Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend(in) voor het eerst laten spacen

vriend(in) voor het eerst laten spacen

58 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou lekker dan ik zou groene duifjes krijgen, maar die had hij niet meer. alleen maar hele slechte..
dus naar een ander gegaan die had blauwe mitsu's, zou ze gister op komen halen maar kwam niet opdagen en nam zen tel niet op enzo!! :openmouth:

Waarschijnlijk voor zaterdag dan heb ik blauwe dolfijntjes.. pfftt.. waarom zo moeilijk :confused:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Groene duifjes, die heb ik ook 1 tje....misschien vanavond eens proberen, is weer even geleden :rolleyes:

Succes in ieder geval ermee!! :mrgreen:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marc39 zei:
Een halfje lijkt me meer dan genoeg voor een eerste keer. Mocht hij niet binnenkomen dan kun je er later nog een halfje bijdoen. Meer zou ik zeker niet aanraden. Waarschijnlijk gaat ze al van dat eerste halfje heerlijk los...
Klik om te vergroten...

Men eerste keer waren 4 pillen achter elkaar :P

Avond van men leven... zon trip zou ik niet gauw meer krijgen.. maar kwas wel ziek en had voor een paar dagen 2 persoonlijkheden xD

(Sloegen goed aan, slechte stoffen)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
3x goed gegaan, alleen nooit echt dat love-gevoel gehad..
jammer, maar is wel lekker spacen :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
kleine toevoeging: Als je tegelijk met de eerste halve pil één of twee rennies wegkauwt dan verminderd dat de kans op misselijkheid.

Die misselijkheid komt het meest voor bij vrouwen en is best wel vervelend zeker als het je eerste keer is en je verwacht in het paradijs te komen...

Wacht voldoende lang na de eerste helft, neem gewoon anderhalf uur er voor, slik het desnoods wat eerder zodat je niet voor je gevoel uuuren zit te wachten.

Als je veel te veel krijgt kan je in een soort apatische droom toestand komen die op zich wel prettig is maar weinig ruimte voor sociaal voelende dingen of dansplezier oplevert. Slik bij op de piek voor de meest constante beleving, wacht liever niet tot het wegzakt, dan moet je weer zo lang wachten en dat verminderd je ervaring weer...

Drink isotone drankjes die helpen je vochtverlies te compenseren, water alleen is VOCHTAFDRIJVEND! Neem dan in ieder geval wat zoute chips of pinda's af en toe en spoel het met dat water weg dan droog je ook niet uit van al dat zweten...

Verwacht er niet te veel van en laat het gewoon gebeuren. Zelden of nooit is er echt iets ernstigs gebeurd en zeker als je je pillen hebt laten testen en niet te hoog begint, moet je je meer zorgen maken over het oversteken er naar toe dan dat je BAD zou gaan!

Wacht tenslotte lang genoeg voor je weer gebruikt. Hoe langer je het uitsteld hoe langer je er plezier van zal beleven, is het verpest in de bovenkamer dan komt het vaak noooooit meer terug of slechts heel matig.. en dat is niet leuk,,, aldus de club van overdaadschaad slikkers met spijt als ehh haren op hun eh.. borstkas en zo... :smoke:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
paraobi zei:
3x goed gegaan, alleen nooit echt dat love-gevoel gehad..
jammer, maar is wel lekker spacen :)
Klik om te vergroten...

spacen kan ook betekenen dat je gewoon te veel hebt en dan sla je dat stadium dus over van love en dans en gesprekken en geknuffel,,, en het is een stuk minder leuk voor je vrienden... :smoke:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
kleine toevoeging: Als je tegelijk met de eerste halve pil één of twee rennies wegkauwt dan verminderd dat de kans op misselijkheid.

Die misselijkheid komt het meest voor bij vrouwen en is best wel vervelend zeker als het je eerste keer is en je verwacht in het paradijs te komen...
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dit op? Is volgens mij bull!
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb zelf bij een feest me eige leeggekotst en de hele tijd misselijk gevoeld en had dezelfde pille als 2 dames..
die hebbe lekker getript op 2,5 en ik had genoeg aan anderhalf..
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
Drink isotone drankjes die helpen je vochtverlies te compenseren, water alleen is VOCHTAFDRIJVEND! Neem dan in ieder geval wat zoute chips of pinda's af en toe en spoel het met dat water weg dan droog je ook niet uit van al dat zweten...
Klik om te vergroten...

