Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoud+zweten tijdens xtc?

koud+zweten tijdens xtc?

32 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je het echt zo koud hebt, ga dan even naar buiten.. ZONDER jas.

Dan zul je zien dat het overgaat.. je hebt het namelijk niet koud, maar het voelt koud aan.


Dit heb ik al zo vaak geroepen! Bij mij en mijn vrienden werkt dit allemaal, tenzij je al 2/3 dagen wakker bent.. dan is het ook echt kou.. je lichaam is dan niet in staat op je goed op temp te houden.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb van al die dingen eigenlijk zo goed als nooit last. Mijn vriendin heeft het wel altijd heel heet en zweet als een otter :mrgreen:
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#3
een keer was zo klote, voelde me zo zwaar klote van de vorige nacht (lekker lang doorfeesten, veel pillen enz.) dat ik gewoon op school ene had gepakt, maar had geen drinke bij me en had ingenome met drinke van n vriendin, was alleen vergete dat die medicijne in der drinke had, oftewel, na een uurtje in elkaar gezakt onder wiskunde, had het ijskoud en zweette helemaal,, maar volgens mn leraar had ik koorts, wat had ik toen graag een zonnebril gehad man! leraar zo van; kijk eens na der ogen, heb je echt niks anders gehad als paracetamol ? (had ze dat wijsgemaakt) ik zo van eh nee zou niet weten wat ik moest pakken :rolleyes: heb me er wel GELUKKIG uit weten te lullen. maar dat doe ik dus noooooit meer
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zweet echt nooit.. heb het wel ijskoud en dan bedoel ik kippevel van kruin tot tenen.. Als ik thuis kom eerst een heet bad ( weet dat het niet goed is maar ga niet langer dan 5 min, )

Grz Nicole
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelfs met dit weer buiten heb ik koude handen en voeten. Niet irritant maar het is er wel. Als ik xtc op heb dan word het nog erger en heb ik het erg koud, tenzij ik uit ben, maar dan nog neem ik voor de zekerheid een trui mee want ik weet dat ik een ernstige koukleum ben...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had dat vroeger toen ik nog veel x slikte ook vaak. Heb er zelfs wel vaker over nagedacht dat het je lichaam laat denken dat het heel koud is, behalve het koud hebben ging ik ook altijd ontzettend klappertanden iets wat zonder drugs bij mij alleen voorkomt als ik t koud heb, en natuurlijk net als met pep een ontzettend kleine pik.Ook iets wat alleen voorkomt als het heel koud is :wink:

Maar, ja, dat is dus normaal
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zweet me meestal ook te pletter als ik bollen heb genomen, ik vind het vrij vervelend als de zweetdruppels letterlijk van mijn gezicht druipen terwijl ik het best wel koud heb.
Ik heb ook enorm veel last van klappertanden (ik kan het absoluut niet onder controle houden), ik neem dan gewoon een paar stukjes kauwgom want anders doen mijn tanden een week erna nog pijn...
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmm, heb al een paar weken niet meer last van koud/warm.... misschien bestendig geworden?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
zweet me juist kapot.. maar heb 't nooit koud :tongueout:
zweten merk ik ook nooit wat van, meestal als ik toevallig 'n keer met mn hand over mn gezicht ga ofzo kom ik erachter, en dan is het zoiets van "wtf?" en doorgaan.. :)
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zweet en tril en ril 'em altijd behoorlijk als een :xtc: inkickt, maar na een half uurtje houdt t meestal wel weer op. Dan wordt t wat rustiger. Je moet gewoon goed en kritisch naar jezelf kijken onder invloed! Niet te veel drinken, niet te weinig. NIet te veel kleding aan, niet te weinig :wink:.

Probeer inderdaad eens te dansen volgende keer, of even een kort wandelingetje maken!

groetjes,

Little Monk(ey)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat van koud naar warm gaan enzo zo'n vibe voelen is dat niet juist de extase?
Zo ervaar ik het wel tenminste, niet egt koud ofzo maar zo'n vlaag-vibe..
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon nog een glaasje zoete ranja drinken
en wanneer het echt vervelend word probeer te denken dat de kou die je voelt warm is.
en als je het te warm hebt dat het lekker fris is.
verder accepteren en niet para over na gaan denken, het komt door de XTC en het komt allemaal goed :}
d
dailyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja! Heb ik ook. Maar niet zo extreem... Eigenlijk gewoon een beetje een koortsig gevoel :grin: :confused: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."