Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoud+zweten tijdens xtc?

koud+zweten tijdens xtc?

32 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aah goed om te weten tnx. Ik heb vaak dat sit & watch effect.. Hoop dat ik me er de volgende keer overheen kan zetten!
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, elke keer als ik een pilletje op heb dan zweet ik me helemaal kapot mn hande zijn ook helemaal nat van de zweet en mn hele lichaam... maar ik heb tegelijketijd ook echt super koud. ook al zitte we ergens warm binne te trippe hou ik altijd jas aan en handschoenen :P

Iemand hier ervaring mee? :xtc:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja heb dat gevoel ook wel s, maar ga dan gewoon dansen en dan blijft alleen het zweten over:tongueout:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja is normaal maar ik zou je jas enzo zeker uitdoen anders geraak je overhit
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien moet je meer bewegen en niet te lang stilzitten??

adios :wave:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruikte ook vaak gewoon thuis en dan gaat het inderdaad van warm naar koud en weer terug inclusief zweten. Erg irritant omdat ik altijd al redelijk snel koud heb. :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen

Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen

Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud
Klik om te vergroten...
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb hier normaal geen last van, maar vrijdag had ik het echt fucking heet (bijna als enigste), ik zat hele tijd zonder shirt/trui en met een doekje om de 10 sec 't zweet van gezicht te vgen.. :confused: best irritant en niet eerder meegemaakt..toch wel hard gespaced. Enigste nadeel is dat alsje in jezelf spaced (zit naar iets te staren ofzo/hallucineren) dan ga je JUIST zo zweten..
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik ken dat zeker...heb 't wel minder erg, ik zweet meestal wel maar heb het niet super koud, alleen wel echt heel erg koude rillingen over mijn huid zegmaar maar dat vind ik altijd wel lekker voelen
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh ja dit ken ik zeker en vind het niet eens zo erg , als men handjes beginnen te zweten dan weet ik oh het is zover zometeen ga je weer lekker hard. Die Vlagen van warm en koud vind ik eigenlijk wel relaxed , handschoenen en jas aan is geen optie het beste kan je je gewoon helemaal uitkleden(Doe dit niet met teveel mensen in de buurt ) Haha just kidding!
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#12
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Oh ja dit ken ik zeker en vind het niet eens zo erg , als men handjes beginnen te zweten dan weet ik oh het is zover zometeen ga je weer lekker hard. Die Vlagen van warm en koud vind ik eigenlijk wel relaxed , handschoenen en jas aan is geen optie het beste kan je je gewoon helemaal uitkleden(Doe dit niet met teveel mensen in de buurt ) Haha just kidding!
Klik om te vergroten...

:grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dat ook veel dat ik het warm en dan plots koud heb. Of je staat je echt te pletter te zweten, terwijl je het koud hebt. Effe naar buiten/wc gaan helpt bij mij.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syntetische zweetaanvallen!!! :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfff ik had t laatst echt té erg. K vond t eng. Wist ook niet exact waar t van kwam want had die dag al vanalles gehad, maar als ik dit zo lees denk ik wel dat t de x was.

Vraagje voor de ervaren gebruiker: Als je x slikt, en t eerste effect is dat warm-koud gedoe met heel erg zweten en echt súper warm zijn.. en als je idd een beetje in jezelf spaced (heel veel rondkijken en weinig zin om te dansen) helpt t dan als je jezelf tóch over de grens heen zet en gaat dansen? Wordt t gevoel dan beter? En als je eerst weinig bewegings-energie voelde, wordt dat dan toch meer als je maar eenmaal op gang komt?
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk dat je dat vraagt want ik nam vorige zaterdag nog een pilletje. Eigenlijk had ik op de fuif meer zin om in de chill area te zitten en dan gewoon te gaan staren naar al de mensen en de licht effecten (de chill area was op een podium waar je uitkijk had op heel de zaal :sunglasses: ). Daarna had ik mezelf toch overhaald om te gaan feesten, en dus stond ik met moeite op en ging wat dansen. Eigenlijk had ik heel weinig energie maar toen ik eenmaal bezig was was ik niet meer te stoppen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
tja het wisselt van koud naar warm naar zweten als de pil inslaat...nadat ik hard ga merk ik er nog weinig van, ik heb meestal dat ik stil sta en sta te genieten met een big smile op mn bek...maar zitten is ook erg lekker tijdens het spacen
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#18
.

ja k heb hetzelfde,
nja ongeveer.
af en toe heb ik het vreselijk warm en zweet ik me kapot,
en dan heb ik het weer vreselijk kou.
irritand maar t hoort der bij zeker :]

x
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#19
koude handen en voeten zijn best normaal, het lichaam pompt er niet zoveel bloed er naartoe omdat het het nodig heeft op een andere plaats.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heerlijk man dat zweten :grin:
Vind het eerlijk gezegd altijd wel fijn als die zweetdruppeltjes beginnen te komen.

Heb er meer last van als ik stil zit dan dat ik aan het dansen of rondloop ik de discotheek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."