#1
Ik zweet echt nooit.. heb het wel ijskoud en dan bedoel ik kippevel van kruin tot tenen.. Als ik thuis kom eerst een heet bad ( weet dat het niet goed is maar ga niet langer dan 5 min, )
Grz Nicole
Grz Nicole
inkickt, maar na een half uurtje houdt t meestal wel weer op. Dan wordt t wat rustiger. Je moet gewoon goed en kritisch naar jezelf kijken onder invloed! Niet te veel drinken, niet te weinig. NIet te veel kleding aan, niet te weinig 

Skippy zei:Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen
Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."