Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC - "huiskamergebruik"

XTC - "huiskamergebruik"

49 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
op een feestje is enorm leuk maar dat gaat zo rap voorbij
als je het thuis doet, goeie muziek uitkiest, en gewoon allemaal in een zetel ligt, ogen dicht en niets zeggen kan je echt een piekervaring krijgen, op deze manier ben ik al in de hoogste staat van bewustzijn geweest en ik moet zeggen... ja ja

zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
teebo zei:
zorg gewoon dat er niet iemand bijzit die het voor de eerste keer doet en continu zegt hoe leuk het wel niet is.
Klik om te vergroten...

dat is irritant idd :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Haha daar word je ziek van.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#4
:)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind xtc heerlijk voor thuis :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de tijd dat ik nog vaak XTC gebruikte heb ik het 9 van de 10 keer thuis of bij vrienden thuis gedaan.

Lekker hangend op de bank genieten van chill muziek en goede gesprekken :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij (mijn vrouw en ik) gebruiken XTC/MDMA meer thuis dan buitenshuis. Komt ook doordat we niet vaak gaan stappen ofzo, maar dat terzijde..Daarnaast gebruiken we het ook wel eens samen met vrienden, laatst bijvoorbeeld met 4 hele goede vrienden, en dan heb je inderdaad een verschrikkelijk gezellige avond :rolleyes:

Hemi
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik persoonlijk gebruik het het liefst bij iemand thuis...
Lekker chill, jointje erbij , lekker muziekje op en hangen.
het coole is, ookal zeg je een half uur nix, je zal je geen seconde vervelen :) en wie er ook bij je is, hij is je beste vriend :grin:
l
lekkrparadoenLid
01-01-2024, 00:00
#9
naar mijn ervaring maakt het niet zoveel uit waar je het doet ik kreeg in de disco ook dikke lulkicks en thuis op lady dana ging ik helemaal los en in de auto vol erop van helmond naar zuid limburg gereden de speakers op eminem-drugballad. lekkr meezingertje is dat.
maar thuis is wel leuker omdat je wat dieper op het effect in kan gaan. en natuurlijk je hebt geen peoplefears want je hoeft de deur niet open te maken ook al ben thuis.

maar in ieder geval thuis is het vetste....
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb alleen maar binnenshuis gebruikt MOH van t weekend wordt de eerste keer tijdens een party :rolleyes: thuis kan je lekker onderuit hangen :grin:

grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."