Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDE GEVAREN VAN SLECHTE PILLEN

DE GEVAREN VAN SLECHTE PILLEN

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
tomz0r zei:
Waarom doe ze dat in godsnaam in pillen?
Vinden ze iemands hele avond een hel maken die paar euro waard? :rolleyes:

Helemaal als ze al Mdma bevatten, waarom in godsnaam Mcpp erbij? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou het is niet zo heel ingewikkeld hoor: MCPP is ook serotineopnemende stof die alleen een stuk goedkoper is als mdma, en waarom bij elkaar ? hoef je minder mdma te gebruiken. En de makers zitten zo ver van de gebruikers af, de meeste interesseert t niet of ze van de gebruikers avond een hel maken.

Jammer genoeg is het in de drugswereld niet echt alsof er nationale concurrentie is zoals met commerciele dingen, als je maar 1 dealer kent haal je daar toch wel, ook als je kans hebt op rotzooi. In principe zou het een heel stuk veiliger kunnen worden als ze die troep legaal zouden maken en door de overheid laten controleren. Maar jammer genoeg is dat niet zo en dus moeten we onze ogen open houden en kijken dat we geen rotzooi slikken / snuiven.
t
tomz0rLid
eyebeekaii zei:
tomz0r zei:
Waarom doe ze dat in godsnaam in pillen?
Vinden ze iemands hele avond een hel maken die paar euro waard? :rolleyes:

Helemaal als ze al Mdma bevatten, waarom in godsnaam Mcpp erbij? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou het is niet zo heel ingewikkeld hoor: MCPP is ook serotineopnemende stof die alleen een stuk goedkoper is als mdma, en waarom bij elkaar ? hoef je minder mdma te gebruiken. En de makers zitten zo ver van de gebruikers af, de meeste interesseert t niet of ze van de gebruikers avond een hel maken.

Jammer genoeg is het in de drugswereld niet echt alsof er nationale concurrentie is zoals met commerciele dingen, als je maar 1 dealer kent haal je daar toch wel, ook als je kans hebt op rotzooi. In principe zou het een heel stuk veiliger kunnen worden als ze die troep legaal zouden maken en door de overheid laten controleren. Maar jammer genoeg is dat niet zo en dus moeten we onze ogen open houden en kijken dat we geen rotzooi slikken / snuiven.
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Maar ikzelf zou zoiets nooit kunnen doen. Goede pillen gaan al voor 1 euro de deur uit, dus zoveel geld lopen ze nou ook weer niet mis. :tongueout: Als het goede zijn willen de dealers alleen maar meer denk ik zo.

Eigenlijk zou legaliseren wel beter zijn ja, maar dat gebeurt toch nooit. De rest van Europa zal ons dan heel raar aan gaan kijken. Bovendien krijgen we dan nog meer drugstoeristen omdat die niet hoeven te zoeken, maar gewoon pillen in de winkel kunnen kopen.
L
LauuLid
heb er een keer een epilepsie aanval van gehad...dus kijk uit mensen!
Y
YourePrivateDjLid
X5 heb ik gehad.Maar waren verschillende van.Ze waren wel oke bij mij.Maar super vond ik ze niet.
T
The_kidLid
YourePrivateDj zei:
X5 heb ik gehad.Maar waren verschillende van.Ze waren wel oke bij mij.Maar super vond ik ze niet.
Klik om te vergroten...
ja het is ook wel zo dat er rotpillen en goede pillen in omloop zijn met hetzelfde loge en uiterlijk daarom dat je de informatie van www.pillreports.com niet al te serieus moet nemen!!
A
AllolalieLid
YourePrivateDj zei:
Klik om te vergroten...

