Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer zijn pilluh het leukst

Wanneer zijn pilluh het leukst

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het ook niet zo voor xtc op feestjes, mijn beste ervaringen zijn de keren dat ik het gewoon thuis deed met een kampvuurke of in een bos ergens, vorige keer heb ik gewoon in mn bed liggen luisteren naar ambient, beats waren te hard en verstoorden het om dieper op te gaan in de trance
mediteren op mdma = :xtc: :xtc: :rockband:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met vrienden ^^,
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik persoonlijk vind een rklinker wel lekker voor een feest, maa wel met een beetje pep.... en ja ,..wat is er beter dan thuis zitten met maten en lekker lullen, en niet meer weten waar je t over hebt.. :wink: ...i m loving it..

ciao
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het in heel veel situaties gedaan, zelfs op school (sloeg hij ineens in tijdens de aardrijskunde les, vergeet ik nooit meer) en alleen thuis.
Ik vond xtc eigenlijk altijd wel chill, maar het chilste blijft toch echt om een pilletje te nemen bij/met mensen waar je om geeft. De gesprekken die je dan hebt en de band die je met elkaar lijkt te hebben is echt geweldig.
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ge zou wel kunnne zegge bij elke goed feesje
of gwn , de normale dingen worden leuker he !
Dan moet ge maar versterken wat gij het fijnste vind, ma opstap is toch de Bom :rockband:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
ik heb wel eens zwaar strak gestaan op school,, maar dan onder de pep :stoned:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#8
meisje20 zei:
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een keer op school gepakt , eentje maar. Tijdens de middag muziek en roken was helemaal fijn maar in de klas zitten is geen pretje
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
XtCliffix zei:
meisje20 zei:
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een keer op school gepakt , eentje maar. Tijdens de middag muziek en roken was helemaal fijn maar in de klas zitten is geen pretje
Klik om te vergroten...

Klopt, dat is het ook niet. Ik was de hele tijd als de dood dat leraren me door zouden hebben enzo, maar de ervaring zelf was wel heel gaaf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."