Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoud+zweten tijdens xtc?

koud+zweten tijdens xtc?

32 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zweet echt nooit.. heb het wel ijskoud en dan bedoel ik kippevel van kruin tot tenen.. Als ik thuis kom eerst een heet bad ( weet dat het niet goed is maar ga niet langer dan 5 min, )

Grz Nicole
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelfs met dit weer buiten heb ik koude handen en voeten. Niet irritant maar het is er wel. Als ik xtc op heb dan word het nog erger en heb ik het erg koud, tenzij ik uit ben, maar dan nog neem ik voor de zekerheid een trui mee want ik weet dat ik een ernstige koukleum ben...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had dat vroeger toen ik nog veel x slikte ook vaak. Heb er zelfs wel vaker over nagedacht dat het je lichaam laat denken dat het heel koud is, behalve het koud hebben ging ik ook altijd ontzettend klappertanden iets wat zonder drugs bij mij alleen voorkomt als ik t koud heb, en natuurlijk net als met pep een ontzettend kleine pik.Ook iets wat alleen voorkomt als het heel koud is :wink:

Maar, ja, dat is dus normaal
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zweet me meestal ook te pletter als ik bollen heb genomen, ik vind het vrij vervelend als de zweetdruppels letterlijk van mijn gezicht druipen terwijl ik het best wel koud heb.
Ik heb ook enorm veel last van klappertanden (ik kan het absoluut niet onder controle houden), ik neem dan gewoon een paar stukjes kauwgom want anders doen mijn tanden een week erna nog pijn...
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm, heb al een paar weken niet meer last van koud/warm.... misschien bestendig geworden?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#6
zweet me juist kapot.. maar heb 't nooit koud :tongueout:
zweten merk ik ook nooit wat van, meestal als ik toevallig 'n keer met mn hand over mn gezicht ga ofzo kom ik erachter, en dan is het zoiets van "wtf?" en doorgaan.. :)
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zweet en tril en ril 'em altijd behoorlijk als een :xtc: inkickt, maar na een half uurtje houdt t meestal wel weer op. Dan wordt t wat rustiger. Je moet gewoon goed en kritisch naar jezelf kijken onder invloed! Niet te veel drinken, niet te weinig. NIet te veel kleding aan, niet te weinig :wink:.

Probeer inderdaad eens te dansen volgende keer, of even een kort wandelingetje maken!

groetjes,

Little Monk(ey)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat van koud naar warm gaan enzo zo'n vibe voelen is dat niet juist de extase?
Zo ervaar ik het wel tenminste, niet egt koud ofzo maar zo'n vlaag-vibe..
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon nog een glaasje zoete ranja drinken
en wanneer het echt vervelend word probeer te denken dat de kou die je voelt warm is.
en als je het te warm hebt dat het lekker fris is.
verder accepteren en niet para over na gaan denken, het komt door de XTC en het komt allemaal goed :}
d
dailyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja! Heb ik ook. Maar niet zo extreem... Eigenlijk gewoon een beetje een koortsig gevoel :grin: :confused: :)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aah goed om te weten tnx. Ik heb vaak dat sit & watch effect.. Hoop dat ik me er de volgende keer overheen kan zetten!
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey, elke keer als ik een pilletje op heb dan zweet ik me helemaal kapot mn hande zijn ook helemaal nat van de zweet en mn hele lichaam... maar ik heb tegelijketijd ook echt super koud. ook al zitte we ergens warm binne te trippe hou ik altijd jas aan en handschoenen :P

Iemand hier ervaring mee? :xtc:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja heb dat gevoel ook wel s, maar ga dan gewoon dansen en dan blijft alleen het zweten over:tongueout:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja is normaal maar ik zou je jas enzo zeker uitdoen anders geraak je overhit
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
misschien moet je meer bewegen en niet te lang stilzitten??

adios :wave:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gebruikte ook vaak gewoon thuis en dan gaat het inderdaad van warm naar koud en weer terug inclusief zweten. Erg irritant omdat ik altijd al redelijk snel koud heb. :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen

Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#18
Skippy zei:
Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen

Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud
Klik om te vergroten...
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb hier normaal geen last van, maar vrijdag had ik het echt fucking heet (bijna als enigste), ik zat hele tijd zonder shirt/trui en met een doekje om de 10 sec 't zweet van gezicht te vgen.. :confused: best irritant en niet eerder meegemaakt..toch wel hard gespaced. Enigste nadeel is dat alsje in jezelf spaced (zit naar iets te staren ofzo/hallucineren) dan ga je JUIST zo zweten..
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik ken dat zeker...heb 't wel minder erg, ik zweet meestal wel maar heb het niet super koud, alleen wel echt heel erg koude rillingen over mijn huid zegmaar maar dat vind ik altijd wel lekker voelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."