Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinpokken van xtc wel of niet relaxed..?

inpokken van xtc wel of niet relaxed..?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heerlijk! van het een op het andere moment puur genot en heerlijkheid! love it!
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
vet relaxed is het! misselijk worden doe ik niet als ie inslaat, als het geluid wat vervormd of dubbelgaat weet ik dat ik goed zit :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#3
pilliewilly zei:
vet relaxed is het! misselijk worden doe ik niet als ie inslaat, als het geluid wat vervormd of dubbelgaat weet ik dat ik goed zit :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja dat was ik vergéten :openmouth: ik vind het zo héérlijkk.
Ik zat eens op een tram je hoort al die mensen opééns slaat die in het komt zo... gewoon heerlijkk
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
pilliewilly zei:
vet relaxed is het! misselijk worden doe ik niet als ie inslaat, als het geluid wat vervormd of dubbelgaat weet ik dat ik goed zit :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja dat was ik vergéten :openmouth: ik vind het zo héérlijkk.
Ik zat eens op een tram je hoort al die mensen opééns slaat die in het komt zo... gewoon heerlijkk
Klik om te vergroten...
Nu dat jij begint over de tram denk ik er terug aan dat ik ook eens pillen gepakt had op de trein, dat was niet zo fijn toen ie inkickte, heel de wagon was namelijk geladen met 8 jarige uitgelaten kleuters die op zeeklasse gingen ofzo.. Toen was ik best wel ff aan het flippen, maar alles was weer ok zodra ik van de trein af was, dan nog maar enetje bijgestoken :P
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind t echt een onwijs relaxed gevoel, alleen ik kan op dat moment gewoon echt NIKS. Daarom vind ik t altijd n beetje naar om dat tijdens een feestje te hebben, zo'n rusteloos en gejaagd gevoel. Maar als dat voor bij is........ :hearteyes: :hearteyes:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben een doelman in het liefhebbersvoetbal en ik mag wel eens graag een pilletje slikken voor de match... Als hij werkt ga ik er beter van presteren, maar het is altijd maar hopen dat er geen doelgevaar is net in de minuten dat hij opkomt, want dan is het vaak fataal!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind t wel een mooi topic :smoke:

iedereen ervaart het inpokken anders namelijk

ik persoonlijk voel me nogal opgejaagd en moet meestal ff gaan liggen en geen gezeik aan m n hoofd :angry:

daarna is iedereen m n maatje :rolleyes:

caoi aan iedereen!! :wave:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook meestal een paar minuutjes acclimatisatie nodig mbt andere mensen. Voor mezelf vind ik het fantastisch, lekker draaien op de molen; :) Maar dan wil je niet raar overkomen bij mensen die niet gebruiken, dus dan loop ik meestal wat rond op het feest.
De eerste keer herinner ik me nog perfect, toen had ik al twee halfjes op een tweetal uur genomen, maar die voelde ik niet superhard, toen ik een (tweede) volledige pil bijnam en die insloeg was het helemaal kermis.
Moest ik ook even buiten luchtje gaan scheppen en watertje drinken, men armen en benen voelde ik niet meer. Net of ik 2gram woog, muziek was ook zeer intens om te ervaren. zalig was dat
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het inslaan van de pil vind ik meestal wel chill, krijg je altijd zo'n lekkere warme gloed over je hele lichaam heen :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoi mensen, zou graag van mensen willen weten of hij/zij het lekker vind wanneer de pil inpokt/inslaat..

ik persoonlijk ben er niet weg van maar hoor ook vaak dat er mensen het juist het einde vinden.. :openmouth:

geef jullie reactie maar

groeten
pretender :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
altijd lekker!...lache als je ziet dat er een inslaat bij een van je vrienden :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vindt het heerlijk, zo maar ineens, vanuit het niks, woooooooooow.... :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ligt eraan, als ik pillen heb waarvan ik niet weet hoeveel erinzit, en hij klapt ineens hard aan moet ik ff tijd voor mezelf hebben dat weten mijn maten ook wanneer die bij mij inklapt moeten ze mij met rust laten, niet dat ik agressief wordt, maar ff inspacen noem k dat :smoke:

maar bij crystallen en speed heb ik daar geen last van alleen van de pillekes..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Hangt helemaal van hoeveelheid en soort af, maar over het algemeen ben ik er geen fan van aangezien ik eerst altijd even flink moet kokhalzen of kotsen...
Klik om te vergroten...

Dat zijn de beste....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hangt helemaal van hoeveelheid en soort af, maar over het algemeen ben ik er geen fan van aangezien ik eerst altijd even flink moet kokhalzen of kotsen...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
HEERLIJK! Vooral wanneer je net de hele tijd chill op een bank zit, even een beweging maakt die je een tijdje niet maakte, bijv opstaan ofzo, en dan BENG!

Kan niet beter :beer: :hearteyes:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehehe kijk dat heb ik een keer meegemaakt ineens opstaan heb toen geloof ik 3 x god gezien.. maar ff rustig laten gaan en knallen maar!!!

caoi caoi iedereen
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als hij snel inslaat, dan krijg ik vaak het gevoel alsof het heel druk is om mij heen, en het geluid het licht lijkt dan veel intenser, waardoor ik ook wel eens een moment van rust nodig heb.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Geweldig...zo'n super gevoel

Vooral als je ineens opstaat inderdaad

Echt alsof je hele lichaam ineens oplaad en je oneindige energie hebt die alle kanten tegelijk op wil :P

Super
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was een keer aan het tellen... toen ws ik al vet aan het spacen, bedacht ik me dat ik nog steeds an het tellen was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."