#1
Ik zou een halve doen, ik weeg ook een kilo of 60, en ik nam 60 mg en ging prima..
Lektroluv zei:vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Miss J zei:Lektroluv zei:vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Sorry hoor :P
pilliewilly zei:Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!!![]()

vdk zei:jaa dit worden of groene duifjes of groene dollars,, en zijn allebei heel sterk k geef dr gwoon een halve, en dan misshcien nog 1,,
heb er trouwes nog een tripmate bij die voor de eerste keer gaattering geef ik nou een slecht voorbeeld ofwat?
![]()
Addick zei:Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.
Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.
Maargoed er zijn uitzonderingen


Addick zei:Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.
Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.
Maargoed er zijn uitzonderingen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."