#1
Ik heb nu vanaf 18 Oktober 2007, 3 keer XTC genomen.
De 2e keer was 29 December en de 3e keer was 1 Februari.
Eerste keer 2 pillen, 2e en 3e keer 2,5 pil.
Ik ben een gezonde jongen van 21, 1,85m groot en 70kg zwaar.
Binnenkort wordt er weer een huisfeestje gegeven in het apartement van 2 vrienden van me waar het die andere keren ook was. Super gezellig en veel veiligheid ivb met water, temperatuur en niet al te druk.
Ik had me voorgenomen vanaf de 1e keer 1 keer in de 3 maanden een keer te nemen omdat dit het minst ongezond zou zijn. Maar ik vind dit toch wel erg lang aangezien dat 4x per jaar is en over een half jaar ze misschien wel heel ergens anders gaan wonen of de vriendengroep uit elkaar valt. Dus ik wil eigenlijk zoveel mogelijk mee genieten.
Ik weet dat een aantal mensen echt te vaak nemen daar, en ik wil voorkomen dat ik in hetzelfde ritme val. De reden dat ik wil nemen is ook puur omdat ik wil en niet omdat ik de verslaving voel roepen ofzo.
Over 2 weken is het een weekje vakantie en dus de perfecte gelegenheid voor zo'n feestje. Ik had me voorgenomen niet mee te doen maja ik weet dat als ik er heen ga het wel erg moeilijk wordt niet te nemen. Tegen die tijd heeft er wel meer dan 4 weken tussen gezeten dus in principe is het wel een tijdje. Goed niet het meest gezonde maar de kans is aardig groot dat de volgende keer pas weer in de meivakantie is, en om nou daar op te gaan wachten vind ik wel zonde.
Maargoed graag dus neutraal advies van jullie wat ervarener gebruikers![:)]()
Ik heb alles gelezen wat er maar te lezen is over XTC op internet en weet dat het niet gezond is binnen een maand weer te nemen. Maarja elke week jezelf bezopen zuipen is waarschijnlijk nog wel schadelijker en dat doe ik dan juist weer niet. Terwijl meeste vrienden van me die nog nooit XTC hebben genomen dat wel doen.
De 2e keer was 29 December en de 3e keer was 1 Februari.
Eerste keer 2 pillen, 2e en 3e keer 2,5 pil.
Ik ben een gezonde jongen van 21, 1,85m groot en 70kg zwaar.
Binnenkort wordt er weer een huisfeestje gegeven in het apartement van 2 vrienden van me waar het die andere keren ook was. Super gezellig en veel veiligheid ivb met water, temperatuur en niet al te druk.
Ik had me voorgenomen vanaf de 1e keer 1 keer in de 3 maanden een keer te nemen omdat dit het minst ongezond zou zijn. Maar ik vind dit toch wel erg lang aangezien dat 4x per jaar is en over een half jaar ze misschien wel heel ergens anders gaan wonen of de vriendengroep uit elkaar valt. Dus ik wil eigenlijk zoveel mogelijk mee genieten.
Ik weet dat een aantal mensen echt te vaak nemen daar, en ik wil voorkomen dat ik in hetzelfde ritme val. De reden dat ik wil nemen is ook puur omdat ik wil en niet omdat ik de verslaving voel roepen ofzo.
Over 2 weken is het een weekje vakantie en dus de perfecte gelegenheid voor zo'n feestje. Ik had me voorgenomen niet mee te doen maja ik weet dat als ik er heen ga het wel erg moeilijk wordt niet te nemen. Tegen die tijd heeft er wel meer dan 4 weken tussen gezeten dus in principe is het wel een tijdje. Goed niet het meest gezonde maar de kans is aardig groot dat de volgende keer pas weer in de meivakantie is, en om nou daar op te gaan wachten vind ik wel zonde.
Maargoed graag dus neutraal advies van jullie wat ervarener gebruikers
Ik heb alles gelezen wat er maar te lezen is over XTC op internet en weet dat het niet gezond is binnen een maand weer te nemen. Maarja elke week jezelf bezopen zuipen is waarschijnlijk nog wel schadelijker en dat doe ik dan juist weer niet. Terwijl meeste vrienden van me die nog nooit XTC hebben genomen dat wel doen.
