Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer zijn pilluh het leukst

Wanneer zijn pilluh het leukst

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik chill de laatste tijd veel, echt veel! En met veel mensen ook. En ik heb dan vaak discussies met mensen die bv wel xtc slikken maar er toch soortvan 'tegen' zijn, ze zeggen dan bv alleen op feestjes te gebruiken 1s per maand ofzow, opzich wel goed natuurlijk. Ik ben nu ook naar een paar feesten geweest en ik moet zeggen, toch vind ik het leveloos buiten chillen op een andere manier toch leuker dan op feesten. De muziek is natuurlijk wel helemaal geweldig, maar thuis heb ik ook muziek, en op m'n telefoon, en op zo'n feest ben je allemaal wel lekker vaag bezig maar je zult niet echt diepgaande gesprekken voeren, hoewel de terugreis/heenreis natuurlijk wel lache is :rock: vaag in de trein.

Nu heb ik zelfs een keer voor ik naar m'n werk ging een prikie gedropt, ik moest gewoon weten of ik nou echt beter ging werken, en dat was zo:P maar zoiets kun je echt maar 1 x doen want anders voel je je erg triest,,, opsich. Nog nooit op school gebruikt en ben het ook niet van plan trouwens :wink: . Maargoed hoe trippen jullie 'm nou het lekkerst/leukst onder de pills? Ga je het liefst naar een hardcorefeest, chill je 'm met een groepje vrienden, of gewoon met z'n 2? of misschien alleen:P haha, ik hoor zelfs van sommige mensen dat ze graag voor het slapen gaan een pil droppen :confused: tsjah, ieder z'n ding weetje, ik ben anders, nou ben benieuwd mensies :)
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik nog in die puberperiode zat heb ik overal gebruikt. Werk, school, party, feestjes, zelf op restaurant. Het leukste vind ik gewoon thuis. Het is écht chil weetje. niet alleen natuurlijk.
Met een stel vrienden of je chick, de gesprekken die je voert damn zo diep gaan ze.
Dan kun je ff stukie wandelen op straat de wind die door je lichaam raast! de peuk die je rookt blijft net duren. XTC is gewoonweg hemels.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een of ander kraakpand /bos feesje waar veel mensen vaag zijn. Peuken roken, vage gesprekken, goeie muziek. Wat wil je meer?
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het ook niet zo voor xtc op feestjes, mijn beste ervaringen zijn de keren dat ik het gewoon thuis deed met een kampvuurke of in een bos ergens, vorige keer heb ik gewoon in mn bed liggen luisteren naar ambient, beats waren te hard en verstoorden het om dieper op te gaan in de trance
mediteren op mdma = :xtc: :xtc: :rockband:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met vrienden ^^,
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik persoonlijk vind een rklinker wel lekker voor een feest, maa wel met een beetje pep.... en ja ,..wat is er beter dan thuis zitten met maten en lekker lullen, en niet meer weten waar je t over hebt.. :wink: ...i m loving it..

ciao
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het in heel veel situaties gedaan, zelfs op school (sloeg hij ineens in tijdens de aardrijskunde les, vergeet ik nooit meer) en alleen thuis.
Ik vond xtc eigenlijk altijd wel chill, maar het chilste blijft toch echt om een pilletje te nemen bij/met mensen waar je om geeft. De gesprekken die je dan hebt en de band die je met elkaar lijkt te hebben is echt geweldig.
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ge zou wel kunnne zegge bij elke goed feesje
of gwn , de normale dingen worden leuker he !
Dan moet ge maar versterken wat gij het fijnste vind, ma opstap is toch de Bom :rockband:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
ik heb wel eens zwaar strak gestaan op school,, maar dan onder de pep :stoned:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#11
meisje20 zei:
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een keer op school gepakt , eentje maar. Tijdens de middag muziek en roken was helemaal fijn maar in de klas zitten is geen pretje
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
XtCliffix zei:
meisje20 zei:
psychopsychedelic zei:
overal ist geweldig!!,, maar in de klas of op werk zou mij niet lukken hoor, ,ik zou mn leraren met een biggie bigsmile vertellen wat ik op dat moment op heb ofzo:P.. niet egt verstandig :P
Klik om te vergroten...

Haha, bij mij ging het ook niet echt onopgemerkt (is dat eigenlijk wel een woord?).
Leraren enzo hebben het niet gemerkt, maar andere leerlingen wel.
Het valt wel op als je de hele dag met je hoofd op je tafel ligt zodat niemand je gezicht ziet, en als je dan eindelijk iemand aankijkt, met een hoofd zoals dit: :openmouth:.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook een keer op school gepakt , eentje maar. Tijdens de middag muziek en roken was helemaal fijn maar in de klas zitten is geen pretje
Klik om te vergroten...

Klopt, dat is het ook niet. Ik was de hele tijd als de dood dat leraren me door zouden hebben enzo, maar de ervaring zelf was wel heel gaaf.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon binnen met vrienden is toch wel het leukst, op feestjes heb ik gewoon wat pep nodig anders zit ik meer weg te zweven dan dat ik loop te dansen..

haha
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat vinden mensen van alleen spacen ??
ik heb het zelf nooit gedaan,, en het liefst heb ik denk ik toch iemand waar ik tegenaan kan lullen enso,, maar tog vraag ik me af hoe het is om in mn 1e te spacen,
iemand ervaringen mee?? is het chill om in je 1tje te space??
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen ik het net deed maakte het me weinig uit waar ik het deed, "het was toch wel leuk". De laatste tijd doe ik het zelden nog en ik vind het nu eigenlijk zonde om zomaar te doen. Als ik het nu doe moet het echt voor iets speciaals zijn als bijvoorbeeld een feest waar ik echt graag heen wil. Dan blijft het iets speciaals. :)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
psychopsychedelic zei:
wat vinden mensen van alleen spacen ??
ik heb het zelf nooit gedaan,, en het liefst heb ik denk ik toch iemand waar ik tegenaan kan lullen enso,, maar tog vraag ik me af hoe het is om in mn 1e te spacen,
iemand ervaringen mee?? is het chill om in je 1tje te space??
Klik om te vergroten...

Het is chill, maar beter is met anderen. Je hebt echt de tijd om na te denken enzo en op die manier je eigen ding te doen, dat is wel heel chill.
Maar je hebt ook de dringende behoefte om contact te zoeken met je vrienden, en dat is om 4 uur s'nachts verdomd moeilijk. :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
whahah jaah dat snap ik:wink:,, maar ik heb 2 lekkere snoepjes in mn laatje liggen en wil er natuurlijk graag van snoepen,, maar omdat ik het nu al redelijk lang niet meer heb gedaan vroeg ik me af of het chill is om alleen te spacen, maar ik ga tog maar met iemand erbij doen,, lijkt me idd veel gezelliger
:hearteyes:
M
Michel197Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind gewoon naar de kroeg gaan en dan lekker strak staan gewoon focking chill. Drank is zoiezo niks voor mij en met pille op kan ik mijzelf best vermaken. Ook durf ik dan meer bij de vrouwtjes :grin:

@ Hierboven:

Als ik space wil ik wel samen met iemand spacen dan.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoe raak ik zo snel mogelijk verslaafd...?!?!
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
nee ik vind drank ook niet zo chill je wordt er uiteindelijk alleen maar moe van met een pilletje heb je teminste het gevoel dat je iets heel nuttigs aan het doen bent :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."