.HEY HEY..Was tijdje geleden naar Awakenings festival 2006///
Was een superfeesie!!...
Hele dag van 12 tot 1700 lekker gezopen ..bacoos baccooos en nog eens bacooss...
Maten van mij droppen wel eens snoepie, ik d8 ook fuck it met mn lamme kop..Nam eerst halve (kleine witte pil, volgens mij met katje erop?)
uurtje later nog halve...voelde me echt te bruut...sfeer was top, weer was super !! muziek was gruwelijk wat een knalfeest zeg!!!
Dus ik d8 afgelopen weekend, ( Awakenings in de gashouder) gewoon weer lekker zuipen..en indien de trek aanwezig zou zijn een snoepie...
had een pil (bruin,groot,met middenstreepie)...
was al behoorlijk lam (10/12 bacootjes)...met de herinnering aan de vorige awake..huppa met mn overmoedige kop (hele pil erin,was dus de 2e keer in leven).....Nou het duurde maar en kwartiertje of hij sloeg in als een bom...begon te zweten als een gek en voelde me echt para en niet lekker zoals vorige keer...Even in chill-out room gezeten, wat helemaal kut was..
mn zicht werd kut, en voelde mezelf alsof ik elk moment kon ontploffen.
tering wat ging ik hard,, Ik d8 nog maar aan 1 ding & dat was met een bloedgang naar buiten....eenmaal buiten , rustig stickie gerookt en voelde me naa dat luchie scheppen eigenlijk kiplekker, en wou weer naar binnen...
Jammer maar dat kon niet meer, vet klote dus...
Heb ik nou gewoonweg teveel gezopen van te voren?
Of was deze pil nou gwoon een taaie rakker?
Ik denk dat ik volgende keer maar een halfie neem & dan verder check..
Of gewoon alleen bij de bacootjes blijf..
Wat raden jullie me aan, als doorgewinterde jamin-klanten
Dus dat was mn 2e ervaring.....mazzel & greetz..from a rookie...peace out!
Was een superfeesie!!...
Hele dag van 12 tot 1700 lekker gezopen ..bacoos baccooos en nog eens bacooss...
Maten van mij droppen wel eens snoepie, ik d8 ook fuck it met mn lamme kop..Nam eerst halve (kleine witte pil, volgens mij met katje erop?)
uurtje later nog halve...voelde me echt te bruut...sfeer was top, weer was super !! muziek was gruwelijk wat een knalfeest zeg!!!
Dus ik d8 afgelopen weekend, ( Awakenings in de gashouder) gewoon weer lekker zuipen..en indien de trek aanwezig zou zijn een snoepie...
had een pil (bruin,groot,met middenstreepie)...
was al behoorlijk lam (10/12 bacootjes)...met de herinnering aan de vorige awake..huppa met mn overmoedige kop (hele pil erin,was dus de 2e keer in leven).....Nou het duurde maar en kwartiertje of hij sloeg in als een bom...begon te zweten als een gek en voelde me echt para en niet lekker zoals vorige keer...Even in chill-out room gezeten, wat helemaal kut was..
mn zicht werd kut, en voelde mezelf alsof ik elk moment kon ontploffen.
tering wat ging ik hard,, Ik d8 nog maar aan 1 ding & dat was met een bloedgang naar buiten....eenmaal buiten , rustig stickie gerookt en voelde me naa dat luchie scheppen eigenlijk kiplekker, en wou weer naar binnen...
Jammer maar dat kon niet meer, vet klote dus...
Heb ik nou gewoonweg teveel gezopen van te voren?
Of was deze pil nou gwoon een taaie rakker?
Ik denk dat ik volgende keer maar een halfie neem & dan verder check..
Of gewoon alleen bij de bacootjes blijf..
Wat raden jullie me aan, als doorgewinterde jamin-klanten
Dus dat was mn 2e ervaring.....mazzel & greetz..from a rookie...peace out!