Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe ideale MDMA dosering!

De ideale MDMA dosering!

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst meer, en dan dat punt proberen te behouden met een beetje minder :openmouth:
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#2
deze vind ik wel lekker :)
start: 50%
2e dosis: 50%
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rustig opbouwen,

ik vind de rush persoonlijk niet zo leuk
maar velen denken hier wrs anders over :mrgreen:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als we er van uitgaan dat een feest gemiddeld 6-10 uur duurt hebben de meeste onder ons toch niet genoeg aan 1 pilletje/bommetje omdat de piek simpelweg niet lang genoeg aanhoud.

Bij verantwoord MDMA gebruik (2-3 maanden tussenpauze) en gebruik van nodige supplementen kunnen we stellen dat de gemiddelde dosis om een volledig nachtje goed door te gaan tussen 150 en 300mg zal liggen.

Even hoeveelheid achterwege, wat zijn zo de beste percentages om je kristalletjes/pilletjes te consumeren... Persoonlijk vindt ik het beste te beginnen met de hoogste dosis, en uiteraard gaan we bijnemen op die piek hiervan. Is 2 of meermaals bijnemen een beter idee of kan je beter een hogere tweede dosis nemen om betere verlenging te bekomen?

Om bij % te blijven: eerst 40%, dan na uurtje/anderhalf 30% en dan weer uurtje later 30%
                      (^^ hier zijn zéér veel mogelijkheden, vul zelf in welke je de beste vindt ^^)

Persoonlijk is dat voor mij dan ongeveer 110mg om te beginnen, en achteraf 2x 80 bijgooien.
Zou een dosis van 150mg en verlengen met 120mg effectiever zijn? (of andersom?)
Bewijzen met bronnen of betrouwbare ervaringen liefst :wink:

Ik lees veel dat elke keer dat je bijneemt het effect wat minder intens is als de eerste bom... Zou je dan moeten genieten van die eerste rush met een grotere hoeveelheid of eerder rustig opbouwend werken?

Dit alles is voor een deel persoonlijk maar uiteindelijk moet er toch een standaard beste manier te vinden zijn.


 Share your knowledge!

        Peace, Kun
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso beginnen met de grootste hoeveelheid eerst en dan daarna genoeg (maar niet teveel) bijpakken om de rush tijdje vast te houden :sunglasses: Wat ik persoonlijk meestal doe is:

start: 50%
2e dosis: 50%

of

start 50%
2e dosis: 25%
3e dosis: 25%

Door het laatste schema kun je je spacetijd wel iets verlengen, maar meestal is het bij mijn na ruim 5 uurtjes toch sowieso wel over. Wel nog lichte afterglow daarna, maar niet echt spacen. Denk dat t ook persoonlijk is wat lekker is qua dosering/verdeling.

En sowieso net iets na het hoogtepunt van de rush bijpakken, anders raak je die rush meestal kwijt :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
eerst een goed bommetje die lekker hard inslaat...daarna rustig aan meer als het niet genoeg is
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
eerst het meeste aantal %. dan afbouwen in 2 stappen. doe ik al een tijdje zo. als er nog andere drugs bijkomt dan vervalt de laatste stap.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
1
half
half

of

1
1
half
zoiets doe ik meestal
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij:
3 tegelijk, dan 4 tegelijk en dan evt nog 2,3 of 4 tegelijk kort na de 2e
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem geen bommetjes, gooi 2 sleutelpunten in mn drinken, na een uur nogmaals, en nogmaals , en nogmaals, dan rook ik een stick, en ben ik helemaal klaar.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Xtc zuigt.. vandaag al voor de 5e keer deze week :grin:


Wat is een week vrij toch slecht voor een mens :hearteyes:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
start: 100%
2e dosis: 100%
nu 15keer xtc gedaan, love it :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#13
paraobi zei:
start: 100%
2e dosis: 100%
nu 15keer xtc gedaan, love it :)
Klik om te vergroten...

Pas maar op ... 15 keer worden 400
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
982 zei:
Xtc zuigt.. vandaag al voor de 5e keer deze week :grin:


Wat is een week vrij toch slecht voor een mens :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je was toch gestopt?

Voor mij is het meer dan genoeg geweest, ik stop er nu acuut mee. Oud en Nieuw was een prachtige afsluiter.
Klik om te vergroten...

loserrr..
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
982 zei:
Pas maar op ... 15 keer worden 400
Klik om te vergroten...
tja, zit echt niet elke week op de pillen ofzo.. stop nu ook ff 2 maandjes ofzo, want ik merk wel dat ik meer nodig heb dan eerst :)
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
honingolie zei:
982 zei:
Xtc zuigt.. vandaag al voor de 5e keer deze week :grin:


Wat is een week vrij toch slecht voor een mens :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je was toch gestopt?

Voor mij is het meer dan genoeg geweest, ik stop er nu acuut mee. Oud en Nieuw was een prachtige afsluiter.
Klik om te vergroten...

loserrr..
Klik om te vergroten...

Was ja.. dik 3 maand niks aangeraakt.
De tijd zal het leren.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 dosis

250mg kristal
3 uur later
150mg kristal

(y)

en dan mss nog na 2 uur 100 mg
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vroeger deed ik altijd 2 keer 250 en dan wat wiet als afsluiter :grin:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beginnen rond 1u met 120mg op een feest, dan op de rush er 150 bij probben dan ga je lang hard, dan naar huis gaan rond 7 en daar als afsluiter nog eens 250 mg er in en op de bank chillen en wiet roken. Meestal 12 u dan voor ik ga slapen. Golden times
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Deep Blue zei:
Rustig opbouwen,

ik vind de rush persoonlijk niet zo leuk
maar velen denken hier wrs anders over :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik bouw ook altijd rustig op, stel ik heb 2 pillen van 120mg(getest) bij me, dan begin ik met een derde pil, half uur erna nog een derde en half uur daarna nog een derde, daarna gewoon rustig bekijken hoe die valt en bijpakken wanneer het nodig is. Ik hou ervan om rustig te spacen, niet fucking hard te gaan, en goed mellow te zweven op de muziek.. maar ieder zijn ding, xtc is persoonlijk en dus is er niet een betere manier om te pakken, ligt aan je mood, je omgeving, het soort feest etcetc.. maar deze bevalt voor mij altijd erg goed!
Grtzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."