Jij weet blijkbaar goed wat je moet doen , maar niet waarom...

water alleen is helemaal niet vochtafdrijvend, alcohol en xtc zijn dat wel. Het probleem zit em erin dat je door enkel water te drinken een verstoorde zoutspiegel (ionenconcentratie) teweeg brengt in je cellen. Hierdoor kan je behoorlijk ziek worden. Daarom moet je isotone drankjes (oftewel drankjes die zowel de uitdroging tegengaan als het zoutgehalte terug op pijlbrengen) oftewel gewoon water met wat zoute pindas eten kan ook natuurlijk. dus onze vriend nutss had gelijk, hij wist alleen niet goed waarom..
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
nahja er wordt in ieder geval geen alcohol gedronken alleen sapjes en water e.d.

ik geef haar vanavond een halve, en nog een kwart die ik over had, beetje ertussen in, want heb zelf nix aan dat kwart :P
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#11
vdk zei:
heb zelf bij een feest me eige leeggekotst en de hele tijd misselijk gevoeld en had dezelfde pille als 2 dames..
die hebbe lekker getript op 2,5 en ik had genoeg aan anderhalf..
Klik om te vergroten...

het wilt niet zeggen, omdat de pillen er het zelfde uitzien, dat ze uit de zelfde combinatie bestaan.. kheb het ook al veel meegemaakt. nuja, je moet het doorgaan, de nadelen ervan accepteren van xtc, als je gebruikt
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe ist nou gegaan dan?
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja had haar eerst een halve gegeven, ging eigelijk best goed. maar bij een feest niet. ze had een halve op. maar ging niet goed.. misselijk en de hele nacht lopen kotsen..

snap der nix van.. ik had der 3 opgefrete.. raar zon half dingetje zoooo klein en daar zoo ziek van gweest.. :cry:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vdk zei:
ja had haar eerst een halve gegeven, ging eigelijk best goed. maar bij een feest niet. ze had een halve op. maar ging niet goed.. misselijk en de hele nacht lopen kotsen..

snap der nix van.. ik had der 3 opgefrete.. raar zon half dingetje zoooo klein en daar zoo ziek van gweest.. :cry:
Klik om te vergroten...

En het is allemaal JOUW schuld.
Als het gebruik aan slaat en ze vaker en meer gaat gebruiken en haar schoolprestaties achteruit gaan en haar ouders teleurgesteld in haar raken is dat ook allemaal JOUW schuld.
:grin:


Ik meen dit niet zo serieus als dat het klinkt
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer: cheers
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lektroluv zei:
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Klik om te vergroten...

QUOTED FOT HE F*ING TRUTH
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja lach maar, vrienden noemen mij airco, omdat ik echt altijd koud ben. Iig mijn handen. Gister was het 21 graden en iedereen wou dicht bij me zitten omdat ik kou uitstraalde, vooral min handen(nee niet mentaal maar fysiek, mentaal ben ik juist heel erg lekker warm), nadeel is dan wel dat als je eens een keer warme handen hebt, ze metten wegdrijven van het zweet... Jezus, tis niet makkelijk om vrouw te zijn met zoveel zenuwuiteinden :beer:

X
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ja lach maar, vrienden noemen mij airco,X
Klik om te vergroten...

HAHAHA, dat is wel een leuk :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
nutsss zei:
kleine toevoeging: Als je tegelijk met de eerste halve pil één of twee rennies wegkauwt dan verminderd dat de kans op misselijkheid.

Die misselijkheid komt het meest voor bij vrouwen en is best wel vervelend zeker als het je eerste keer is en je verwacht in het paradijs te komen...
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dit op? Is volgens mij bull!
Klik om te vergroten...
Dat vind ik een mooie gedachtuh :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."