Terwijl ik er mega leip en uiteindelijk lichtelijk ziekjes van werd..
n
nutsssLid
Daarom, als je het niet vertrouwd, laten testen of begin eens met een halve of zo.
S
SomaLid
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=5114

Deze heb ik gehad op happy six, ze hebben echt m'n hele avond verpest. Ik ben helemaal para en angstig op m'n eentje naar huis 'gevlucht' omdat ik het niet meer aan kon. Vond de pillen al raar van het moment dat ik ze innam, mijn tong tintelde er een beetje van. Maarja, ik dacht op dat moment dat de kans dat je slechte pillen krijgt erg klein is. Het moest weer eens lukken dat ik uitgerekend op oudjaar zo'n pillen krijg :angry:. Ik neem sindsdien amper nog pillen, enkel MD.
M
Marc39Lid
Gewoon altijd laten testen. Kost niks en dan weet je zeker wat je binnenkrijgt.
l
lucifer in the skyLid
had net het zelfde voor op happy 6. ben ook samen me ne vriend naar gegaan. omda we het niet meer aankonden. wat zijn dat voor rotpillen ! !
h
htweeooLid
Laat altijd je pillen testen. Ze worden meteen nagemaakt.
Pillreports vertrouw ik zelf niet meer. Een dealer kan er evengoed zijn pillen goed op beschrijven.

Laat je pillen altijd testen of proef tenminste aan de pil.
Mccp geeft een branderig gevoel aan je tong. En XTC de typische bittere/gore smaak.

Mccp kan fout gaan voor veel mensen maar soms neem ik opzettelijk Mccp pillen. Maar dat raad ik niemand aan.

Laat gewoon altijd je pillen testen.

(Witte dollars heb je zoveel batches, ik had er en dat waren speedpillen)
N
NelisssssLid
Ik heb ook een keer mccp pillen gehad, witte dollars, eerst 1 daarvan gehad en na 45 minuten voelde ik me idd heel beroerd, telkens de switching van lichaamstemperatuur en had heel erg moeite met het inhouden van mn kotsneigingen, hierna een groene klaver erachteraan gegooid en na een halfuur was alles weer prima en heb 6 uur lang heerlijk gespaced :hearteyes: maar idd raak nooit mccp pillen aan!
L
LauuLid
Jeller zei:
of neem mdma kristallen, daar zit meestal minder vuiligheid in
Klik om te vergroten...

het is vuiligheid :P
c
chrzzLid
Ik ben gelukkig nog geen mCCP tegengekomen in pillen, alhoewel wel eens serieus getwijfelt heb. Dit waren beige-achtige lacostes, eerst 1,5 gestoken, uur later voelde ik nog niks, toen er nog 2 achteraan, 30-45 min later voelde ik me echt heel raar, niet het MDMA gevoel, geeneen van de MD* soorten denk ik, ik had het heel erg warm en kon niet goed meer uitleggen wat er nu precies mis was, ik had erg moeite met spreken. Effe uit de auto gestapt, beetje rondjes gewandeld, terug ingestapt en toen ging het beter. Ik had het wel nog altijd heel erg warm maar ik kon terug praten, en ik voelde me heel heel vaag in mn kop. Voor de rest niet echt veel effecten, kleuren waren helderder, maar geen love gevoel, geen energie-boost, niks. Ik weet nog steeds niet wat daar in zat. Toen het uitgewerkt was was ik wel kotsmisselijk, maar dit heb ik bijna altijd van pillen.

Op pillreports.com heb ik net gezien dat er verschillende reports zijn die zeggen dat er mCCP in zit.
D
DeliriumLid
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
pillen die meestal mcpp bevatten: X5, Roze Dollar, Witte Dollar(MDMA en MCPP), Blauwe Ying Yang(MDMA en MCPP), Rode Dollars(MDMA en MCPp), Blauwe Hoefijzers(MDMA en MCPP), HAAITJE!!!!, Rolex, en nog veel meer dus pas maar op.
Klik om te vergroten...
Dit slaat natuurlijk nergens op en we weten allemaal wel waarom :openmouth:
E
EllesdeeLid
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
pillen die meestal mcpp bevatten: X5, Roze Dollar, Witte Dollar(MDMA en MCPP), Blauwe Ying Yang(MDMA en MCPP), Rode Dollars(MDMA en MCPp), Blauwe Hoefijzers(MDMA en MCPP), HAAITJE!!!!, Rolex, en nog veel meer dus pas maar op.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
V
VanadesseLid
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Zelfs ik, als niet-gebruiker, dacht daar ook metteen aan. :grin:
E
EllesdeeLid
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

met je teen :openmouth:
V
VanadesseLid
Ellesdee zei:
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Vakantie he? :flushed:
E
EllesdeeLid
Vanadesse zei:
Ellesdee zei:
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Vakantie he? :flushed:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."