#1
Ik chill de laatste tijd veel, echt veel! En met veel mensen ook. En ik heb dan vaak discussies met mensen die bv wel xtc slikken maar er toch soortvan 'tegen' zijn, ze zeggen dan bv alleen op feestjes te gebruiken 1s per maand ofzow, opzich wel goed natuurlijk. Ik ben nu ook naar een paar feesten geweest en ik moet zeggen, toch vind ik het leveloos buiten chillen op een andere manier toch leuker dan op feesten. De muziek is natuurlijk wel helemaal geweldig, maar thuis heb ik ook muziek, en op m'n telefoon, en op zo'n feest ben je allemaal wel lekker vaag bezig maar je zult niet echt diepgaande gesprekken voeren, hoewel de terugreis/heenreis natuurlijk wel lache is
vaag in de trein.
Nu heb ik zelfs een keer voor ik naar m'n werk ging een prikie gedropt, ik moest gewoon weten of ik nou echt beter ging werken, en dat was zo:P maar zoiets kun je echt maar 1 x doen want anders voel je je erg triest,,, opsich. Nog nooit op school gebruikt en ben het ook niet van plan trouwens
. Maargoed hoe trippen jullie 'm nou het lekkerst/leukst onder de pills? Ga je het liefst naar een hardcorefeest, chill je 'm met een groepje vrienden, of gewoon met z'n 2? of misschien alleen:P haha, ik hoor zelfs van sommige mensen dat ze graag voor het slapen gaan een pil droppen
tsjah, ieder z'n ding weetje, ik ben anders, nou ben benieuwd mensies ![:)]()
vaag in de trein.Nu heb ik zelfs een keer voor ik naar m'n werk ging een prikie gedropt, ik moest gewoon weten of ik nou echt beter ging werken, en dat was zo:P maar zoiets kun je echt maar 1 x doen want anders voel je je erg triest,,, opsich. Nog nooit op school gebruikt en ben het ook niet van plan trouwens


