#1
Als je het echt zo koud hebt, ga dan even naar buiten.. ZONDER jas.
Dan zul je zien dat het overgaat.. je hebt het namelijk niet koud, maar het voelt koud aan.
Dit heb ik al zo vaak geroepen! Bij mij en mijn vrienden werkt dit allemaal, tenzij je al 2/3 dagen wakker bent.. dan is het ook echt kou.. je lichaam is dan niet in staat op je goed op temp te houden.
Dan zul je zien dat het overgaat.. je hebt het namelijk niet koud, maar het voelt koud aan.
Dit heb ik al zo vaak geroepen! Bij mij en mijn vrienden werkt dit allemaal, tenzij je al 2/3 dagen wakker bent.. dan is het ook echt kou.. je lichaam is dan niet in staat op je goed op temp te houden.

heb me er wel GELUKKIG uit weten te lullen. maar dat doe ik dus noooooit meer
inkickt, maar na een half uurtje houdt t meestal wel weer op. Dan wordt t wat rustiger. Je moet gewoon goed en kritisch naar jezelf kijken onder invloed! Niet te veel drinken, niet te weinig. NIet te veel kleding aan, niet te weinig