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
1x gedaan en nooit meer, dag erna kotsmisselijk en ik heb deze pillen meer gehad
maar ik ben de dag erna precies altijd ziek als ik me verveel als ik onder invloed ben, is met alcohol ook zo... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."