Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc in limburg , Wat vinden jullie?

xtc in limburg , Wat vinden jullie?

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
ik.17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,

Wil 1ste x xtc gaan doen met vrienden, en woon in limburg!
Vinden jullie nu ook dat er zo moeilijk aan te komen is?
En verschilt er veel in pillen qua sterkte uit midden en zuid Nederland?
gr.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
overal is wel wat te vinden gewoon beetje zoeken maar ik zou ze wel even testen..

mwa qua sterkte in provincies is niet veel verschil ofzo.. gwoon even laten testen heb je meteen antwoord :)
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier is 't juist super makkelijk te krijgen..
en altijd goed spul! :)
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#4
heeeeeel erg makkelijk te krijgen, ik zou zo minimaal 8/9 numemrs kunnen bellen.
enjah kwaliteit weet je nooit daarvoor zijn er testers :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jup in omgv Kerkrade/Heerlen heb je genoeg mensjes lopen die verpatse :grin:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#6
paraobi zei:
hier is 't juist super makkelijk te krijgen..
en altijd goed spul! :)
Klik om te vergroten...

dat dacht ik ook... zelfs in belgisch limburg is het (op feesjes) makkelijker verkrijgbaar als een cheeseburger met cocktailsaus... ga maar eens in andere landen zoeken, pakken moeilijker... In berlijn (tresor) heb ik eens een uur moeten rondvragen en dan waren ze nog zo paranoia om aan onbekende te verkopen (om nog niet te spreken over de slechte kwaliteit en de prijs)..
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind dat er makkelijk aan te komen is, over de kwaliteit, ja dat verschilt moet je gewoon testen. Voor de rest lijkt t soms alsof serieus iedereen tegenwoordig dealt, mjaa, ik blijf bij mijn vaste adresje.
Je moet gewoon verschillende testen en dan bij een betrouwbare blijven.. Vind ik dan, weet je wel elke x wat je hebt..
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zoek ook nog een adresje :P
maar niet in limburgg
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Melanie1 zei:
ik zoek ook nog een adresje :P
maar niet in limburgg
Klik om te vergroten...

Foei, adresjes vragen mag niet :)
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#10
wtf!!! 0_0
geen shit te vinden in limburg :openmouth:
hahaha je lult man :P
ik woon er ook en ken zelfs een meisje van 13 die verkoopt.... wel duurder als normaal maargoed.
ik hoef nooit te zoeken na t spul want er zijn SUPPER veel mensen die verkopen hier:P
en de kwaliteit is ook vaker goed...
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
br1ins1 zei:
ik woon er ook en ken zelfs een meisje van 13 die verkoopt.... wel duurder als normaal maargoed.
Klik om te vergroten...

Pfff dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Overigens heb ik geen problemen met vinden in Limburg.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melanie1 zei:
ik zoek ook nog een adresje :P
maar niet in limburgg
Klik om te vergroten...


Blijven zoeken dan.........
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#13
Limburg of niet , ge moet gwn de juiste connecties hebben !
Probeer anders Groov-Tunes eens , daar hebben ze er praktisch altijd wel ! 3-10€ ( soms wazige bollen )
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#14
:hearteyes: limbabwe
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
paraobi zei:
:hearteyes: limbabwe
Klik om te vergroten...

juiste connecties idd... in limburg en omgeving is veel X, zoek en gij zult vinden..

hoe zuidelijker hoe beter.. :wink:

ciao
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#16
paraobi zei:
:hearteyes: limbabwe
Klik om te vergroten...

Limboland :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik.17 zei:
xtc in limburg , Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...

ze proeven altijd een beetje zuidig...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#18
-spaceman- zei:
ik.17 zei:
xtc in limburg , Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...

ze proeven altijd een beetje zuidig...
Klik om te vergroten...

Lekker toch! (met een zachte G) :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
kom mee naar het bittere zuiden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."