zolang je niet ALTIJD xtc moet hebben om het leuk te hebben dan is een poosje 1 x per maand of een keer om de week niet zo'n ramp. Luister goed naar de signalen van je lichaam en hou geregeld grotere pauzes.

teebo zei:als je het één of twee keer per jaar doet kan je dat nog blijven doen voor de rest van je leven.
J86 zei:teebo zei:als je het één of twee keer per jaar doet kan je dat nog blijven doen voor de rest van je leven.
Ja maar dat gaat me toch niet lukken :P
Denk niet dat ik heel m'n leven lang aan pillen kan komen en mensen heb die ook mee willen doen. Dus ik geniet er liever van nu
Maar inderdaad daarna zal ik zeker 2 maanden rust nemen.
Katers van MDMA zijn echt het kutsts..Bahnutsss zei:zolang je niet ALTIJD xtc moet hebben om het leuk te hebben dan is een poosje 1 x per maand of een keer om de week niet zo'n ramp. Luister goed naar de signalen van je lichaam en hou geregeld grotere pauzes.
J86 zei:Op de terugweg op de fiets naar huis heb ik nu 2x hetzelfde gehad. Lichte hallucinaties. Ik hoor soms kinderen lachen alsof ze op straat aan het spelen zijn of mensen zachtjes praten alsof ik langs ze fiets. En alles wat een beetje menselijk vorm heeft en eventueel licht beweegt zie ik voor personen aan tot ik dichterbij kom en het herken.
Maar eerlijk gezegt vind ik dit zeer spannende en leuke hallucinaties zolang ze maar niet erger worden
Ik houd het dus op 2,5 maximaal. En dat 1 keer in de 2/3 maanden gemiddeld.
J86 zei:maar over de 2,5 ga ik nooit.
Lauu zei:J86 zei:maar over de 2,5 ga ik nooit.
dat zeg je nu... :P
ligt aan het persoon of je snel naar meer gaat per keer...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."