#1
Re:
Ik bouw ook altijd rustig op, stel ik heb 2 pillen van 120mg(getest) bij me, dan begin ik met een derde pil, half uur erna nog een derde en half uur daarna nog een derde, daarna gewoon rustig bekijken hoe die valt en bijpakken wanneer het nodig is. Ik hou ervan om rustig te spacen, niet fucking hard te gaan, en goed mellow te zweven op de muziek.. maar ieder zijn ding, xtc is persoonlijk en dus is er niet een betere manier om te pakken, ligt aan je mood, je omgeving, het soort feest etcetc.. maar deze bevalt voor mij altijd erg goed!
Grtzz
Deep Blue zei:Rustig opbouwen,
ik vind de rush persoonlijk niet zo leuk
maar velen denken hier wrs anders over![]()
Ik bouw ook altijd rustig op, stel ik heb 2 pillen van 120mg(getest) bij me, dan begin ik met een derde pil, half uur erna nog een derde en half uur daarna nog een derde, daarna gewoon rustig bekijken hoe die valt en bijpakken wanneer het nodig is. Ik hou ervan om rustig te spacen, niet fucking hard te gaan, en goed mellow te zweven op de muziek.. maar ieder zijn ding, xtc is persoonlijk en dus is er niet een betere manier om te pakken, ligt aan je mood, je omgeving, het soort feest etcetc.. maar deze bevalt voor mij altijd erg goed!
Grtzz