Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend(in) voor het eerst laten spacen

vriend(in) voor het eerst laten spacen

58 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou een halve doen, ik weeg ook een kilo of 60, en ik nam 60 mg en ging prima..
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lektroluv zei:
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Klik om te vergroten...

Sorry hoor :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon beginnen met een halfje, weet je zeker dat ze daar niet op verkeerd kan gaan, kan ze rustig wennen aan het gevoel en daarna altijd nog bijnemen (hoewel, ik ging mijn eerste keer de hele nacht door op een enkele halve en had daar al ruim genoeg aan! Was wel 10 kg lichter dan je vriendin). Liever eerst wat te weinig dan te veel toch? Veel plezier samen!
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss J zei:
Lektroluv zei:
vrouwen zijn sowieso gevoeliger...hebben ook meer zenuwuiteinden, en hebben 't daardoor atijd ZOOO KOUD huilhuil
Klik om te vergroten...

Sorry hoor :P
Klik om te vergroten...


Nou vooruit dan maar... :P
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoiezo eerst een halve, als deze inwerkt na een halfuurtje nog een half. Werkt de eerste halve niet, dan zoiezo na een uur nog een half.

MIjn eerste ervaring was een halfje, na een uur nog een half en dan na één an twee uur nog één ganse. Toen voelde ik men ledematen niet meer, dacht werkelijk dat ik zweefde. Dat gevoel is éénmalig! Komt nooit meer terug.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#6
pilliewilly zei:
Een hele! Zo heb ik het ook gedaan, het beviel me primaaa!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jah en dat ligt eraan welke het zijn, ik ben dit weekend begonnen met één halve rode driehoekige mitsubishi (ook driedubbele mitsu genoemd). En dat effect was stukken heviger dan ooit anderhalve (weet al niet meer welke) genomen te hebben.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaa dit worden of groene duifjes of groene dollars,, en zijn allebei heel sterk k geef dr gwoon een halve, en dan misshcien nog 1,,

heb er trouwes nog een tripmate bij die voor de eerste keer gaat :grin: tering geef ik nou een slecht voorbeeld ofwat? :stoned:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#8
vdk zei:
jaa dit worden of groene duifjes of groene dollars,, en zijn allebei heel sterk k geef dr gwoon een halve, en dan misshcien nog 1,,

heb er trouwes nog een tripmate bij die voor de eerste keer gaat :grin: tering geef ik nou een slecht voorbeeld ofwat? :stoned:
Klik om te vergroten...

Als x goed voor je was, dan zat wss iedereen nu in je leerschool hé. Maar als jij hen niet meenam, was het miss iemand anders..
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat weten hoe 't was. Een vriendin wil zich binnenkort ook laten inwijden door mij.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Addick zei:
Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.

Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.

Maargoed er zijn uitzonderingen
Klik om te vergroten...

tuurlijk komt het voor
heb nog geen 1 keer het echt ultieme mdma "love" gevoel gehad
zoals jullie beschrijven.
denk datr niet tege kan fzo
heb het nu al paar keer gedaan , en elke keer ga ik bad
kotse , wegdraaie , alles word getekent als een tekenfilm( kun het een beetje vergeleiekn met the simpsons)
en wat ik ook heb is dat men arme suuuuper lang worden .
als ik dan bvb een glas wil nenem , lijkt het of ik wel 20m met men arm moet uitstrekken voor ik het vast heb ...
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kotsen en duizelig zijn hoort er soms bij. Gewoon een half uurtje ofzo nadat je 't hebt ingenomen. Maar dan kots ik snel even en heb ik het effect toch al. Daarna is dat allemaal voorbij. Die lange zweverige armen herken ik ook, maar je moet er gewoon van leren genieten denk ik. Die duizelingen, die armen, de grote ogen, het appreciëren en relativeren van alles... Ik vind dat wel leuk. Misschien is het vooral je hoofd die het een beetje blokkeert.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik heb alleen de eerte keer dat ik ging spacen dat ik me niet misselijk voelde, en de rest van de keren wel. en met een bommetje crystallen ben k ook nie misselijk ofzo..
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je niet gewoon rotzooi pillen dan? Omdat je van kristallen niet fout gaat zeg je zelf...
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nog nooit pillen gedaan. Enkel kristallen dus. Een half uur na inname moet ik vaak kokhalzen, en als mijn maag vol zit overgeven. Maar dan heb ik altijd het effect al, en kauw ik of poets ik m'n tanden. 'k Vind het uiteindelijk maar een klein offer voor het gevoel achteraf :)
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee geen rotzooi pillen gewoon zuiver MDMA en bindmiddel 125 mg MDMA dus zijn egt felle dingen. snap het niet maar nu ga ik over naar de (b)lauwe mitsubitsi's :stoned:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ special K

ja jij maakt bommetjes neem ik aan? jaa dat doe ik ook vaak maar ook vaak snuiven = lekkere rush.. en met bommetjes weet ik niet wanneer ik genoeg heb, maar tis wel fijn werkt langer..
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#17
tis al vaak gezegd in deze post maar toch nog ff in de herhaling, gewoon lekker een halve geven en een uurtje later nog een halve.
gewoon lekker thuis blijven, lekker muziekje op, kaarsje aan of (als je dat niet wil i.v.m. brandgevaar) dan weinig licht aan, lekker onderuit op de bank o.i.d. peukje erbij en genieten maar!
have fun en laat ff weten hoe het is geweest!
:wave: :stoned: :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Addick zei:
Wat is het toch met die gedachte bad gaan en xtc.
Komt volgens mij bijna niet voor.

Hooguit ziek of te erg klapperen met kaken.
Maaar bad niet echt,kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hopen dat het gevoel snel weg gaat.

Maargoed er zijn uitzonderingen
Klik om te vergroten...

Ik ben wel eens heel erg bad gegaan met xtc...

Was met een vriend en die voelde zich helemaal lekker en ik voelde me zoooo kut. In bed gaan liggen en de hele nacht gewenst dat het weg zou gaan. Dat was dan ook de enige keer. Alle andere keren heb ik me prima vermaakt en was het jammer dat het over was...

X

Drientje
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou lekker dan ik zou groene duifjes krijgen, maar die had hij niet meer. alleen maar hele slechte..
dus naar een ander gegaan die had blauwe mitsu's, zou ze gister op komen halen maar kwam niet opdagen en nam zen tel niet op enzo!! :openmouth:

Waarschijnlijk voor zaterdag dan heb ik blauwe dolfijntjes.. pfftt.. waarom zo moeilijk :confused:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Groene duifjes, die heb ik ook 1 tje....misschien vanavond eens proberen, is weer even geleden :rolleyes:

Succes in ieder geval ermee!! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."