Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol & X..was laatste keer niet chilll

alcohol & X..was laatste keer niet chilll

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
.HEY HEY..Was tijdje geleden naar Awakenings festival 2006///

Was een superfeesie!!...
Hele dag van 12 tot 1700 lekker gezopen ..bacoos baccooos en nog eens bacooss...
Maten van mij droppen wel eens snoepie, ik d8 ook fuck it met mn lamme kop..Nam eerst halve (kleine witte pil, volgens mij met katje erop?)
uurtje later nog halve...voelde me echt te bruut...sfeer was top, weer was super !! muziek was gruwelijk wat een knalfeest zeg!!!
Dus ik d8 afgelopen weekend, ( Awakenings in de gashouder) gewoon weer lekker zuipen..en indien de trek aanwezig zou zijn een snoepie...
had een pil (bruin,groot,met middenstreepie)...
was al behoorlijk lam (10/12 bacootjes)...met de herinnering aan de vorige awake..huppa met mn overmoedige kop (hele pil erin,was dus de 2e keer in leven).....Nou het duurde maar en kwartiertje of hij sloeg in als een bom...begon te zweten als een gek en voelde me echt para en niet lekker zoals vorige keer...Even in chill-out room gezeten, wat helemaal kut was..
mn zicht werd kut, en voelde mezelf alsof ik elk moment kon ontploffen.
tering wat ging ik hard,, Ik d8 nog maar aan 1 ding & dat was met een bloedgang naar buiten....eenmaal buiten , rustig stickie gerookt en voelde me naa dat luchie scheppen eigenlijk kiplekker, en wou weer naar binnen...
Jammer maar dat kon niet meer, vet klote dus...
Heb ik nou gewoonweg teveel gezopen van te voren?
Of was deze pil nou gwoon een taaie rakker?
Ik denk dat ik volgende keer maar een halfie neem & dan verder check..
Of gewoon alleen bij de bacootjes blijf..
Wat raden jullie me aan, als doorgewinterde jamin-klanten
Dus dat was mn 2e ervaring.....mazzel & greetz..from a rookie...peace out!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoveel drinken voor een pil kan nooit goed zijn
kan ook zijn dat het aan de pil lag...who knows
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het behoorlijk veel, zowat 12 baco´s.
Je loopt je eigen compleet te vergiftigen als je er ook nog een pil bij nakt.
Dus ik denk dat het de combi is, die niet lekker schoot.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dat kan ik geloven, niet een lekker combinatie! Regende trouwens zweetdruppels in de chill... dat zal het niet lekkerder hebben gemaakt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom mocht je niet meer naar binnen?
is het zo eens je binnen bent, dat je niet meer buiten mag?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt er te veel bij gedronken in een te warme omgeving= driedubbele vochtafscheding :wave:
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol + XTC = Simpelweg niet doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Decibel zei:
Alcohol + XTC = Simpelweg niet doen.
Klik om te vergroten...

Meer hoeft men hier niet aan toe te voegen, mijn inziens.
u
ubettawalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanx voor de eyeopener...peace to y''allllll

:) thanx for responding....peace out
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
waarom mocht je niet meer naar binnen?
is het zo eens je binnen bent, dat je niet meer buiten mag?
Klik om te vergroten...

ik denk eerder andersom :wink:

Maar xtc& alcohol is wel n combi waar je mee moet uitkijken.
Alcohol trekt vocht uit je lichaam en dat heb je juist nodig op de x

Vooral veel water erbij drinken dus, extra veel om de alcohol te compenseren.

Zoveel alcohol icm pillen lijkt me ook niet goed, vooral omdat je de pil opgooit terwijl je al redelijk naar de klote was.
Als je die combi wil doen, dan zou ik die pil als eerste opgooien en er nog wat bij drinken tot je weet dat je genoeg hebt gehad.
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste ubettawalk

Klote dat je dat hebt moeten meemaken, het zijn klote momenten. Ik heb ze ook wel eens meegemaakt maar niet zooo heftig, gelukkig. Ik neem de laatste tijd vrij veel pillen (alleen in het weekeind), ook gewoon met drank op. Wanneer ik uit ga gaan we altijd gezellig drinken en inderdaad ook baco's. Bier is af te raden, daar wordt je misselijk van omdat die pil ook al niet echt lekker voor je maag is. Maar de pillen die ik nu heb zijn echte XTC tabletten, alleen MDMA. Space pillen inderdaad, niet agressief maar wel fris.

Mijn ervaring met veel alcohol en XTC is prima, een frisse en ontspannende opkikker, en onbegrijpelijk de volgende dag geen hoofdpijn :confused: . De eerste keer had je een goede pil te pakken. Prima geen probleem met alcohol, maar de 2e keer had je echt een slechte, denk met veel speed erin.

XTC is toch het lekkerst in combinatie met water en af en toe een colatje. Dan beleef je hem veel lekkerder, intenser omdat alcohol je juist weer duf maakt. En na een lekkere nachtrust de volgende dag er geen last van.

Kortom zorg gewoon dat je een goede pil hebt die je bevallen, met jou levensstijl, dank consumpsie erbij. Die vieze bruine zou ik gaan vergeten, zoek goed spul!

succes, en gebruik met maten :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
de topic starter zal er veel aan hebben :P
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je bad trip hebt, haal een redbull, mier zoet veel suikers, suikers, suikers dat doet veel goed. Maar blijf altijd op vochtgraad letten, neem na een bacotje een frisje/watertje en dan weer een :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetaalKonijn zei:
Decibel zei:
Alcohol + XTC = Simpelweg niet doen.
Klik om te vergroten...

Meer hoeft men hier niet aan toe te voegen, mijn inziens.
Klik om te vergroten...

idd

xtc en alcohol bij elkaar is a big no no...
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet idd veel water drinken om uitdroging te voorkomen.
Maar persoonlijk vind ik alchol & X wel een lekkere combo..
Zijn er nog meer mensen die er zo overdenken , of juist niet?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
alcohol en xtc gaat ook niet samen...dronken en trippend tegelijk is klote sinds het elkaar tegenwerkt en dat zuigt
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychopsychedelic zei:
de topic starter zal er veel aan hebben :P
Klik om te vergroten...

boeien ter info voor iedereen
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Combineerde het zelf ook wel altijd met uitgaan. Neem de pil eens wat eerder op de avond, en na de inslag eens kijken hoeveel zin je nog hebt aan alcohol. Merk je vanzelf wel of je wel of niet er nog wat bij kunt drinken.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
je kan beter dus niet teveel alcohol drinken...het droogt je allebij uit de meer kans dat het fout gaat
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
psychopsychedelic zei:
de topic starter zal er veel aan hebben :P
Klik om te vergroten...

boeien ter info voor iedereen
Klik om te vergroten...

jaa oke., maar ik snap niet waarom je er alcohol bij zou drinken, dat verneukt je pilletje pas egt, en ik heb niet eenz zin in alcohol na mdma, alleen water ofzo. maargoed dat is natuurlijk verschillend per persoon:wink:
mijn mening: alcohol is niet goed te combineren met wat dan ook :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."