#1
J86 zei:Lauu zei:J86 zei:maar over de 2,5 ga ik nooit.
dat zeg je nu... :P
ligt aan het persoon of je snel naar meer gaat per keer...
Ik heb de neiging meer te nemen de vorige keer al gehad. Maar ik kon nee zeggen, want ik weet dat het gewoon te slecht is. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het moeilijk is.
@Pixo
Ja inderdaad, dat ben ik ook wel van plan. Zeker 2 maanden rust erna.
Ik wil die tolerantie echt niet verneuken, en m'n gezondheid natuurlijk al helemaal niet
En idd je kan het niet direct zien, maar als je veel met ze omgaat kan je het denk ik wel merken als het echt zo'n effect zou hebben. Maar inderdaad de lange termijn blijft iets lastigs.
voor veel mensen was de eerste goeie trip op xtc het beste...dus wil je die evenaren of soms nog lekkerder laten worden...daarom neem je meer...als je de eerste keer een hele goeie pil heb en daarna troep neem je al gauw een 2de of 3de zoals ik...